Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifet oss til neste år og har begynt å titte etter selskapslokaler. Vi blir ca 50-60 personer til middag.

Jeg lurer på om noen av dere kan hjelpe meg tips til lokaler i omerådet rundt skedsmo kommune. (jeg bor i lillestrøm)

Finnes det en søkemotor eller liknende på slike lokaler?

*koz* :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Doktorgården på Lillestrøm - dette kjenner jeg ikke til, jeg bare vet om det.

Skedsmo Samfunnshus på Skedsmokorset - her fikser du mat og sånn selv.

Slogum Gård - her er det mat og drikke, du får alt fiks ferdig.

Frogner Grendehus - Sørum - her fikser du også alt selv, oppdekking, mat etc. Her har de et godt og stort kjøkken, hyggelig peisestue, og et eget rom man kan ha gaver og kaker i.

Ta en telefon til de ulike, kikk på lokalene før du bestemmer deg.

Skrevet
Finnes det en søkemotor eller liknende på slike lokaler?

*koz*  :D

Gule Sider - skriv festlokaler på "hva". Velg Skedsmo under "hvor" (Først Østlandet, deretter Akershus, så Skedsmo)

Jeg søkte og fant 9 stk bare på Skedsmo.

Lykke til :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hellerud Gård er utrolig koselig. Du får alt fiks ferdig der også.

Ellers så er det ganske koselig på hauger Golfbane, det ligger i alle fall flott til, med nydelig utsikt.

Losby er jo også ett godt alternativ?

Men, ett godt tips! Begynn allerede i dag, vet av erfaring fra venner at feks Hellerud nesten er fullbooket ut 2005.....

:vinke:

Skrevet

Olavsgaard! :-)

Min svigerinne giftet seg der ifjor høst. Det var veldig flott, og praktisk også, i og med at det er hotell og selskapslokaler samlet. Gjestene fikk tilbud om overnatting, og brudeparet kunne gå rett opp på suiten når de ville ta kvelden!

Skrevet

Har kikket litt på Hauger golfbane og det så veldig koselig ut.

Gjest Vinterpiken
Skrevet

Hei Brum.

Har en godt tips..Hellerud Gård, der kan du ha med kaker, blomster ov sprit og vin til baren.

De må stå for drikke til maten og blandevann og øl til baren.

Benytetr man ett hotell så tar de som regel ekstra for at man har med kaker, blomster etc.

Det som er fint med Hellerud Gård er at skal du ha gjester dom kommer langveis fra så kan de overnatte på Olavsgaard Hotell som ligger like ved.

Det er ett utrolig fint lokale og så er de som driver dette kjempe koselige og hjelpsomme. Vi skal se på lokalet ferdig pyntet til bryllupsfest neste lørdag (22.3.03). Gleder meg veldig....vi har reservert hellerud gård den 14.02.2004.....Valentines Day!!!

Ønsker deg lykke til med jakten :enig_animasjon:

Hilsen Vinterpiken :vinke:

Skrevet

Takk foe svar vinterpiken. Hvor mye vil det koste å leie Hellerud gård? :D

Gjest Vinterpiken
Skrevet

Det koster ikke noe å leie Hellerud gård, for leien ligger menyen etc.

Du er nødt til å ta mat og drikke til maten fra dem....men tenk så deilig å slippe å styre med det.

De er kjempe fleksible på meny sammensettning og alkohol.

Dersom du ikke vil ha de vinene de har sier du bare hvem du vil ha, men de må være ord.varer på polet.

Skal du gifte deg på sommeren eller vintern?

Jeg skal gifte meg i februar 2004....de har peis der som vi skal fyre i .....kos!!

Hilsen Vinterpiken :vinke:

Skrevet

Olavsgaard .eller Losby Gods - for den ultimate rammen om ditt bryllup!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...