Gå til innhold

Idag sto jeg opp klokka halv 9!


Yme

Anbefalte innlegg

Jepp, jeg sov fra sirka 10 igårkveld tror jeg, til 8tiden idag. Vanligvis sover jeg til 13 og sånt. Litt av en forandring! Hørregud, så glad jeg er :ler: Vanligvis så er jeg ganske passiv. Verken glad eller sint, men idag er alt så fint! Jeg har lyst å gå ut å løpe en laaang tur, så derfor stikker jeg på trening klokka 12... Stå opp tilig er min beste venn! Jeg greier sikkert å fortsette med det helt til imårratili haha

Bad i min lykke, elendige møkkamennesker! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer ikke på tale, jeg leste i en annen tråd at du ikke hadde skiftet truse.

Åj! Men du trenger ikke være misunnelig da! Du trenger ikke skifte du heller, hvis du ikke vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å stå opp tidlig er deilig hvis man har sovet godt og lenge likevel. Han en fin lykkelig dag, Yme!

Smiske smiske! Prøver du å få meg til å skrive pent, nå, ell??

(takk, forresten :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Smiske smiske! Prøver du å få meg til å skrive pent, nå, ell??

(takk, forresten  :) )

Ja, det er det som er hele min agenda. Hele tiden faktisk. Nei, av og til er jeg faktisk hyggelig bare for å være hyggelig. Tro det eller ei. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er det som er hele min agenda. Hele tiden faktisk. Nei, av og til er jeg faktisk hyggelig bare for å være hyggelig. Tro det eller ei. ;)

Typpisk deg... Men jeg skal faktisk vurdere det! Eller sende deg en link, de gangene jeg velger å skrive bokmål, så du kan gelde deg over at det faktisk skjer innimellom hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Typpisk deg... Men jeg skal faktisk vurdere det! Eller sende deg en link, de gangene jeg velger å skrive bokmål, så du kan gelde deg over at det faktisk skjer innimellom hehe :)

Takk. Da har jeg noe å glede meg til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typpisk deg... Men jeg skal faktisk vurdere det! Eller sende deg en link, de gangene jeg velger å skrive bokmål, så du kan gelde deg over at det faktisk skjer innimellom hehe :)

Nei, nei, Bellatrix! Du kan gelde deg til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha...

Den fortjente du, tapetungen.

Ja okei, da. Det er rett og rimlig, sån jeg farter rundt her inne, og hærser med folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...