B.A. Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Heisann. Nå er det jul igjen å gave tid. Elsker som vanlig å gi folk noe personlig med en tanke bak. Noe som viser at jeg har lagt litt tid i å finne det perfekte. Men iår er jeg student, å da er det virkelig ikke mye penger å rutte med. Så har dere noen ideer til noen billige og/eller hjemmelagede julegaver?? Har til nå laget endel gavekort til venner på opplevelser, jentekvelder, kake på bestilling, middag osv. og holder på å lage noen cd`er med sanger som minner meg spesielt om den personen, så skriver jeg et lite hefte om hver sang og hvorfor den er med. Hadde vært veldig glad for noen ideer som kansjke ikke er hjemmelaget konfekt og kaker og brente madler å det der.
Arkana Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 - Gavekort på barnepass/gressklipping/husvask/etc - Noe du kan lage selv? F.eks. kjøpe enkle glass og så male noe pent på dem, kjøpe nøkkelskap e.l. i tre og pynte med decoupage - Lage oppskriftshefte til en som er glad i å lage mat? Du finner mange gode oppskrifter på nettet, så skriver du dem inn i f.eks. Word og ta gjerne med et bilde av retten også og dekorer litt rundt, så skriver du ut og får heftet sammen som spiralhefte e.l.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Jeg heklet grytekluter et år i knallfarge med sort kant til venninnene mine. Det ble godt mottatt. Ellers er jeg nesten mest glad for de hjemmelagede brente mandlene jeg får fra en venninne som har dårlig råd. De er vidunderlige!
Gjest Hilde79 Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Jeg synes hjemmelaget godteri er helt fantastisk å få jeg!!! Ting som skal nytes er det beste jeg vet!!!
Gjest Hilde79 Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Men siden du spurte om ting som IKKE var hjemmelagede mandler og alt det der...... hmm.... nei da har jeg ikke noen råd.....
Hu i Svingen Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Hvis du har penger til garn så er jo strikkeskjerf eller vanter etc. i forskjellige varianter kult å få. Lurer egentlig på det samme som ts, men jeg er ikke flink til å strikke...
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Nå vet jeg ikke om disse vennene dine er i samme gjeng da, men venninnegjengen min har de siste årene droppet å kjøpe julegaver til hverandre. Vi finner heller en dag vi går ut og spiser sammen. Kjempekoselig siden vi ikke treffes alle sammen så ofte pga studier og såder... 'gleder meg masse alt jeg
B.A. Skrevet 9. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2006 Har i mine energiske nattetimer planlagt opptil flere julegaver.. Har et vennepar som iår skal få jord, frø og blomsterpotter. Så har de en gave som varer og varer:) må kansje legge til at disse liker å arbeide i hagen. husker ikke de andre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå