Gå til innhold

Anbefal meg et glidemiddel.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilket glidemiddel burde man bruke?

Vil ha noe som glir godt, ikke så klissete og som ikke ødelegger ph-balangsen. :ler:

:icon_question:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

French Silk. Du finner det på nettet. Husker ikke helt hvor jeg kjøpte det. Norskt nettsted iallfall. Kjøpte det selv etter en test.

Smaker fint lite også.

Skrevet (endret)

Fikk ikke opp linken, men jeg fant den på kondomeriet.no. Takk igjen ja. :)

Endret av Bianca
Skrevet

Kan se ut som om det er den ja og kondomeriet har jeg handlet på.

Kjøpte den etter en test som også gikk på lukt og smak. Fort gjort å ha litt oralsex oppi det hele og da er det greit at glidemiddelet ikke smaker og lukter stygt.

Skrevet

Enig i det. Kjedelig med sjokkosmak der nede egentlig. :klø:

Skrevet
Enig i det. Kjedelig med sjokkosmak der nede egentlig. :klø:

Nææh, sjokolademus liker vi :sjarmor:

Enig i at French Silk er den beste. Den er endel dyrere enn Kondomeriets vanlige, men er absolutt verdt pengene.

Bare husk på å trykke korken på plass etter bruk. Den siste flasken her i huset veltet på nattbordet og fordelte seg stille og rolig utover bøker og klær :forvirret:

Skrevet

stemmer i på Silken, veldig fornøyd med den.

Skrevet

Lurer på om ikke jeg skal bestille en sånn en, selv om jeg nettopp kjøpte ;)

Skrevet

hmm...kanskje man skal investere i en ny glidekrem?

Vet dere forresten om en glidekrem med de samme egenskapene som French Silk men som kommer på pumpeflaske?

Er forholdsvis lei klønete tuber :lol:

Skrevet

Noen som vet om en god glidekrem for analsex? Vi har brukt AnalEase en stund. Den er helt ok, men uforholdsmessig dyr. Skulle gjerne hatt en som "bedøver" littegrann og som er forholdsvis smaks og luktfri.

• 2 år senere...
Skrevet
Noen som vet om en god glidekrem for analsex? Vi har brukt AnalEase en stund. Den er helt ok, men uforholdsmessig dyr. Skulle gjerne hatt en som "bedøver" littegrann og som er forholdsvis smaks og luktfri.

Dere kan f.eks smøre på litt AnalEaze i åpningen og heller bruke et silikonbasert glidemiddel som smøring. Ellers blir den fort brukt opp som du sier.

Skrevet

Jeg anbefaler et glidemiddel som heter "Glide" som du finner på kondomeriet. Er usikker på hvorvidt det er hensiktsmessig å bruke det til analsex, men jeg syns ikke det smaker så mye av det. Hyggelig glidemiddel til hyggelig pris.

Skrevet

Jeg/vi har forlengst gått over fra vannbasert til silikonbasert glidemiddel - det varer lengre og glir mye bedre. Jeg husker bare ikke på stående fot hva det vi bruker heter, og som kan anbefales på det varmeste (grå flaske med rød skrift - finnes i sprayliknende flaske og og vanlig klemmeflaske).

Et spørsmål til dere som bruker anal eaze: Hvordan fungerer dette? Altså, hvor mye bedøver det? Jeg er veldig skeptisk til dette mtp. at hvis det ikke føles bra så skal det ikke gjøres, og at å bedøve et ubehag ikke høres bra ut.

Skrevet

jeg liker allerbest klick fra rfsu... :)

analeaze... jeg må jo le.... han blir jo også bedøvet på penis av det :P nok glidemiddel og "oppvarming" er saken :)

Skrevet (endret)

(Lubricant) Body Fluid, fra Fun Factory heter den jeg sverger til. Anbefales. Superglatt, varer lenge og smaker så godt som ingenting.

jeg liker allerbest klick fra rfsu... :)

analeaze... jeg må jo le.... han blir jo også bedøvet på penis av det :P nok glidemiddel og "oppvarming" er saken :)

Har du prøvd det? Det er det jeg også tenker, men så lenge jeg/vi ikke har prøvd det så kan jeg jo ikke påstå noe.

Endret av Rimmern
Skrevet

Bruker olje som glidemiddel og det er helt topp! (Jordnøttolje fra apoteket)

Sier meg enig med Rimmern ang. anal eaze. Jeg har aldri skjønt dette med at man skal bedøve bak før analsex. Om man er avslappet og klar for det, er det jo overhodet ikke vondt, bare deilig. Om man bedøver, så kjenner man jo ikke det deilige heller? Og ikke minst, som poengtert tidligere, det skal ikke gjøre vondt. Man skal ikke bedøve bort det vonde og kjøre på - hva for slags sex er det??

Skrevet
(...) Man skal ikke bedøve bort det vonde og kjøre på - hva for slags sex er det??

Hmm skal sex være vondt uansett katagori eller type? Trudde sexen skulle være smertefritt og deilig....

Skrevet

har prøvd analeaze ja.... det ble nesten litt flirfullt.... hehe! egner seg bedre til å smøre på øyenbrynene før napping... hehe!

• 1 år senere...
Skrevet

det er masse gode glidemiddel tips på denne nevnte siden. Aquaglide er en slager, jeg vil aldri benytte noe annet enn vannbasert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...