Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fælt som jeg maser da.. :sjenert:

Bare lurte på om jojobaoljen er billigst på apoteket eller på helsekost? Vil helst ikke bestille over internett da jeg vil ha den idag. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det et så stort tiltak å gå selv og sjekke ut prisene hos apotek og helsekost?!?!

Skrevet (endret)
Er det et så stort tiltak å gå selv og sjekke ut prisene hos apotek og helsekost?!?!

Tja, om noen hadde visst her, så hadde det jo vært mye lettere, ja, da apoteket og helsekosten er langt fra hverandre.

Tusen takk for hyggelig svar.

Endret av Mystisk
Skrevet

Kan du ikke bare ringe dem?:)

Skrevet

Hei, Maddemor. :)

Stakk innom et apotek, men der hadde de ikke, så da måtte det bli helsekost. :)

Men takk for svar. :)

Skrevet

Grattis med godt kjøp da ;) Vet ikke hva du skal bruke den til, men jeg klæsjer litt i fjeset om kvelden, og det føles veldig behagelig på huden! Kjøpte selvfølgelig etter at jeg så alt det varme pratet om den her på Kvinneguiden :sjenert:

Skrevet

Den koster ca 120kr på apotek bare for å ha sagt det :)

Skrevet (endret)
Grattis med godt kjøp da ;) Vet ikke hva du skal bruke den til, men jeg klæsjer litt i fjeset om kvelden, og det føles veldig behagelig på huden! Kjøpte selvfølgelig etter at jeg så alt det varme pratet om den her på Kvinneguiden  :sjenert:

Ja, jeg også. Håper den funker bra. :)

Den koster ca 120kr på apotek bare for å ha sagt det :)

Hadde bare apoteket jeg var innom hatt det, så. ;)

Kjøpte 100 ml på helsekost til 199 kr. Hakket dyrere enn andre steder jeg har hørt om, men det eneste jeg hadde mulighet til å besøke der og da. Og den er jo drøy. :)

Endret av Mystisk
Skrevet (endret)
Kjøpte 100 ml på helsekost til 199 kr. Hakket dyrere enn andre steder jeg har hørt om, men det eneste jeg hadde mulighet til å besøke der og da. Og den er jo drøy. :)

jeg kjøpte på apotek (fra Apotekproduksjon AS) og betale 170 kr for et par uker siden, så ift. mitt apotek så kostet helsekost-varianten din ikke særlig mer.

PS: min er også på 100 ml, så vet du det :)

Endret av LadyInRed
Skrevet (endret)
jeg kjøpte på apotek (fra Apotekproduksjon AS) og betale 170 kr for et par uker siden, så ift. mitt apotek så kostet helsekost-varianten din ikke særlig mer.

PS: min er også på 100 ml, så vet du det :)

Takker. :) Prisene varierer nok litt, men den duger nok til det samme uansett. ;)

Endret av Mystisk
Skrevet
Takker. :) Prisene varierer nok litt, men den duger nok til det samme uansett. ;)

kan forresten nevne at flasken min er veldig upratisk fordi det ikke er noe......hm, hva skal jeg si......."helletut" hvis du forstår. Så når du skal helle noe ut så kommer det jo mengder hvis jeg ikke er svært forsiktig. Jeg har hørt at enkelte som selges på apotek har en "helletut" og derfor er mer praktisk (og nok også mer drøy). så neste gang jeg skal kjøpe skal jeg sjekke helsekost først, for jeg vil ha ei flaske med "helletut".

hadde din helletut forresten. isåfall skal du være sjeleglad ;)

Skrevet

Jeg anbefaler å kjøpe på myrra.no, der er det gode priser.

Skrevet (endret)
kan forresten nevne at flasken min er veldig upratisk fordi det ikke er noe......hm, hva skal jeg si......."helletut" hvis du forstår. Så når du skal helle noe ut så kommer det jo mengder hvis jeg ikke er svært forsiktig. Jeg har hørt at enkelte som selges på apotek har en "helletut" og derfor er mer praktisk (og nok også mer drøy). så neste gang jeg skal kjøpe skal jeg sjekke helsekost først, for jeg vil ha ei flaske med "helletut".

hadde din helletut forresten. isåfall skal du være sjeleglad  ;)

:ler: Skal finne bilde av min, jeg. :)- Slik - ser min ut. :) Kjempefin tut. Holder jeg den opp-ned uten kork, kommer det nesten ingenting ut. Jeg må liksom "dunke" den mot handa for å få ut noen dråper. :) Du får satse på noe slikt neste gang. ;)

*sjeleglad*

Takk for tips, Tanita. Skal sjekke innom der neste gang. :)

Endret av Mystisk
Skrevet

Trivelig svar - at man gidder.

Hadde jeg irritert meg slik over ett spørsmål hadde jeg ikke giddet å poste ett svar.

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Ærlig talt... mener du nå at vi skal søke opp informasjon til deg her som du kan søke på å lese selv? :ironi:

*erte erte* :ler:

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Dakal.. :troest:

Skrevet

:ler: Avsporer dere tråden min!?

Men enig med JallaJalla. ;)

Skrevet
:ler: Skal finne bilde av min, jeg. :)- Slik - ser min ut. :) Kjempefin tut. Holder jeg den opp-ned uten kork, kommer det nesten ingenting ut. Jeg må liksom "dunke" den mot handa for å få ut noen dråper. :) Du får satse på noe slikt neste gang. ;)

Sånn tut er det ikke på min, blir helsekost varianten på meg også når denne er brukt opp.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg har mandelolje fra helsekost, men det finnes også jojobaolje i samme serie. Merket er Aroma, klar flaske med lys gul etikett og trekork. Også disse flaskene har sånt lite hull som gjør at man må riste ut innholdet av flasken, i motsetning til apotekflaskene der alt innholdet har en tendens til å komme ut på en gang.

Skrevet
Jeg har mandelolje fra helsekost, men det finnes også jojobaolje i samme serie. Merket er Aroma, klar flaske med lys gul etikett og trekork. Også disse flaskene har sånt lite hull som gjør at man må riste ut innholdet av flasken, i motsetning til apotekflaskene der alt innholdet har en tendens til å komme ut på en gang.

Jeg har også denne mandeloljen, så den finnes i jojobaolje også? Skal noteres. Jeg kjøpte for øvrig en sånn pipettesak til jojobaolje fra apoteket, etter at oljen hadde rent fra seg og gjort hele badet speilblankt - funker fint! Anbefales til de som har gått på en oljesmell ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...