Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Dagbladet tok også ansvar og lagde en avstemning, meget bra.

Gjest Gjesta
Skrevet
Dagbladet tok også ansvar og lagde en avstemning, meget bra.

Mye tyder på at Keiser James har sommerjobb der.

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Jeg visste det var bruk for han en plass.

Gjest Gjesta
Skrevet
Make love, not war!

Ja, ordene "blow him away" gir en mer sympatisk betydning i denne russerinnens utgave enn i Midtøstens variant.

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

From Russia to make love.

The answer my friend, is blowing in the....nuvel.

Gjest King James
Skrevet
Mye tyder på at Keiser James har sommerjobb der.

haha....Nei jeg jobber som feltarbeider på en arkeologisk utgraving.

Skrevet

Kansje ferien blir lagt til Russland neste år. Det er jo mulig dette er "helt vanlig" der borte ;-)

Gjest King James
Skrevet

Det er faktisk helt vanelig...På alle flybusser i Russland er det kvinner som står klar for og gi litt oral nytelse

Gjest Chrizzy
Skrevet

Ha ha :ler: De hørtes så uskyldige ut. Det hadde blitt bra mye oppstyr om de gjorde det på en buss i Russland også! Jeg har vært på mange busser i Russland :)

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet
Det er faktisk helt vanelig...På alle flybusser i Russland er det kvinner som står klar for og gi litt oral nytelse

Skippergata ligger fortsatt i Oslo, Norge.

Skrevet

Merkelig nok har jeg faktisk selv sett unge russere som var veldig frigjorte, og snakker da ikke om prostituerte eller slikt. Dette var på Gardermoen slik at VELDIG mange kunne sett dem, men om noen så vet jeg ikke.

Jeg så dem og det plaget meg faktisk ikke i det hele tatt. Kanskje fordi de begge var det man kan kalle pene mennesker som tydeligvis hadde vært lenge borte fra hverandre.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jo mange er kanskje mer frigjorte. Jeg husker godt på et kaffeselskap her, da en "eldre" dame satt og var helt rysta, fordi russejentene barberte seg en viss plass, da de vasket seg etter å ha vært i bassenget :ler:

Skrevet
Ha ha  :ler:  De hørtes så uskyldige ut. Det hadde blitt bra mye oppstyr om de gjorde det på en buss i Russland også! Jeg har vært på mange busser i Russland  :)

Hehe. Jeg har vært på noen flyplasser i Russland, ble en gang sittende fast i seks døgn på en flyplass utenfor, eller innenfor, alt ettersom, Moskva.

Og de, russerne var så j*vla sure og sinte, ingen russerinner som ville gi noen gratis blow-job der nei.

Har de blitt litt blidere med åra tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...