Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du ha kjøpt en mascara til en pris av 365kr? Ser at de skal komme en ny mascara i salg nå om ca3 uker. :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt dyrt etter min mening!

Fins da mange bra til 100-lappen!

Men har du råd, så hvorfor ikke? :)

Gjest Frysepulver
Skrevet

Hvis børstehodet var bra og folk skrøt av den ville jeg prøvd den. Men nå er ikke jeg av typen som kjøper billig sminke heller da

Gjest DyneTryne
Skrevet

Jeg kjøpte en svinaktig dyr en, og den ble ødelagt av vakum som fy! Bedre med billigsaker, sånt skjer aldri med dem.

Skrevet

Jeg er veldig nysjerrig på den. Å jeg er vel av den typen som ikke kjøper billig sminke, har nok bare fått den vanen. Men jeg vet ikke hvilket merke det er da

Skrevet

Er det denne dere snakker om? :) Jeg kommer til å prøve den :)

Skrevet

Ja det er den jeg mener. Jeg skal prøve den, men til den prisen så forventer jeg en vov opplevelse.

Skrevet

Jeg skal teste den ja.

Noen som vet hvor mange ml det er i den? Så ikke det jeg.

Skrevet

Nei det vet jeg ikke. Lurer på om den er vannfast eller?

Skrevet

Kommer nok til å prøve den ja. Er litt hekta på nye produkter....

Føler heller ikke at jeg har funnet en mascara jeg er heelt fornøyd med frem til nå så da er jeg ekstra gira på å prøve nye.... :)

Gjest Deception
Skrevet

På MUA får den 2.1 i samlet karakter, og kun 14% var interessert i å kjøpe den på nytt.

Jeg er skeptisk, må jeg innrømme. Det er greit at en gloss kanskje kan forstørre leppene, men hår er dødt materiale, så jeg ser ikke helt hvor effekten skal komme fra.

Men en ting jeg har lært om meg selv, er at jeg aldri skal si aldri når det gjelder om jeg vil teste ting. :sjenert:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg hadde aldri i verden brukt så mye penger på en mascara uansett hvor bra den var.

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg kjøpte ny mascara i går, fra YSL. Anbefales (...og jeg er kresen på mascaraer...)

Skrevet

Hvem er vel ikke kresen på maskaraer. Jeg kommer ikke til å prøve den, tror jeg. Kjøper heller Black Out fra Dior.

Gjest Elastica
Skrevet
Hvem er vel ikke kresen på maskaraer. Jeg kommer ikke til å prøve den, tror jeg. Kjøper heller Black Out fra Dior.

Nei, bevaremegvel, det var bare et tips...

Skrevet
Nei, bevaremegvel, det var bare et tips...

Mente maskaraen fra ModelCo, den fra YSL er min favorittmaskara også. :)

Skrevet
Ville du ha kjøpt en mascara til en pris av 365kr? Ser at de skal komme en ny mascara i salg nå om ca3 uker.  :forvirret:

Nope!

Mascaraer gidder jeg sjelden bruke en formue på.

Liker de litt rimeligere, jeg!

Skrevet
Ja det er den jeg mener. Jeg skal prøve den, men til den prisen så forventer jeg en  vov opplevelse.

Hundeøyne? :ler:

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg ville ikke brukt så mye penger på en maskara, nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...