Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom akkurat hjem fra fest hvor jeg og typen var hos nabon hans!! Der var det ei dame som flørta masse å greier med typen min og jeg blei sur på han fordi hu holdt på sånn! Så begynte vi å krangle og så klappan til meg!!! Fy faan sier jeg!!! Dro hjem til mutter og sitter her og griner nå!!! Faan meg gla for at jeg dro til han å!! :grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bodillen
Skrevet

I alle dager, jente! Du kan da ikke være sammen med en fyr som slår deg - for noe han har gjort???

Har det skjedd før?

Skrevet

Det henner jo men bare når vi har krangla!! Og jeg tar jo igjen!! Men fy faan hvis han puler hu i natt az!!

Gjest Bodillen
Skrevet

Nei, vet du hva! Dere kan da ikke ha det sånn? Har dere ingen respekt for hverandre?

Høres ut som dere muligens trenger litt hjelp med litt av hvert...

Skrevet

Skjønner godt du er forbandet! Får håpe han kommer på bedre tanker :klem:

Skrevet

Tenker ikke så mye på repspekt jeg....... Men vi har det jo bra mange ganger men ikke i kveld.....!!! Skal tekste han nå å se hva han sier!!

Skrevet

Da gjør du det slutt! Med en gang!

Å slå dama si er et totalt fyfy og er ikke akseptabelt uansett om dere har kranglet.

Skrevet

Men jeg slo jo han åsså!! Men atte åssen for jeg sånn at det dere har skrive over det jeg har skrivi??

Gjest Bodillen
Skrevet
Tenker ikke så mye på repspekt jeg....... Men vi har det jo bra mange ganger men ikke i kveld.....!!! Skal tekste han nå å se hva han sier!!

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men jeg håper virkelig ikke du planlegger fremtiden med en fyr som har såpass lite respekt for deg at han roter med andre, og attpåtil slår deg!

Gjest Bodillen
Skrevet
Men jeg slo jo han åsså!! Men atte åssen for jeg sånn at det dere har skrive over det jeg har skrivi??

En smule på druen...?

Skrevet

Ut fra det du har skrevet i andre innlegg her på forumet så virker det som han flørter med andre damer ganske ofte. Du sier at han av og til slår, men "bare når dere krangler" Dere kommer til å krangle igjen! Dersom han ikke har sperre mot å slå så kommer han til å gjøre det igjen ... og igjen. Kom deg ut av forholdet med en gang!

Skrevet

jeg er toåtjue........ åssen det!!?

Vi bor ikke sammen eller no jeg bor på hybel hos mamma og han bor i leiligheta si!!

Druen??

Skrevet

asså det ække sånn OOOOFTE at han flørter med andre damer og i dag var det vel hu dama som begynnte!

Skrevet

Han teksta tilbake nå og han skal være der lengere!!

Gjest Bodillen
Skrevet
jeg er toåtjue........ åssen det!!?

Vi bor ikke sammen eller no jeg bor på hybel hos mamma og han bor i leiligheta si!!

Druen??

Virker bare som du ikke er helt edru, men jeg kan selvfølgelig ta feil...

Du mener hvordan du siterer andres innlegg?

Da klikker du på boksen hvor det står "siter" nederst til høyre i det innlegget du vil sitere. Da får du opp boksen som du skriver svaret ditt i. Du går bare en linje under det du skal sitere, også kan du skrive i vei :)

Skrevet
Virker bare som du ikke er helt edru, men jeg kan selvfølgelig ta feil...

Du mener hvordan du siterer andres innlegg?

Da klikker du på boksen hvor det står "siter" nederst til høyre i det innlegget du vil sitere. Da får du opp boksen som du skriver svaret ditt i. Du går bare en linje under det du skal sitere, også kan du skrive i vei  :)

Sånn!!?

Skrevet

hihi jeg greide det!!

Har bare drikki et par tre Smirnoff ice jeg.....

Skrevet

Hvis han skal være der i hele natt gidder jeg jo ikke sitte her da.......... mamma sitter i kjellerstua borti gangen her å tar en øl å ser på film og den gidder ikke jeg se!!

Skrevet

Ja jeg drar bort der igjenn jeg kanskje vi årner opp og blir venner igjenn åsså!! :klem: til alle her!!

Gjest Frysepulver
Skrevet

Enig med de andre her, dette høres ikke ut som et godt og stabilt forhold akkurat...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...