Gå til innhold

kjæreste min bruker min dildo...!

Fremhevede innlegg

Skrevet

snakket med kjæresten min om leketøy og diverse her en dag, og da kom det fram mer enn jeg hadde forventet...

eg har en liten og en stor dildo liggende hjemme, (vi bodde sammen i fjor..)

og han fortalte meg at en gang hadde han blitt så kåt at han hadde tatt i bruk den store dildoen min! når jeg ikke var hjemme selvsagt..

og brukt denne i rompa! :overrasket: vi har vert sammen i over 3 år, men har aldri trudd noe sånt om han... han har alltid vert "oppmerksom" på rompa under sex, men ikke så mye!

samme kvelden når vi hadde lagt oss, spurte han om eg kunne bruke den lille dildoen på han samtidig som eg sugde han.. jeg gorde det siden jeg var redd for å såre følelsene hans med å si hva jeg egentlig mener om det..

han skremmer meg når han gjør og sier sånt! :grine:

nå vet jeg ikke hva eg skal si til han, hvordan eg skal fortelle han at det er IKKE tingen for meg.

etter dette blir jeg helt kvalm bare på tanken, og lurer selvsagt på om dette er normalt!? er det flere der ute som har opplevd dette med kjærestene sine? og hva synes dere gutter om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
og hva synes dere gutter om det?

Kjøp et par dildoer til han så han har egne å leke med -> problem løst.

Ellers har jeg vel ingen spesielle reaksjoner på historien egentlig, sånn bortsett fra at sex er en bra ting, og så lenge folk har det bra er det vel ingen grunn til å klage ?

Endret av Lestat
Gjest Sniken (uinnlogget)
Skrevet
Kjøp et par dildoer til han så han har egne å leke med -> problem løst.

Tror neppe dette løser problemet. Virker som om trådstarter mer syns det er forferdelig at kjæresten ønsker å bli knullet i rompa. Dette går altså mer på at hun ikke kan akseptere at han liker analsex.
Skrevet

Du liker å bruke dem selv, men ikke at han også vil prøve?

Eller er problemet at du ikke liker at han bruker ting som du muligens kun bruker i vagine i analen? Er det hygienen du reagerer på?

Skrevet
snakket med kjæresten min om leketøy og diverse her en dag, og da kom det fram mer enn jeg hadde forventet...

eg har en liten og en stor dildo liggende hjemme, (vi bodde sammen i fjor..)

og han fortalte meg at en gang hadde han blitt så kåt at han hadde tatt i bruk den store dildoen min!  når jeg ikke var hjemme selvsagt..

og brukt denne i rompa!  :overrasket:  vi har vert sammen i over 3 år, men har aldri trudd noe sånt om han... han har alltid vert "oppmerksom" på rompa under sex, men ikke så mye!

samme kvelden når vi hadde lagt oss, spurte han om eg kunne bruke den lille dildoen på han samtidig som eg sugde han.. jeg gorde det siden jeg var redd for å såre følelsene hans med å si hva jeg egentlig mener om det..

han skremmer meg når han gjør og sier sånt!  :grine:

nå vet jeg ikke hva eg skal si til han, hvordan eg skal fortelle han at det er IKKE tingen for meg.

etter dette blir jeg helt kvalm bare på tanken, og lurer selvsagt på om dette er normalt!? er det flere der ute som har opplevd dette med kjærestene sine? og hva synes dere gutter om det?

Slapp av! Du høres jo rimelig hysterisk ut. Dette er helt normalt. Jeg tror nesten ikke jeg kjenner en eneste gutt som ikke liker å kjenne litt i rompa av og til når de har sex. Ikke noe vits i å gjøre dette til et problem. Rompa er faktisk en veldig erogen sone for menn. Lag ikke problemer der problemene ikke finnes, og aksepter kjæresten din for den han er og de lystene han har.

Skrevet
Tror neppe dette løser problemet. Virker som om trådstarter mer syns det er forferdelig at kjæresten ønsker å bli knullet i rompa. Dette går altså mer på at hun ikke kan akseptere at han liker analsex.

Aha, nå tok jeg den. Hun frykter kanskje at han har "homofile tendenser" bare fordi han har funnet ut at prostata er en eregen sone ?

Homofili er vel en legning, og ikke noe man blir av å finne eregene soner, og kose seg med det ?

Skrevet

jeg liker det ikke nei.. blir helt turn off for min del.. han må gjerne bruke det om han vil, men liker ikke at han "prøver" ut mine.. som det blir sagt, hygienen også..

det høres kanskje dumt ut, men blir faktisk skremt av det. trudde vi var enige på det planet, men nå er han kommet på et stadeit der han vil utførske seg selv, og det er jo bra, men det kom som et sjokk.

mener dere at jeg skal støtte han i dette, selv om jeg absolutt ikke klarer eller liker det?

jeg vil jo ikke skyve han unna av denne grunn,men kanskje bli enige på en måte?? jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger..

