Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste akkurat på dagbladet.no at Jo Nesbø kommer med en ny bok om Harry Hole til våren, Snømannen. Bøkene om HH er mine absolutte favoritter innen krimsjangeren, så jeg gleder meg allerede som en unge! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Mee to. Frelseren var bare sinnsykt spennende! Og Rødstrupe.

Det er nok mine Harry Hole-favoritter

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg venter litt på nedturen fra Nesbø. Etter mitt syn har de seks bøkene (som jeg kan komme på i farten, mulig jeg har glemt noen) om Harry Hole holdt et jevnt stigende nivå (de to første var veldig bra, og derfra har det gått gradvis oppover).

Marekors og Frelseren er to fantastiske bøker, og jeg kommer definitivt ikke til å vente til Snømannen kommer på salg!

Skrevet

Gleder meg! Måtte inn og surfe litt på Dagbladet nå... Lurer veldig på hva boken kommer til å handle om, og hvor handlingen vil finne sted denne gangen.

Skrevet

Åja! Jeg fryktet Frelseren var siste bok i "serien". Synes Jo Nesbø skriver knallbra!

Skrevet

Hurra - nå ble jeg glad!!! :hoppe:

Enig i stigningskurven når det gjelder bøkene til Jo Nesbø om Harry Hole, så mine forventninger kommer til å være skyhøye.

Frelseren var bare helt rå!

Skrevet

Henger meg på bølgen! :ler:

Jeg elsker bøkene om HH, selv om han nå er den typiske politimannen i sånne bøker :alkis, "huleboer" og alltid med dametrøbbel ;)

Men gleder meg! :hoppe:

Er såpass fan at jeg har alle bøkene i hard perm nå. Må tilstå at den aller første jeg leste (flaggermusmannen tror jeg..) var i pocket, den har jeg nå gitt til fretex! :)

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg har lest bøkene etterhvert som de har kommet, men må nå innrømme at jeg ikke kan huske om saken med Prinsen er helt ferdig.

Jeg husker at Prinsen ble drept, men er Nesbø egentlig ferdig med denne saken? Sluttet ikke Frelseren med noen som tydet på en fortsettelse?

Skrevet
Jeg må innrømme at jeg venter litt på nedturen fra Nesbø. Etter mitt syn har de seks bøkene (som jeg kan komme på i farten, mulig jeg har glemt noen) om Harry Hole holdt et jevnt stigende nivå (de to første var veldig bra, og derfra har det gått gradvis oppover).

Marekors og Frelseren er to fantastiske bøker, og jeg kommer definitivt ikke til å vente til Snømannen kommer på salg!

Jeg har tenkt tanken jeg og. Og inbiller meg at jeg hørte at Frelseren var siste bok om HH, og at Nesbø ga seg mens han var på topp. Men heldigvis så stemmer ikke det da.

Skrevet

:hoppe::hoppe::hoppe:

Må bare si at jeg gleder meg masse, men kanskje jeg også bør friske opp hjernen litt på hva som egentlig har skjedd og hvilke tråder som fremdeles henger i løse luften.

Men uansett er Jo Nesbø min absolutte favoritt når det kommer til krim, de bøkene slukes.

Skrevet
:icon_lol: Jeg gleder meg vilt! Holder akkurat på med Frelseren nå, og har lest de andre. Kjempebra bøker!!! :hår: :hakeslepp:
Skrevet

Ååh! Så bra!

Jo Nesbø er knallflink til å srkive, og så synger han bra også. Noen skal jo ha alle de kreative sidene. :)

Skrevet
Jeg har lest bøkene etterhvert som de har kommet, men må nå innrømme at jeg ikke kan huske om saken med Prinsen er helt ferdig.

Jeg husker at Prinsen ble drept, men er Nesbø egentlig ferdig med denne saken?  Sluttet ikke Frelseren med noen som tydet på en fortsettelse?

Det kom jo nye opplysninger om saken med Waaler i Frelseren. For at de som ikke er ferdig med boken så skal jeg ikke avsløre de her. Men jeg kan ikke huske at disse opplysningene antydet noen fortsettelse på denne saken? Men nå er det jo ei stund siden jeg leste boka, så det kan jo hende jeg husker feil eller at jeg tolka det feil.

Skrevet

Hehe, det er lenge siden vi skrev om akkurat dette :)

Jeg har også hatt hjertet i halsen på Harrys vegne. Men nå tror jeg suksessen rett og slett er blitt for stor. Selv ikke Jo Nesbø kan vel finne på å ta livet av en slik millionbutikk.

Men det kan jo selvsagt gå hardt ut over de øvrige i persongalleriet.......

Fru Nitha

Skrevet
Åja! Jeg fryktet Frelseren var siste bok i "serien". Synes Jo Nesbø skriver knallbra!

Kjøpte alle bøkene til Nesbø og begynte å lese de kronologisk. Utrooooolig bra!! Holder nå på med Frelseren og den er meget bra ja....

Har ikke fått med meg at Nesbø skal gi ut ny bok om helten sin så det var en strååålende nyhet :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...