LarsThomas Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Mulig at jeg kommer til å ta opp noen VGS fag og tar noen realfag nå til høsten. Kommer til å benytte meg av et privat tilbud i Oslo som Bjørknes og Sonans tilbyr. Noen erfaringer som kan veie positivt eller negativt ? Usikker på hvilken skole jeg skal velge.
Devana Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Veldig mange anbefaler i hvert fall bjørknes hvis målet er medisinstudier.
LarsThomas Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2007 Ingen andre som har erfaringer med disse skolene?
Student85 Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Jeg synes selv Bjørknes er veldig bra. Folk jeg har blitt kjent med på Bjørknes og som har gått på både Bjørknes og Sonans foretrekker Bjørknes.
Luzi Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 Jeg har gått på sonans i år, og jeg anbefaler det ikke. Det er veldig mye rot og dårlige opplysninger, og jeg føler ikke helt jeg fikk det jeg betalte for. Men mulig det bare er her, og kanskje bedre på andre sonans skoler i landet? aner ikke.
Gjest Frysepulver Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 Jeg har bare gått på Bjørknes og er godt fornøyd. Sønnen til en venninne av mamma har gått på Sonans og han var ikke fornøyd
Gjest beekeeper Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 Jeg har gått på sonans i år, og jeg anbefaler det ikke. Det er veldig mye rot og dårlige opplysninger, og jeg føler ikke helt jeg fikk det jeg betalte for. Men mulig det bare er her, og kanskje bedre på andre sonans skoler i landet? aner ikke. ← Jeg også. Føler jeg har brukt ufattelig mye penger og at det ikke var verdt det. Lignende skoler i området ligger under halv pris, og der har de skikkelig opplegg, med studentmiljø osv. som jeg har savnet mens jeg har gått på Sonans.
Grønt blad Skrevet 7. mai 2007 #9 Skrevet 7. mai 2007 Som de andre her ville jeg også anbefalt Bjørknes. Har hørt litt av hvert om Sonans, både positiv og negativt, mens de jeg kjenner som har gått på Bjørknes har vært veldig fornøyde. Hvis du vil ha en sekser, så presser de deg til å jobbe så mye at du får en sekser (man må selvsagt være litt realistisk når man setter mål...)
Luzi Skrevet 7. mai 2007 #10 Skrevet 7. mai 2007 det høres mye bedre ut, for på sonans er det kun forelesninger, og arbeid hjemme som gjelder. læreren gjør ingenting for å pushe eleven. (det er jo fordi han kun skal ha forelesning) Når det er sagt, så skal de ha for at de har ekstremt gode lærere, som er flinke til å presantere stoffet på en bra måte. iallefall her i kristiansand:)
LarsThomas Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 16. mai 2007 Nå har jeg vært på rådgivningstime hos både Sonans og Bjørknes. Må si at jeg fikk best inntrykk av Sonans, så nå er jeg veldig usikker siden alle er foreslår Bjørknes! Ingen som har gode erfaringer med Sonans altså??
sunna Skrevet 16. mai 2007 #12 Skrevet 16. mai 2007 Jeg ringte å snakket med bjørknes en gang, og da fikk jeg et negativ inntrykk.. Men hadde helt klart gått for bjørknes selv. Legen min foreslo det, hun hadde gått der selv. Husk på at det inntrykker du sitter igjen med kommer av den kontakten du har hatt med rådgivere fra skolen. Etter å ha lest de ulike trådene her så høres fortsatt Bjørknes ut som det beste valget.
Student85 Skrevet 16. mai 2007 #13 Skrevet 16. mai 2007 Har hørt negative ting om noen av rådgiverne på Bjørknes ja. Men de fleste sier at lærerne er mye bedre på Bjørknes og det er vel tross alt det viktigste. Virker som at de fleste som går på Bjørknes for å få seksere får det.
billie Skrevet 16. mai 2007 #14 Skrevet 16. mai 2007 (endret) Jeg har veldig gode erfaringer med Sonans. flinke lærere og god oppfølging til alle som vil ha det. suuper hyggelig rektor/administrasjon. Veldig flinke til å lage et miljø som man trives i. Veldig mange som får 5 og 6ere.. Er ikke noe problem om man følger undervisning og følger opplegget lærer anbefaler. Endret 16. mai 2007 av billie
LarsThomas Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #15 Skrevet 16. mai 2007 Jeg har veldig gode erfaringer med Sonans. flinke lærere og god oppfølging til alle som vil ha det. suuper hyggelig rektor/administrasjon. Veldig flinke til å lage et miljø som man trives i. Veldig mange som får 5 og 6ere.. Er ikke noe problem om man følger undervisning og følger opplegget lærer anbefaler. ← Er dette Sonans Oslo? Det er selvsagt lærerne som er viktigst, og det er tross alt meg min egen innsats som til sist avgjør om jeg gjør det godt eller ikke. Magefølelsen min sier Sonans:)
billie Skrevet 17. mai 2007 #16 Skrevet 17. mai 2007 Sonans Oslo ja.. jeg har ingen erfaring med bjørkenes untatt en voldsomt gretten rådgiver på tlf. Men jeg trivdes godt på sonans.. Så gå for magefølelsen sier jeg! Hvis du velger Sonans så kan jeg anbefale deg noen supre lærere. Bare send meg en pm. Lykke til!
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 5. november 2008 #17 Skrevet 5. november 2008 Jeg går selv på sonans i oslo, vil ikke anbefale den skolen! velg heller Bjørknes!
DingDong Skrevet 5. november 2008 #18 Skrevet 5. november 2008 Jeg anbefaler deg å lese denne artikkelen dersom du vil ta opp fag fra videregående. Mange gode poenger der, i tillegg får du vite om gode alternativer til både Sonans og Bjørknes.
Gjest :):) Skrevet 8. mars 2009 #19 Skrevet 8. mars 2009 Jeg skal bytte skole til sommeren, jeg går på en vanlig offentlig skole nå for tiden og skal kanskje søke Sonans. Jeg lurer på hvor mange det er i en vanlig klasse, og om karakterene vil bli bedre om jeg går der. Takk:)
Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 9. mars 2010 #20 Skrevet 9. mars 2010 Mulig at jeg kommer til å ta opp noen VGS fag og tar noen realfag nå til høsten. Kommer til å benytte meg av et privat tilbud i Oslo som Bjørknes og Sonans tilbyr. Noen erfaringer som kan veie positivt eller negativt ? Usikker på hvilken skole jeg skal velge. Hei, Lars Thomas! Hvilken skole valgte du til slutt? Skulle gjerne hatt tips til hva jeg bør velge. Trenger toppkarakterer (vil inn på medisin).. Har vært hatt en veiledningstime på Bjørknes, men kan ikke si jeg fikk det beste inntrykket. På forhånd takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå