Sarabi Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 Jeg er sjelden innom her lenger, men for en liten tid tilbake fant jeg en utrolig søt tråd om ei som hadde sett og fått øyekontakt med en mann på kafe og prøvde å finne ut hvem han var. Hun hadde sendt mail til ei venninde av han og fått vite hva han het osv... Nå lurer jeg fælt på hvordan den saken endte opp, men husker ikke hvor jeg fant tråden. Kan noen hjelpe?
Gjest Gamle Alex Skrevet 13. juli 2006 #2 Skrevet 13. juli 2006 Det ble tilslutt en dagbok - jenteligaen tror jeg de het . Har ikke funnet en link men...
Gjest Gamle Alex Skrevet 13. juli 2006 #5 Skrevet 13. juli 2006 (endret) *kremt* Hjalp jo litt jeg også da Endret 13. juli 2006 av Gamle Alex
Sarabi Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2006 *kremt* Hjalp jo litt jeg også da ← ooops... ikke meningen å glemme deg da Takk for hjelpen :D
Gjest Gjest_Silla_* Skrevet 13. juli 2006 #8 Skrevet 13. juli 2006 Puh, for en historie! Har brukt heeeele arbeidsdagen min til å lese om Sjarmtroll og Dansken jeg nå. Jeg har forberedt en søt tilbakemelding til Sjarmtroll, men til tross for at jeg har vært aktiv inne på KG leenge, så har jeg aldri blitt medlem. Fikk derfor ikke lagt inn noe i dagboken.. Nå vurderer jeg faktisk å registrere meg, kun fordi jeg har lyst til å følge Sjarmtroll. Takk for at du har delt alt dette med oss:) Jeg føler jo at jeg kjenner både sjarmtroll og ligaen godt jeg nå! Tjohei!
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2006 #9 Skrevet 13. juli 2006 Puh, for en historie! Har brukt heeeele arbeidsdagen min til å lese om Sjarmtroll og Dansken jeg nå. Jeg har forberedt en søt tilbakemelding til Sjarmtroll, men til tross for at jeg har vært aktiv inne på KG leenge, så har jeg aldri blitt medlem. Fikk derfor ikke lagt inn noe i dagboken.. Nå vurderer jeg faktisk å registrere meg, kun fordi jeg har lyst til å følge Sjarmtroll. Takk for at du har delt alt dette med oss:) Jeg føler jo at jeg kjenner både sjarmtroll og ligaen godt jeg nå! Tjohei! ← Så koselig da! :-D Klart du må registrere deg - gleder meg masse til å høre tilbakemeldingen din
Gjest Gjest_Silla_* Skrevet 13. juli 2006 #10 Skrevet 13. juli 2006 Så koselig at du "så" meg her:) Jeg skal faktisk registrere meg nå jeg. Men da blir jeg jo "nybegynner" da.. Og det er jeg jo ikke. Men pytt pytt.. Vi ses snart:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå