Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Leiababe
Skrevet

Litt inspirert av Gylne Tider her.. Lurer litt på hvilke favoritter dere har fra det glade 80-tall? Selv er jeg fortsatt stor fan av A-HA :) Blir nok aldri lei av de. På jenterommet hjemme hos mamma kan man fortsatt finne spor :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

U2 og Depeche Mode!

Var stor fan da og er like stor fan nå!

I tillegg enkelte låter av Duran Duran, Alphaville, Nik Kershaw, Spandau Ballet, Howard Jones, Alphaville.

Skrevet

AHA sto høyt i kurs på 80-tallet. Alle jentene svermet jo for Morten. Jeg hørte også mye på Madonna.

Skrevet

The Gun Club, Depeche Mode og The Smiths!

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Aha. Har kjøpt "Scoundrel days" som vi hadde på kasett da jeg var liten. Utenom at fine minner kommer tilbake, så syns jeg det albumet er ganske bra fortsatt. Likte ikke så godt de største hitene deres.

Gjest Vilja :-)
Skrevet

A-Ha, Madonna og Michael Jackson var mine favoritter.

Skrevet

JA til alt som er nevnt her, samt The Cure, Erasure, Lisa Stanfield, George Michael, Gladys Knight, "When will I be famous"-brødrene, Kim Wilde, og alle de andre som ble sendt som bra musikkvideoer på MTV og Sky Channel.

:klappe::enig:

Skrevet
JA til alt som er nevnt her, samt The Cure, Erasure, Lisa Stanfield, George Michael, Gladys Knight, "When will I be famous"-brødrene, Kim Wilde, og alle de andre som ble sendt som bra musikkvideoer på MTV og Sky Channel. 

:klappe:  :enig:

Bros?

Skrevet

Madonna, Prince, Michael Jackson, Bananarama, The Bangles, Paul Young, Lionel Richie, Glen Medeiros... og det var helt sikkert mange flere som hang på veggen min midt på 80-tallet.

AHA har liksom aldri vært noen favoritt hos meg.

Skrevet (endret)

REM ga ut flere av sine beste plater på 80-tallet. U2 hadde noen glimrende øyeblikk, det samme hadde Rainmakers, Waterboys, Pogues, Kirsty MacColl, Steve Earle, Neil Young, Peter Gabriel, Kate Bush, Talking Heads, Clash, Van Morrison, Elvis Costello, Pink Floyd (Nei, glem det, The Wall kom vel i 1979), Kainos, Chipahua, Koinonia og mange, mange andre.

Dessuten savner jeg alle "synge"damene med store pupper og navn som begynte på S og sluttet på a.

Endret av Alfhild K
Skrevet

Ultravox. Ingen over, ingen ved siden.

Madness, Pretenders, UB40, Simple Minds....

Stevie Wonder I just called to say i love you :hjerter_rundt:

Skrevet

A-ha, er fremdeles fan, går på konserter og samler på ting og tang av dem :)

Gjest Leiababe
Skrevet
A-ha, er fremdeles fan, går på konserter og samler på ting og tang av dem :)

Jeg også :) Synes de er knallbra jeg!

Skrevet (endret)

Tha Boss - Bruce Springsteen (ingen over og ingen ved siden av)

UB40

Kate Bush

Eurythmics

Talking Heads

Steve Earl

Raga Rockers

UB40

Lee Clayton

Ry Cooder

Endret av Persille
Skrevet (endret)
Bros?

Ja, det var det!

Samt Stevie Wonders album "Visions in our mind" men det var muligens før eller etter 80-tallet.

Elvis Costello, Burt Baccharac, Belinda Carlisle, Pebbles, Frankie Goes to Hollywood, det er så mange at...

Endret av Gjest 1
Skrevet
REM ga ut flere av sine beste plater på 80-tallet. U2 hadde noen glimrende øyeblikk, det samme hadde Rainmakers, Waterboys, Pogues, Kirsty MacColl, Steve Earle, Neil Young, Peter Gabriel, Kate Bush, Talking Heads, Clash, Van Morrison, Elvis Costello, Pink Floyd (Nei, glem det, The Wall kom vel i 1979), Kainos, Chipahua, Koinonia og mange, mange andre.

Dessuten savner jeg alle "synge"damene med store pupper og navn som begynte på S og sluttet på a.

Og selvfølgelig alle disse.

80-tallet var et bra musikkår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...