Skrevet
jeg liker det ikke nei.. blir helt turn off for min del.. han må gjerne bruke det om han vil, men liker ikke at han "prøver" ut mine.. som det blir sagt, hygienen også..

det høres kanskje dumt ut, men blir faktisk skremt av det. trudde vi var enige på det planet, men nå er han kommet på et stadeit der han vil utførske seg selv, og det er jo bra, men det kom som et sjokk.

mener dere at jeg skal støtte han i dette, selv om jeg absolutt ikke klarer eller liker det?

jeg vil jo ikke skyve han unna av denne grunn,men kanskje bli enige på en måte?? jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger..

Ok, nå ramlet jeg av igjen. Hva er det egentlig du ikke klarer ? At han utforsker kroppen sin ?

Gjest glamourgirl
Skrevet

Det er ikke uvanlig at menn tenner på "rompe-lek" selv om de er hetero. Mange er nok redd for både og utforske og fortelle om det, fordi de fort kan bli satt i bås, og/eller er redd for å bli satt i bås.

Tror det er mer vanlig at kvinner reagerer på det, enn at menn tenner på det.

Skrevet

at han utforsker seg selv er bare bra det, men han hadde ikke sagt noe om dette før så vart så overasket!

jeg har en "sperre" på dette området, så synes det var ubehagelig når han tok det opp i en så "følsom" situasjon. jeg vet ikke hva du vil høre, men dette er noe som ødelegger veldig mye for min del..

Skrevet

Jeg synes ikke det er rart at hun reagerer, ville nok synes det var uvant selv. Jeg trenger ikke være trangsynt eller homofob av den grunn.

Skrevet

Hæ? Typen din får ikke utforske sin egen kropp fordi du ikke liker det? Stakkars han som var ærlig mot deg, og så er dette alt han får igjen! Så si til han at dette år han leke med selv da, at du ikke er glad i analsex.

Men du kan da virkelig ikke bestemme hva han skal like eller ikke! Og han er da vel like lite homo som lesber som bruker dildo er hetero.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Hva ødelegger? At mannen tenner på stimuli av prostata?

Eller at han ikke turde si det, og smugbrukte dildo?

Hvis partner kjenner på dine signaler at noe vil bli reagert negativt på, er det jo ikke så forunderlig at han ikke sier noe om det? Eller?

Skrevet

Det er ingen som har påstått at han er homo, Jack.

Skrevet

Absolutt ikke no ekkelt eller ødeleggende mener jeg da :)

Er jo mange av oss jenter som liker det oxo . Og som flere hær sier så er det jo en erogen sone :) Kjøper glatt en liten dildo til typen jg om han ville hatt det :) hvorfor kjøpe leker til oss og ikke til dem liksom?

men det er jo mitt syn på det

Skrevet (endret)
at han utforsker seg selv er bare bra det, men han hadde ikke sagt noe om dette før så vart så overasket!

jeg har en "sperre" på dette området, så synes det var ubehagelig når han tok det opp i en så "følsom" situasjon. jeg vet ikke hva du vil høre, men dette er noe som ødelegger veldig mye for min del..

Tja, tror som sagt ikke du har særlig mye å frykte, men hvis du føler det sånn så får du prate mer med han om det. Jeg ville synes det var merkelig hvis noen skulle bestemme hva jeg skulle gjøre når jeg hadde sex med meg selv, men det er unektelig en fordel å være på bølgelende når man har sex sammen.

Endret av Lestat
Skrevet

Kan ikke helt se hva som er så ekkelt med det? Det føles sikkert godt for ham, og det at han torde å si det til deg er en tillitserklæring.

Skrevet

Skjønner fortsatt ikke hva problemet er jeg. Herregud, sexlivet kan være komplisert nok uten at folk hopper av hengslene for hver eneste lille ting. Som nevnt over her, så lenge det er godt, og ikke ulovlig - HVORFOR LAGE OPPSTYR????

Glad jeg ikke er sammen med en sånn som deg for å si det sånn.

Skrevet

dere vrir jo på det jeg sier, har ikke sagt at han ikke får utforske seg selv!! jeg sa ingenting til han når han sa det, nettopp fordi han ikke burde skamme seg over det han gjør og liker. men jeg synes det var litt ubehagelig, har aldri vert ute for det før!

har vert sammen med han fra jeg var 15, og ja, jeg synes det var ubehagelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...