Minien Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 (endret) Da min kjære i går spurte meg hva jeg ønsket meg til bursdagen min, ble jeg svar skyldig. Jeg sa et smykke, men da bare lo han av meg, og sa at jeg måtte da få noe som kunne brukes! Så nå trenger jeg en liten brainstorming. Noe til rundt 1000-lappen. Vil ikke si hva jeg er interessert i, for da blir dere så opphengt i det (og antakelig har jeg alt jeg trenger av sånne ting). Men jeg kan informere om at jeg blir 26 år. Så jenter: Hva ville dere ønsket dere? Endret 13. september 2006 av Minien
Gjest niomi Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Windstopper-fleece-jakke. Eller fjellsko. Eller spa-behandling. Eller gavekort på sportsbutikk (skal bytte ut goretexen i vinter, og det blir dyrt...) Eller tur til Tusenfryd sammen med min kjære. Eller middag på fancy-schmancy restaurant. Eller klippekort i svømmehall eller i alpintanlegg. I år fikk jeg skivebremser til sykkelen min. Ønsket meg frieri, men innest inne vet jeg jo at nye bremser var mer fornuftig...
Minien Skrevet 13. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2006 Mange gode forslag. Merkelig at du visste jeg var frilufts- og sportsinteressert.. Har dessverre alt jeg trenger der..tror jeg. Men et frieri hadde vært noe! Tror han får hetta hvis jeg sier jeg ønsker meg det...
Gjest Taxi Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Da har du for mye jenta mi! Hadde jeg vært i din situasjon ville jeg ønsket meg et fadderbarn
Gjest niomi Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Åkey. Nei, jeg skrev forsåvidt min egen ønskeliste, jeg. Så de samsvarte, altså? Hva med å ønkse seg serie eller filmer på DVD? MP3-spiller? Gode solbriller? Kul veske? (Nå hadde ikke jeg stolt på han samboeren min hvis han skulle kjøpt kul veske, da jeg tror at vi har litt forskjellig oppfatning av hva det er... ) Jeans har man jo alltid bruk for. Så et par Lee, for eksempel?
Gjest Tanita Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Jeg ville ønsket meg nye støvletter, et bilde jeg har ønsket meg lenge, ny mobil, Massasje/spa, gavekort på klær, armbånd, ny veske osv osv...
Gjest LilSweetie Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 DVD-boks (f.eks sex&singelliv :-D eller noe du liker, da ) Helgereise til Stockholm eller København, eller et annet sted dere finner billige billetter til. Digitalkamera hvis du ikke har det
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #8 Skrevet 13. september 2006 For et luksusproblem, det viser jo hvor godt vi har det! Men det vet du jo, over til spørsmålet; er du glad i lage mat? Hva med en skikkelig god grillpanne eller en god kokkekniv? Vet du om en fin glasserie du vil samle på? Eller et servise? Jeg er veskoman så jeg ville ha ønsket meg ei veske! Gratulerer med dagen når den kommer da!
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #9 Skrevet 13. september 2006 Gave til veldedighet, fadderbarn, fjernadoptert dyr el.
Gjest Ulva35 Skrevet 13. september 2006 #10 Skrevet 13. september 2006 Sånn har jeg hatt det de siste bursdagene, og gjett om jeg er glad for det. Det betyr jo at jeg har det såååå bra og mangler ingen ting. Min mann og meg snakket om det og bestemte oss for at hver gang vi har bursdag skal vi få oss et nytt fadderbarn De har nemlig ikke problemer med å ønske seg noe.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #11 Skrevet 14. september 2006 Jeg ønsker meg nye ordbøker, ting til leiligheten (vi skal flytte snart), IKEA-gavekort, men hadde ikke hatt noe mot en helgetur, eller en velværedag heller...
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2006 #12 Skrevet 14. september 2006 En romantisk middag ute med en teater/konsert/opera/kinoforestilling etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #13 Skrevet 15. september 2006 Hva med et kurs? Jeg ga kjæresten min et fotokurs til bursdagen hans og det var stor suksess!
Nightingale Skrevet 15. september 2006 #14 Skrevet 15. september 2006 Jeg ville ønsket meg en god kaffetrakter. Eller penger til digitalspeilrefleks-potten
Minien Skrevet 18. september 2006 Forfatter #15 Skrevet 18. september 2006 Takk for mange gode forslag, men jeg må tydeligvis være rar... ..dere har nemlig ikke truffet.. Jeg er ingen typisk jente-jente, så vesker og støvletter er helt utelukket. Mulig jeg er overfladisk, men et fadderbarn kunne jeg faktisk ikke tenke meg. Kjøkkenting blir litt kjipt siden jeg antakelig snart kommer til å flytte inn til han, og han har det meste (dessuten har jeg mye fra før selv også, så vi kommer til å få dobbelt opp). Kamera og Gore-tex har jeg. En reise kunne forsåvidt vært noe, men vi har akkurat vært på tur.. Så dere skjønner kanskje problemet mitt - jeg har INGEN ønsker!! Men tusen takk for alle forslag! :bukke:
Mookie Skrevet 18. september 2006 #17 Skrevet 18. september 2006 Minien skrev : "Mulig jeg er overfladisk, men et fadderbarn kunne jeg faktisk ikke tenke meg." Hehe, ikke for å dømme, men du sliter noe helt sykt med å finne deg noe å ønske, men dele litt av overfloden din med andre, nei det vil du IKKE ! Hvist jeg var deg ville jeg heller bekymret meg over den problemstillingen, enn bursdagsgave til SEKSOGTYVE- årsdagen
Minien Skrevet 18. september 2006 Forfatter #18 Skrevet 18. september 2006 Nå syns jeg du er ganske dømmende. Hvis jeg ikke vil ha et fadderbarn, så er vel det min sak. Det er faktisk ikke alle som kunne tenke seg det, og det har ingenting med at jeg ikke vil dele min overflod med noen andre. Er sikkert mye som jeg syns er moralsk riktig som du ikke kunne tenke deg i det hele tatt, så spar moralprekenen.
Mookie Skrevet 18. september 2006 #19 Skrevet 18. september 2006 Hehe, sure! Sorry, synes bare problemstillingen er latterlig! Ikke meningen å dømme, det er selvsagt opp til hver enkelt hva man vil og ikke vil.
Rakel Skrevet 18. september 2006 #20 Skrevet 18. september 2006 Hva med en hund. Du som også er friluftsinteressert.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå