kiri Skrevet 22. februar 2007 #1 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei! Er det interesse for et Vestfold- eller Tønsbergtreff? *Trenger (nye) venner i byen* Hilsen nyinnflytter'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 22. februar 2007 #2 Del Skrevet 22. februar 2007 Er gjerne med på det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 22. februar 2007 #3 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg blir med hvis Kake blir med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 22. februar 2007 #4 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg blir med hvis Kake blir med. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 23. februar 2007 #5 Del Skrevet 23. februar 2007 Kan godt komme hvis det klaffer sånn tidspunktmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 24. februar 2007 Så bra at det er interesse for dette Jeg har nå varslet de andre som meddelte at de var fra Vestfold da jeg spurte om det sist. Når passer det best for dere; en hverdag eller i helga? Hva med fredag 2. mars? På Peppes? Havariet?? Et annet sted (er som sagt ny i byen, så kom gjerne med forslag)... Om noen er redd for pinlige pauser rundt bordet så kan jeg fortelle at det stort sett ikke blir det når jeg er med Gleder meg til å møte dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 24. februar 2007 #7 Del Skrevet 24. februar 2007 Fredag 2 mars passer hvertfall for meg Syns det er litt skummelt, men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 24. februar 2007 #8 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg er også med men synes det er litt skummelt jeg og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 24. februar 2007 #9 Del Skrevet 24. februar 2007 jeg vil og være med på sånt men bor ikke der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 26. februar 2007 #10 Del Skrevet 26. februar 2007 nesten så jeg flytter...skulle gjerne vært der Kiri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 26. februar 2007 #11 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg jobber kvelden nå på fredag, så for meg blir det litt vanskelig. Men da kommer jeg gjerne neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 26. februar 2007 #12 Del Skrevet 26. februar 2007 Noen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #13 Del Skrevet 27. februar 2007 Når kan du da, Champis? Fredagen etter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 27. februar 2007 #14 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg og Gjenglemt Sykkellås kan i alle fall på fredagen nå, men jeg kan ikke neste fredag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 27. februar 2007 #15 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg bor i Tønsberg, men jeg skal på hyttetur til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 27. februar 2007 #16 Del Skrevet 27. februar 2007 Usj.. Så kjedelig at alle skulle bort da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #17 Del Skrevet 2. mars 2007 Passer en annen ukedag da? Hva med onsdag? Hadde vært gøy å få med så mange som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brura2007 Skrevet 3. mars 2007 #18 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg er så med!!! Har bodd i Tønsberg i ett år nå, flyttet ned hit pga min kjære. Vanskelig å bli kjent med folk, altså. Har dere møtt hverandre? Skal dere ha ett nytt møte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 3. mars 2007 #19 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg er så med!!! Har bodd i Tønsberg i ett år nå, flyttet ned hit pga min kjære. Vanskelig å bli kjent med folk, altså. Har dere møtt hverandre? Skal dere ha ett nytt møte? ← Vi har ikke møtt hverandre, så er bare å henge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 3. mars 2007 #20 Del Skrevet 3. mars 2007 Oj! Glemte helt å svare på PM'en din, Kake. Vet ikke om jeg tør dette jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå