Gå til innhold

Min mann er en egoist i sengen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en lykkelig gift kvinne som føler at det ikke klaffer i sengen.

Jeg vet at min mann ønsker å glede meg men nr alt kommer til alt så er det slik..

Vi legger oss,jeg får litt ryggmassage, så er han klar og vips,-så er han i gang. Så følger det et høyt tempo med inn-ut bevegelser, litt varierende stillinger før han kommer. Ferdig! :forvirret: 5-10 minutter og så er det over.

Vi har flere barn i huset så sex er utelukkende om kvelden , i sengen. Det er helt greit, men det blir utrolig lite fokus på meg. Sex for oss har hele tiden vært konsentrert rundt hans orgasme. Vi har pratet mye om dette og han går rundt med konstant dårlig samvittighet fordi han er en egoist i sengen. Det er han ;) Han sier at han ikke klarer å styre seg når han er kommet igang.

Jeg synes det er deilig å få han til å nyte. Jeg liker å berøre han, suge han, oppfylle hans fantasier. Det eneste jeg ønsker tilbake er et større fokus på min nytelse. Jeg har aldri fått orgasme med han. Ikke så rart siden det ikke blir noe tid til å varme opp.....

Vi har selvfølgelig stunder med litt mer kos og langvarig sex, men det virker som om det er noe han gjør fordi han føler han må.

Jeg er ikke avhengig, tydeligvis ;) av orgasme, men det er et savn at han ikke ser på det som en naturlig del at vi begge skal gi og ta.

I går var det sex igjen og etterpå så prater han atter en gang om at han ikke "gjør jobben", ikke klarer å styre seg, for mye fokus på orgasme og for høyt tempo.....vel og bra at han er obs på dette men det skjer aldri noe.

Jeg har gått fra å ikke si noe, vente på bedre tider, til å bli frustrert, prate om det, prate om det igjen, ta mye initiativ, ta pauser i selve "akten", bli småforbannet og ....ja, hele runden.

Ved å ytre min misnøye så trakk han seg en stund unna seksuellt fordi han følte at han ikke strakk til.... Det skal sies når vi for hundrede gang hadde samme prat om samme tema og ingenting skjedde, så ble jeg regelrett forbannet.

Nå har vi det "fint" sammen igjen. Jeg har sagt at bare det at han tar på meg, slikker meg, kysser meg og bruker litt tid er flott. i allefall av og til.Krever ikke allverden...

Er det ikke naturlig at en mann ønsker å få sin kone til å nyte? Det kan jo ikke skje om han kun kjører sitt eget løp. Jeg føler meg som en gjenstand som han kan bruke til å få nytelse.

Det rare er at han er en utrolig snill, varmhjertet mann. Men han klarer ikke å gi. Selv de få gangene han har fokuset på meg så klarer han knapt å holde seg før han kjører på....

Lettere oppgitt nå. Noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest =tentacle=
Skrevet

:overrasket:

Må rett og slett innrømme at jeg lo i vantro og sjokk her! Store, sterke, voksne mannen "klarer ikke" å holde seg? Han må for pokker skjerpe seg!! Dere er jo gift og har barn også, så han har vel hatt rimelig god tid på seg til å lære å kontrollere iveren sin litegranne...

Hvis han virkelig ikke klarer det, så hjelp ham litt. Det finnes masse fint i håndjern, bondagetape og sånt :icon_razz: Mener det faktisk seriøst. Hvis han ikke kontrollerer seg, og du ikke håndhever grenser når han bare setter igang, så går det an å hjelpe til litt med ytre kontroll. Legg ham på rygg og bruk ham litt, uten at han bare kan ta over. Da er han tilgjengelig for kyss, du kan kose med ham, bruke staken til å massere klitten med, sitte øverst og kontrollere samleiet selv, sette deg over ansiktet hans (hvis han ikke er en av dem som hater oral), gjøre en 69 (vær litt "lat" på din side hvis han ikke gjør en ordentlig innsats). Det er ingen regel som sier at alt er over når har fått sin orgasme, så han kan holde på litt med deg etter at han har kommet en del av gangene. Bare stå på krava. Vibrator/andre leketøy som er mer effektive til å gi nytelse kan være genialt (også for deg alene). Selv om dere ikke kan ha sex rundt omkring i huset på grunn av barn, så kan han f.eks fingre deg i sofaen etter at de har lagt seg. Bare ta et teppe over i tilfelle ungene dukker opp. Er de veldig store, skjønner de jo røde kinn og rask pust og foreldre som skvetter himmelhøyt, men hvis det er småtasser ser det bare koselig ut at mamma sover i fanget til pappa. Hvis det er noe bra på TV og han ikke er for tent selv og kan gjøre litt håndarbeid på autopiloten, så kan det funke. Hvis du vil ha ham til å holde lenger under selve sexen finnes det lett bedøvende kremer (kondom utenpå, ellers blir du bedøvet også ;)). Hva med å bytte litt på tjenester? Nå får han jo sex uten å bidra, men kan du motivere ham ved å foreslå "belønninger" for god innsats?

