Gå til innhold

kjenner du sånne som ikke tenker før de prater?

charlise

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner opp til flere av disse. men jeg synes at den siste til min vennine var så søt at jeg ville dele den med dere...

hun var på handletur til strømstad og presterte å utbryte at "her var det jævlig mange svensker" ....hun påstår at hun mente at det var få nordmenn der...

;)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Diskuterte med to venninner at de hadde begynt å selge hamburgere på den lokale MIX-kiosken. En hadde smakt den aktuelle hamburgeren og påsto at den var mye bedre enn de på McDonald's. Hvor på den andre venninnen utbryter: - "Hæ? Selger de hamburgere på McDonald's?!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en til hvor jeg selv er nokså innblandet:

Kjørte over den gamle Svinesundsbroa da de var i ferd med å bygge den nye. Det eneste som var ferdig på den nye var den buen som går over selve veien. Altså ikke noe vei - bare bue.

Jeg ser dette og sier høyt til svigefar: "Jøss. Så bratt den broa blir da".

:klaske::rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en glup en jeg også for noen år siden. Venninna mi hadde kjøpt seg en ny BH. Hun har alltid brukt fargesprakende undertøy, men denne var svart.

Jeg utbrøt i full offentlighet: "Finnes det svarte BHer????"

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veninna mi utbrøt i en diskusjon hun var i ferd med å tape at "jaja, jeg VET at jeg ikke er den blankeste kniven i skuffa!".

Jeg mobber henne for den enda ^^ Men bare fordi den var så søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min er en sann mester i å hive utav seg ting! Å snu på faste uttrykk er hennes spesialitet. Kommer seff ikke på så mange akkurat nå (man skulle skrevet dem ned osv...). Kanskje husker jeg flere etter hvert.

".... kjøre, fru Blom Og Fru Blom!"

"...og DA gikk ballongen utav ham!"

Ja, og da hun var i Sverige og handlet i en matbutikk. Det går an å betale med norske penger der. Med god "svorsk" betoning spør hun kassadamen "Tar ni svenska..?" På en annen tur til Sverige gikk hun inn i et bakeri og ba på kav trøndersk: "Fir boilla." Altså fire boller. Hvorpå damen bak disken selvsagt svarte "vad då?" "FIR BOILLA!" fortsatte mamma. Hun gikk tomhendt ut fra bakeriet...

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele klassen var på hotelltur og vi satt og diskuterte hvilket romnummer vi bodde på.

Alle ramset opp nummert på sine rom og da *** skulle svare, sa hun "Jeg bor i gate 4" Hun trodde vi snakket om hvor vi bodde hjemme, akkurat som vi ikke visste hvor hun bodde da! :) (hun bor i en liten by der gatenavnene er 1, 2, 3...og så videre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei venninne av meg var med på spørrelek og fikk spørsmål om hva Donald Duck heter på svensk. Dama svarer kontant: "Kalle Kanin".!

(Hun er kjent for å snakke uten å tenke.)

:klovn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min kan være i overkant treg av og til. Hun husket ikke hvor hun hade lagt mobilen sin så jeg foreslo at jeg kunne ringe til den så hun hørte hvor den var.

Og mamma utbryter:

"Går det an det da?" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Danskebåten går jo fra Drammen"

"Er paris i himmelen?" (Spørsmål om drømmeferie, hvor ei anna svarer Paris"

Sitter på terrassen på skolen og prater, og kommer inn på at ei i klassen har en tvillingbror, da en av guttene spør "hvor gammel er han da?"

Jeg og broren min så på ett pogram hvor familien hadde trillinger, og han spør om det ikke er vanlig at alle er av samme kjønn..

Hvor jeg svarer "Nei, men det er vanlig at to av dem har samme kjønn"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var sammen med "inngiftet" familie hvor de fleste var ukjente for oss.

Min far sitter og snakker med mannen i huset og sier: "Søsteren din har jammen en sprek mor"................. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...