Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha hørt så mye positivt om ID minerals, har jeg også veldig lyst til å prøve, men lurer på om noen vet hvor jeg kan få kjøpt det i Kristiansand? Og hvor ca. mye koster det?

Takker for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i "id-klubben" :klappe:

Var hos en hudpleier i Oslo like før jul, og da var det make-up-artister (eller hva de nå heter) i fra ID. Og de la full make-up på meg. Var så utrolig bra, og jeg ble så utrolig fornøyd, at jeg MÅTTE jo bare svi av litt penger :-P (Var vel det de ønsket)

Men helt ærlig, det ser virkelig HELT naturlig ut, man ser ikke at jeg har fondation på meg! og jeg som har så mye røde partier over alt! Så selv om det er dyrt, er det absolutt verdt det!

Dette kjøpte jeg (NB tar prisene litt etter hodet nå!):

Fondation: kr 399

Kost til fondation: 270

Warmth (mye mer naturlig en rouge): kr 399

Kost til warmth: kr 189

Mindre kost til fondation som brukes for å dekke mindre partier, kviser ol: 179

Skrevet

Glemte å si at kostene ikke er "vanlige koster", men naturbørster. Er visst viktig for at produktene skal virke slik de er tenkt.

Hmmm. Vet ikke hvor du får tak i det i Kristiansand, men prøv hos en hudpleier. De som selger MD.Formulation selger ID, ettersom dette er samme produsent.

Skrevet (endret)

Du kan prøve på f.eks. Renates hudpleie nederst i Markens :)

Evt. Vår hudpleie på Kjøita eller på Auds i Markens.

Endret av Shoegal
Skrevet

Jeg så reklame for I.D. på det nye spa-senteret rett ved siden av Vågsbygd senter da jeg var hjemme en tur nå i jula...

Skrevet

Hvor mye er det i boksene du kjøpte webgirl?

Skrevet
Hvor mye er det i boksene du kjøpte webgirl?

30 gram.. Ikke de rimeligste produktene akkurat. Men jeg betaler heller litt ekstra for produkter som er gode, og man ser virkelig ikke at man har på seg foundation!

Boksen med foundation og den med "warmth" er like store.

Skrevet
30 gram.. Ikke de rimeligste produktene akkurat. Men jeg betaler heller litt ekstra for produkter som er gode, og man ser virkelig ikke at man har på seg foundation!

Boksen med foundation og den med "warmth" er like store.

Bare for å gjøre forvirringen total i forsøk på klarifisering.

Large boksen med Warmth-2.8g og foundation sizen de har på salonger-9g er like store. Samme boks størrelse er det også på 13,5g Mineral Veil.

Den ordinære Warmth str.-2g, 2g foundation og 0,85g Blush/Face Color er også like store.

Forskjellen ligger selvfølgelig i hvor mye det er oppi boksen, hvor tettpakket det er.

9gs boksen sies også å ha 30g volum - så det kan være en 9gs boks du har??

Jeg har ikke sett 30g bokser med foundation men det kan jo finnes for det. :)

Skrevet

Ah, takk for oppklaringen, Chic' Wilma! Du har helt rett!

Mao, 9 gram er ikke rare greiene.. Men jeg har brukt mine produkter i en måned nå, og har fortsatt mye igjen. Man bruker jo ikke så mye hver gang.

• 1 år senere...
Gjest Makeup jenta
Skrevet

Skulle bare nevne at produktet som kalles "warmth" ikke er en rouge. Det er et solpudder som du eventuelt kan ha over foundation for å få en glød i huden. Rouge får du også kjøpt fra ID formulation.

Kjempebra produkter!

• 1 år senere...
Gjest Gjest_Isabella_*
Skrevet
Etter å ha hørt så mye positivt om ID minerals, har jeg også veldig lyst til å prøve, men lurer på om noen vet hvor jeg kan få kjøpt det i Kristiansand? Og hvor ca. mye koster det?

Takker for svar! :)

Hei!

ID mineral make-up er veldig, veldig bra. Jeg bruker ikke annet enn deres produkter. Det inneholder mineraler og blandt annet sink, som er veldig bra for huden, spesielt for kvinner i hormonelle faser, eksempelvis menstrasjons-fase, svangerskap o.l. Det roer og heler.

Du kan kjøpe produktene du trenger på www.strawberrynet.com til en billigere penge enn i butikkene. Jeg har brukt denne siden i årevis og har aldri hatt noen problemer her. Hvis du ikke er komfortabel med å bestille fra nett kan du oppsøke din hudpleier.

Isabella C.

Gjest Gjest_Isabella_*
Skrevet
Skulle bare nevne at produktet som kalles "warmth" ikke er en rouge. Det er et solpudder som du eventuelt kan ha over foundation for å få en glød i huden. Rouge får du også kjøpt fra ID formulation.

Kjempebra produkter!

Hei Hei...

Kommentar til produktet "warmth", dette er et produkt som er perfekt for å skape skygge i ansiktet. Kan legges under kinnbein for å fremheve og toppes av med rouge. Bruker dette produktet mye når jeg legger naturlig make-up hos mine klienter i mitt arbeid som make-up artist.

Isabella C.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...