Gå til innhold

Ekstern harddisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har en anbefaling på en ekstern harddisk?

Hadde i utgangspunktet tenkt på 320GB.

Har også sett et merke som heter Freecom på 400GB til ca 1200kr.. Noen som har erfaring med denne eller merket?

Er litt grønn på data-ting, så jeg trenger litt hjelp :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Enig med innlegget over, Western Digital har svært gode disker, og MyBook er en relativt rimelig serie, som i tillegg er utrolig tøff!

Men ville trolig gått for denne modellen: MyBook Premium

Alternativt ville jeg gått for Lacie sine disker, som er kjent for å være gode - men noe dyrere.

Endret av Scully
Skrevet

Jeg har en Lacie som etterhvert er ganske godt brukt, og har aldri hatt problemer med den. Jeg kjøpte min for noen år siden, så den er baare på 60 GB, og kostet ganske mye også den gang, men er så glad for at jeg har sluppet noe trøbbel.

Nå kjenner ikke jeg til andre eksterne harddisker, men kan varmt anbefale Lacie. Regner med de har kommet med noen modeller med større minnekapasitet de siste årene. :)

Skrevet

Tusen takk for svar! :klem:

Har vært å kjøpt idag. ende på en LaCie på 250GB.. Litt mindre enn jeg hadde tenkt i utgangspunktet, men den er stor nok :)

Skrevet

Freecom er for øvrig ganske ok greier, har brukt tre stykk til mye DJ-jobbing - fungerer utmerket selv om det har kommet en og annen smell.

Unngå alt som har Seagate HDs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...