Tror det kan være lurt å avtale at noen runder er hovedsaklig "dine" og noen er "hans", eller at en viss cirkatid settes av til forspill for deg. Da har han et konkret tidsrom hvor han vet at han blir satt krav til, og kan fokusere på mål/delmål, og at han har "pauser" hvor han kan skeie ut og gjøre som han pleier. "I morgen skal jeg begynne på et nytt og perfekt liv" er mye vanskeligere å klare å i det hele tatt begynne på, i forhold til å tenke at man skal trene litt og slappe av innimellom.

Hvis han etterhvert kommer så langt at han får se deg nyte skikkelig (menn pleier å like det ;)) og lærer at innsats gir resultater, så bør han bli flinkere til å kontrollere seg. Og mye mer motivert for det.

Pass også på at du sier hva du vil ha, før og under sexen, det er mye mer effektivt enn å si "nå ble det sånn jeg ikke ville nå igjen" etterpå. Og få ham til å bekrefte at han har tenkt å gjøre akkurat det. Det er lettere å overstyre impulsene sine hvis man har en plan for hva man faktisk skal gjøre. Gjør det spesifikt til treningsrundene i starten, runde formuleringer om at man skulle ønske at det ble "bedre" og han er "enig" renner fort ut i sanden i praksis.

Han vil jo i teorien, mannen din, og du er imponerende tålmodig :overrasket: , så hvis han får hjelp til biten med å faktisk omsette teori i praksis, og du blir mer konkret i krav og ønsker, så bør dette kunne bli veldig mye bedre. Lykke til :)

Skrevet

Så enig, så enig med Annie, det var et utrolig bra svar!

Masse masse lykke til, trådstarter! :-D

Skrevet

Takk for svar. :)

Jo det er sant at jeg må bli flinkere å håndheve grenser. Tror nok det vil bli bedre om jeg tar litt mer kontroll.

Det som er vanskelig er at de gangene jeg tar kontroll så blir han slapp....

Det er fordi jeg ikke klarer å bevege meg i det tempoet han behøver for å holde seg stiv. Har aldri vært borti en mann som behøver et så høyt tempo for å komme ;)

Men igjen så blir jo det alt for orgasmefokusert.Han blir litt satt ut når han blir slapp, selv om jeg sier at for min del gjør det ingenting. Da kan jo han heller bruke "pausen" til å konsentrere seg litt om meg og så tar vi det derfra.... Jeg har klart meg uten orgasme i mange år, så om han ikke får utløsning en og annen gang så burde han takle det.

Dessuten så er det ikke noe problem å få han til å komme ved å suge han.

Nei, håpløst er det ikke. Men han,-og jeg, er nok kommet inn i et mønster som fungerer,-for han. ;)

Så da er det vel bare å ta mere ansvar for egen seksualitet å begynne å kreve litt mer. Han liker at jeg tar føringen, men det det ofte ender opp med da er at han blir slapp og så suger jeg han og så er det igjen han som får....

Det som er målet mitt er at han, på eget initiativ, gjør det han kan for å gjøre det godt for meg. Jeg har fokus på hans behov og han på mine. Det bør bli bra. ;)

Blir litt nedtur å be han om et større fokus på meg og så oppleve at det ikke skjer. Men da får jeg heller bite det i meg, at jeg må _be_ om det fra gang til gang, og heller prøve å se det positive i at det skjer fremgang.

Skrevet

Du får kjøpe deg et leketøy og gjøre deg klar FØR han får slippe til...

Skrevet
Du får kjøpe deg et leketøy og gjøre deg klar FØR han får slippe til...

Leketøy har jeg i mange varianter. De er veldig greie når jeg skal få orgasme, men det er ikke orgasmen som er fokuset mitt. Det jeg vil ha er en mann som synes det er en glede å glede meg :)

Om jeg kommer en 5-10 ganger før han entrer sengen så blir det allikevel tut å kjør fra hans side.

Savner samspillet og det å elske med hverandre. Ha full fokus på partneren og bare nyte. Ikke bare bang-bang-bang:Tøm! :ler:

Men som sagt over, det er håp.

