Gå til innhold

Trenger ny rouge

Gjest Rougeline

Anbefalte innlegg

Gjest Rougeline

Jeg er lys i hude og har blå øyne. Fra før har jeg Chanel Orchid rose. Vil gjerne ha et som er mer rosa. Noen som har tips til en rouge jeg jeg bør prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Jeg er lys i hude og har blå øyne. Fra før har jeg Chanel Orchid rose. Vil gjerne ha et som er mer rosa. Noen som har tips til en rouge jeg jeg bør prøve?

Jeg har også lys hud og blå øyne. Min nye favorittrouge kommer fra Paula Dorf, er i kremform, og nyansen heter "Candy Apple". Den selges på Strawberrynet for rundt hundrelappen, et riktig kupp! Akkurat den nyansen ser veldig mørk ut i esken, men på kinnene blir den naturlig og fin. (Kuriositet: akkurat den nyansen ble brukt på flere av skuespillerne i The OC og Gilmore Girls). :ler:

Ellers har Chanel en fin rosa rouge som heter nr 99 Rose Petale. Liker den veldig godt også, den ser naturlig ut og holder lenge, men den er jo mye dyrere enn kremrougen fra Paula Dorf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Make up store har en fin rosa rouge som heter Chic. Koster mellom 100-150 kr, sitter bra men blir ganske fort "oppbrukt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tippsi
Jeg har også lys hud og blå øyne. Min nye favorittrouge kommer fra Paula Dorf, er i kremform, og nyansen heter "Candy Apple". Den selges på Strawberrynet for rundt hundrelappen, et riktig kupp! Akkurat den nyansen ser veldig mørk ut i esken, men på kinnene blir den naturlig og fin. (Kuriositet: akkurat den nyansen ble brukt på flere av skuespillerne i The OC og Gilmore Girls). :ler:

Ellers har Chanel en fin rosa rouge som heter nr 99 Rose Petale. Liker den veldig godt også, den ser naturlig ut og holder lenge, men den er jo mye dyrere enn kremrougen fra Paula Dorf.

Hei! Kan det være den som brukes på hun jenta med kort, lyst hår som var sammen med Seth en stund (nå har hun vel langt hår igjen tror jeg)? Husker ikke hva hun heter, men i episodene som går på dagtid på TV3 har hun så utrolig fin, klar rosafarge i kinnene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir denne ikkje så mørk på altså? Er det shimmer i den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Blir denne ikkje så mørk på altså? Er det shimmer i den?

Nei den blir veldig naturlig på kinnene (en slags varmrosarød farge), selv om den ser mørkerød ut på dataskjermen og i forpakningen. Passer som sagt bra hvis man er lys i huden. Har bittelitt skimmer i seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Annonse

Jeg drar frem denne tråden her igjen- kom over den når jeg var på rougejakt for to uker siden.

Bestilte meg candy apple fra Paula Dorf fra strawberrynet og i dag hentet jeg pakka fra posthuset.

Rougen ble kjempefin på!!! Hadde aldri kjøpt den utfra fargen i boksen, men siden den kom så varmt anbefalt, tenkte jeg å teste og så langt er jeg veeeeeeeldig fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jenni_*

Kjøpte faktisk også candy apple/paula dorf etter å ha lest denne tråden i sommer, og er kjempefornøyd! Bruker en liten svamp til å påføre den, blir kjempefint og friskt, og det er lett å bestemme selv hvor mye farge du skal få. Beste rouge jeg har prøvd i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne Candy Apple blushen er det mye snakk om. Lurer på om denne blushen passer en jente med brune øyne,mørkt hår og middels tan brun hud, midt i mellom middels og lysbrun hudfarge. Jeg bruker i dag rosa blush fra YSL og Burjouise, og synes de er veldig fine.

