Gjest Emera Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Nå har datteren min sin andre runde med barnemark. Vi har tatt tablett, fulgt hygienerådene som gis, og skal ta neste tablett om en uke. Jeg har heldigvis ikke blitt smittet. Vi er nøye med håndvask. Er det noen andre som har hatt dette, og som har blitt kvitt det? Hvor lang tid tok det, og måtte dere gjennom flere kurer før det endelig forsvant? Det er jo ikke farlig, dette, men det er irriterende.
La Guapa Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Vi har hatt det i huset! Vask alt undertøy til ALLE i huset på 60 grader + alle dyner, puter og sengesett! Vi har ikke fått det tilbake. Tok kur alle sammen! Guapa`n
flopp Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 På apoteket sa de at ALLE i huset måtte gå på kuren samtidig, selvom det ike var tegn på at alle var smittet. Også var det viktig å være nøye med vask, både av menneskene og klær/sengetøy for å bli kvitt det.
Gjest Emera Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 (endret) Takk til dere! Joda, her vaskes alt som anbefalt, og håndhygienen tar vi på alvor. Jeg har selvsagt også tatt medisin. Men det er nok som du sier, Nigo-san, det kan fort komme tilbake. Så vi får bare se om vi blir kvitt det! På apoteket hadde de en brosjyre om barnemark, hvor det ble anbefalt å skifte sengetøy den dagen behandlingen startet. Så det er gjort, og da får vi vente og se. Endret 19. september 2006 av Emera
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 vi tok tabletten alle sammen i familien på lørdag da ene dattern vår oppdaget det selv fredag kveld. men jeg fikk ikke høre det med å skifte sengetøy så det har jeg ikke gjort?!? det blir garantert gjort i morgen etter å ha lest dette!!! jeg syntes det var så utrivelig at dette hadde kommet i hus, har aldri vært borti det før. heldigvis er det ufarlig men alikevel udelikat. jeg var så redd ikke 4 åringen ville ta tabletten, men det gikk heldigvis med litt overtaling....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå