Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, overskriften sier vel alt.....

Tenkte å skrive dette som utlogget, men syns det ble litt feigt... :sjenert:

Hva gjør jeg? Utrolig forelsket i han, men har halvhjertet prøvd å bryte kontakten, pga hans samboer. Han vil IKKE bryte kontakten, men mener vi må "finne ut hva dette er", og da er det ike så lett....

*sommerfugler i magen* men vet det er litt feil................ :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Ok. Tenk på dette: Vil du virkelig ha en mann som er utro mot sin samboer?

Skrevet

Da syns jeg du burde bryte kontakten inntil han har funnet ut hva han vil. Be han kontakte deg når han har bestemt seg.

Gjest gjest1
Skrevet

Det er mer enn litt feil. Enten så får han gjøre det slutt med henne, ellers så får dere slutte å omgås. Sånn hadde løsningen vært i min verden ihvertfall.

Gjest Gjest
Skrevet

Nettopp.

Skygg banen - hvis han er kar nok til å ordne opp på hjemmebane og bli singel så kan du kanskje vurdere det.

Jeg hadde uansett ikke stolt på en mann som er utro mot sin samboer.

Skrevet

Ja, det vil jeg!! Kjenner han, og vet at dette er ikke sånn han " egentlig" er.... ;)

Skrevet
Da syns jeg du burde bryte kontakten inntil han har funnet ut hva han vil. Be han kontakte deg når han har bestemt seg.

Men jeg må jo også bestemme meg, for om det er han jeg vil ha.....!!! ;););) Kan ikke be han bryte med samboeren, for så å si at " sorry, tror ikke det blir oss likevel".........

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, det vil jeg!! Kjenner han, og vet at dette er ikke sånn han " egentlig" er....  ;)

Bare av og til?

Utro er utro.

Skrevet
Bare av og til?

Utro er utro.

Nei, det er faktisk ikke alltid sånn!!! ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Stakkar samboer som blir ført bak lyset.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Samboeren hans fortjener hvertfall å få vite hva som skjer, så får hun få et ord med i det hun faktisk er en del av også.

Gjest Gjest
Skrevet
Nei, det er faktisk ikke alltid sånn!!!  ;)

Ok at han ikke har vært utro før, men har han først krysset grensen for utroskap en gang - er det lett å gjøre det igjen.

Kanskje han finner ut at det er greit å teste varene før han gjør noe mer. Kanskje han kommer til å gjøre det med deg også når han blir lei.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Ja, det vil jeg!! Kjenner han, og vet at dette er ikke sånn han " egentlig" er....  ;)

Jeg tror faktisk ikke man kan kjenne en person så godt. Jeg var sammen med en fyr lenge, en fyr jeg absolutt ikke trodde kunne være utro, for så å finne ut at han faktisk var gift og hadde barn bak min rygg (!). Noen mennesker er utrolig gode til å manipulere og å få deg til å tro at de er annerledes enn de er.

Jeg sier ikke at han nødvendigvis er sånn, men jeg hadde aldri klart å stole på en fyr som gjør noe sånt mot samboeren sin.

Virker som om han vil ha i pose og sekk, spør du meg. Vil ikke gjøre det slutt før dere finner ut om det er noe mellom dere? Jaja..

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tror faktisk ikke man kan kjenne en person så godt. Jeg var sammen med en fyr lenge, en fyr jeg absolutt ikke trodde kunne være utro, for så å finne ut at han faktisk var gift og hadde barn bak min rygg (!). Noen mennesker er utrolig gode til å manipulere og å få deg til å tro at de er annerledes enn de er.

Jeg sier ikke at han nødvendigvis er sånn, men jeg hadde aldri klart å stole på en fyr som gjør noe sånt mot samboeren sin.

Virker som om han vil ha i pose og sekk, spør du meg. Vil ikke gjøre det slutt før dere finner ut om det er noe mellom dere? Jaja..

Enig, må være en feig liten stakkar han der.

Skrevet

Du Fortjener han hvis du tror at han ikke "er sånn til vanelig" lykke til

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ble også forelsket i en jeg kjente godt. Han var da i et forhold, og bedyret at han skulle gjøre det slutt. Vi ble sammen etter en overlappingsperiode.

Han var heller ikke sånn i følge alle andre rundt ham. Første gang han så på annen jente når han var sammen med noen etc.

Jada, han forlot meg med to barn for noen måneder siden etter å ha gjort det samme igjen. Bare at denne gangen var han gift og hadde barn. Men han gjorde det på samme måte :forvirret:

Så jeg tror som en over her, har en først krysset grensen er det lettere neste gang.

Skrevet

Ikke sånn han er til vanlig, sier du. Men det er jo nettopp det han er. Han er seg selv fullt og helt, og han går bak ryggen på samboeren sin.

Hvis man oppdager at man er hodestups forelsket i en annen, da går man ut av det forholdet man er i før man involverer en tredjepart...av respekt for partneren, seg selv og den nye. Det er ikke noe å hente i et forhold der den ene forelsker seg i en annen, og vurderer og forlate. Da er forholdet over, og gjør det mye enklere å sette en strek.

Hvorfor gjør han ikke det da? Vil ha litt her og litt der kanskje. Ikke helt sikker på hvem av dere han skal velge? Det må jo være en deilig følelse å ha hengende over seg i ettertid, at du ble veid opp og ned i mente...kanskje, kanskje ikke/ellemelle.

Jaja, du ser nå hva dere finner ut. Og så får du håpe og krysse tærne på at du ikke blir veid og funnet for lett en annen gang. Men selvsagt, det er jo ikke slik han egentlig er..så der trenger du selvsagt aldri bekymre deg.

Gjest gjest1
Skrevet

Hvor står det nevnt at han har vært utro da? Kanskje han gjør det slutt med samboeren før de tar det neste steget?

Gjest Gjest
Skrevet

Og alle KG-damer vet best som vanlig...

En ting er hva man skriver her, men det kan man aldri få noen helhet i. Og vi kan ikke vite om han er "sånn" eller ikke, vi har aldri truffet fyren en gang!

Men jeg har rotet meg inn i noe av det samme som deg trådstarter. Men jeg har vært her en god stund, og jeg "venter" ennå. Vi har begge angret oss tusenvis av ganger på at vi ikke har gjort det på riktig måte. Nå er det mye vanskeligere. Kjære deg, jeg har bare et råd til deg: Be han om å velge. Du sier at du ikke vet om du vil ha han heller. Bestem deg for det først, UTEN å treffe han i mellomtiden. Om du kommer frem til at du vil ha han så sier du det til han og så sier du også at om han vil ha deg, så må han gjøre det slutt med det han har først. Jeg vet hva jeg snakker om, gjør det på denne måten så blir det mye bedre for dere begge på sikt...

Hilsen en som angrer på rekkefølgen...

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Nå er jeg som oftest den første til å fordømme utroskap, men her ser det vitterlig ut som om mange legger inn tolkninger som det ikke finnes noen som helst bakgrunn for; for eksempel at mannen allerede HAR vært utro med Eleni. Hvor i all verden står det i det hun sier?

Det skjer faktisk at man kan bli forelsket i andre enn den man er sammen med, det er ikke noen forbrytelse i seg selv, som enkelte ser ut til å måtte mene. Men jeg er enig med dem som sier at dere begge må finne ut av hva dere vil, på hver deres kant, før det eventuelt kan bli noe mer. Hvis han finner ut at han vil satse, må han først gjøre det slutt. En mann som ikke er villig til det, men som synes det er OK å kjøre dobbelt løp er i mine øyne en feiging. Men som sagt, ingenting i opplysningene vi har fått, tilsier noe slikt.

Til moralist-hylekoret: Start med å lese det som står i startinnlegget, ikke les mer inn i teksten, for da blir det enda mer umulig å komme med gode råd.

Endret av Elphaba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...