Hun jenten det er snakk fra THE OC heter anna, og hun har en skikkelig fin rouge på seg, vet noen hvilken det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne Candy Apple blushen er det mye snakk om. Lurer på om denne blushen passer en jente med brune øyne,mørkt hår og middels tan brun hud, midt i mellom middels og lysbrun hudfarge. Jeg bruker i dag rosa blush fra YSL og Burjouise, og synes de er veldig fine.

Hun jenten det er snakk fra THE OC heter anna, og hun har en skikkelig fin rouge på seg, vet noen hvilken det er?

Nå har jeg mørkt hår, blå øyne og lys hud og Candy Apple passet meg veldig bra. Får fin, rosa frisk "nettopp vært ute" glød av den. Men jeg lurer på om kanskje hudfargen din blir for mørk for denne rougen?

Hvilke farger er det du har i Bourjouis? Jeg har Rose d'or og en som bare heter Rose og de passer huden min fint, så er det noen av de du har, vil kanskje Candy Apple passe? :)

Aner ikke hvilken rouge Anna bruker, men det er ingen umulighet at det er Candy Apple siden det er en favoritt på OC settet som noen skrev lenger opp i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lyst til å bestille denne rougen, men den ser jo seriøst KJEMPEMØRK ut... :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lyst til å bestille denne rougen, men den ser jo seriøst KJEMPEMØRK ut... :O

Jeg stusset også på dette- hadde aldri tatt sjansen på en rouge i den fargen hadde jeg ikke lest tipset.

Var tom skeptisk når jeg pakket den ut og tenkte at nå har jeg nok gjort et bomkjøp. Det tenkte jeg også når jeg smurte litt farge i kinnene, men når jeg fikk gnidd fargen utover ble den kjempefin. Akkurat passe rosa og ikke mørk i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusset også på dette- hadde aldri tatt sjansen på en rouge i den fargen hadde jeg ikke lest tipset.

Var tom skeptisk når jeg pakket den ut og tenkte at nå har jeg nok gjort et bomkjøp. Det tenkte jeg også når jeg smurte litt farge i kinnene, men når jeg fikk gnidd fargen utover ble den kjempefin. Akkurat passe rosa og ikke mørk i det hele tatt.

hm ja akkurat, gnidd utover? :) men jeg bestilte den jeg... må bare prøve :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hm ja akkurat, gnidd utover? :) men jeg bestilte den jeg... må bare prøve :D

:fnise: Ja, gnidd utover...

(Det er jo en krem rouge, så fargen må "blendes" inn i huden slik at den ikke sitter som en fargedott på kinnene)

Blir i hvertfall artig å høre hva du syns!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Audrey Horne

Jeg har også Candy Apple og den er definitivt finest på en lys hud. Jeg prøvde den på i sommer da jeg var brun, men da ble den veldig blass. Nå, derimot, er den superfin. Gir naturlige, transparente eplekinn. Og fargen i boksen stemmer overhodet ikke overens med resultatet på huden :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er denne om man har litt røde kinn fra før av? type kinn som ikke er knallrøde hele tiden, men har en smule rødfarge fra før, men får fin farge etter å ha vært ute og sånn?

Har egentlig mest lyst på en ferskenfarget rouge, men etter å ha lest den gode omtalen av denne, så tenkte jeg kanskje den kunne vært fin istedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå blir Strawberrynet utsolgt for fargen :fnise:

Til dere som har prøvd den: Er fargen veldig lys? Jeg er på utkikk etter en rouge som har en klar, lys, kald rosafarge! Prøvde å lese det ut av innleggene over her, men jeg ble plutselig litt usikker på hva dere har ment :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes fargen er litt vanskelig å beskrive. Det er ikke en typisk rosa rouge. Tror den beste beskrivelsen jeg kan gi er "utvanna rødvin". Altså, ikke tyggegummirosa, ikke brunrosa, men litt mer rosarød, uten at den egentlig er rød... Skjønner du hva jeg mener med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kiker også på den... :fnise:

Har vært på jakt etter en ny rouge en stund... men den så jo veldig mørk ut.. selv om de som har prøvd den sier den ikke er så mørk på... tror jeg skal tenke litt til :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...