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener ja. Har dere prøvd å bare skulle stryke, ta på og kose, UTEN penetrering. Lag en julekalender til han. En sexjulekalender... ;)

Skrevet

Jeg skjønner godt hva du mener.

Jeg har fortalt noen partnere om hva som skal til for å få meg helt av skaftet. Til å tigge og be om å bli tatt. Hmm. Ingen utenom en eks gjorde det. Ingen var visst interessert til å se sin kvinne slik. :overrasket:

Skrevet

Jeg har fortalt noen partnere om hva som skal til for å få meg helt av skaftet. Til å tigge og be om å bli tatt. Hmm. Ingen utenom en eks gjorde det. Ingen var visst interessert til å se sin kvinne slik.  :overrasket:

Kan du ikke fortelle hva som skal til for å få deg til og tigge og be om å bli tatt i tråden "Jentefantasier"? Please... :sjarmor:

Ellers var det første svaret vanvittig bra!

Skrevet

Jeg har sagt ganske mye og både vært direkte og ikke.

Virker ikke som de faktisk er interessert. Greit med å få meg kåt, men derfra til å tigge og be....?

Skrevet

Jeg har fortalt noen partnere om hva som skal til for å få meg helt av skaftet. Til å tigge og be om å bli tatt. Hmm. Ingen utenom en eks gjorde det. Ingen var visst interessert til å se sin kvinne slik.  :overrasket:

--------------------

"Kvinner er som katter.

Begge kan tvinges til å gjøre det de vil"

Henspiller signaturen din på dette?

Skrevet

Har en mistanke om at mannen din faktisk tenner på å gjøre det på denne måten. God sex for han er rett og slett å "ta" kvinnen hardt og fort, og uten at hun tar noen del i nytelsen. Jeg er redd han gjøre dette bevisst, rett og slett fordi dette er den beste måten for han, og at han bare unnskylder seg med at han ikke "greier" å vente, ta hensyn til deg o.s.v.

Slike menn er de kjipeste sexualpartnerene som finnes.

Mister han tenningen hvis du tar kontrollen, og legger opp til et rolig og nyansert samleie, med forspill, massasje o.s.v?

Skrevet
Henspiller signaturen din på dette?

*Ler*

Dersom jeg ikke får råbra sex så nøyer jeg meg med litt mindre. Bare bittelitt altså ;)

Å, jeg savner sex! Livet som singel er ikke allitd like enkelt.

Skrevet

En del som låser seg til et fast mønster å ha sex på eller onanere på, kan bli avhengige av det og derfor miste tenning/ikke kunne får orgasme uten. Det er vist ikke helt uvanlig at en del menn blir avhengige av kraftig og rask stimulans fordi det er slik de altid har onanert. Dette kan avlæres, men kan ta en god del tid. Hvis dere leter lenge nok på nettet om det, kan han antagel finne et opplegg for endring av onanimønster og følge det, men det enkleste er nok å kontakte en sexolog som kan hjelpe han/dere med et opplegg. Slike opplegg er ganske beslektet med de som brukes mot for tidlig sædavgang. Siden dere har en ganske rett fra levra kommunikasjon om dette skulle det vel være mulig å få ham til sexolog.

Ellers vil jeg foreslå at du, muligens med håndjern, krever at du får ta kontrollen og gi ham grundig forspill og runke suge ham lenge. Si at du vil prøve noe på ham som du så på sexskolen på tv3 og som noen av guttene elsket. Rett fær det går for ham tar du en pause og skifter til forspill/kos i noen minutter før du kjører på på nytt. Gjør det fem ganger før du lar det gå for ham. Du kan også holde ham lenge akkurat på kanten, gå bitte litt tilbake, nesten til kanten, tilbake, og nesten til kanten en gang til. Poenget er at dette kan du gjøre i tempoet han trenger før pausene og samtidig på grunn av pausene gi ham en helt annen erfaring, som for mange menn blir sinnsykt bra, de av gutta på sexskolen som gjennomførte det, digget det. Så lenge du har kontrollen må han jo gjennomføre.

Du kan også kjøpe en bok om seksuell massasje gi ham en times behandling med det og kreve at han følger det samme opplegget tilbake. The tao of sexual massage er veldig bra. Søk på Amazon. Forhåpentligvis vil dette gi ham en smak på noe annet.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Siden dere har en ganske rett fra levra kommunikasjon om dette skulle det vel være mulig å få ham til sexolog.

Støtter denne. Om ikke annet så for at han tydeligvis ikke gidder å være flau av sin egen oppførsel overfor deg lenger. Hvis han må innrømme hvor egoistisk og lite dugandes han er til en tredjeperson, blir han kanskje mer motivert for å skjerpe seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...