Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se her

Jeg har aldri syntes at hun har vært så fin som alle skal ha det til, men jeg synes hun er naturlig vakker. Da jeg så henne på Gullruten i går, ble jeg litt skremt. Lignet på en heks eller noe sånt. Sminken var ikke bra og håret var heller ikke fint.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Uff ja. Jeg reagerte også på stylingen hennes igår. Hun ser rett og slett litt smågal ut.

Skrevet

Faktisk reagerte jeg på utseendet, hardt sminket og de kjempegullkjedene rundt halsen.

Gull er visst inn i år, men det var da veldig?

(Samtidig skjønner jeg søte jenters behov for å se ut som noe annet enn søt hele tiden, at det kan være moro å eksprimentere med litt typete utseende en gang i blant)

Gjest Catwoman
Skrevet

Nå var hun vel litt uheldig på det bildet i tillegg.

Skrevet

Jeg synes også ho så helt forferdelig ut.

Altfor mye sminke, og håret var liksom tatt ut av reklame for ett eller annet produkt for hårstyling.

Gjest gjest1
Skrevet

Kanskje legge ved en advarsel med den linken? :)

Skrevet

Hun var vel litt uheldig på akkurat det bildet - men jeg ble ikke imponert over hverken sminke, hår eller påkledning.

Gjest BagLady
Skrevet

Kjæresten min syntes hun så ut som Eli Hagen. Og det var ikke noe kompliment :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Kjæresten min lurte på om hun hadde gått "berserk med hårføneren" :ler:

Skrevet

Hun hadde nok maks uflaks med stylingen i går ja.

Skrevet

hehe, enig med Titta, hun såg faktisk litt smågal ut.. hihi :ler:

er heller ikke fan av for sterk sminke, men for all del, hver sin smak..

Skrevet

smykkene passa ikke med antrekket, hår feil sminke feil.. Og hvorfor i alle dager sperrer hun alltid øynene opp på bilder? Legger alltid merke til det. Redd for å blunke? :klaske:

Skrevet

Elin Tvedt har et veldig forstyrrende stirrende blikk som ødelegger veldig for henne, spør dere meg. Hun har søte ansiktstrekk (kanskje litt vel søt?), men det blikket får henne til å se småsprø ut.

Skrevet

Jeg reagerte også på utseendet hennes, hun så ut som om hun nettopp hadde stått opp dagen derpå.. Håret alle veier og alt for mye sminke. Fikk Eli Hagen-vibber av henne jeg også... Uff, stakkar!

Gjest Gjest
Skrevet
Elin Tvedt har et veldig forstyrrende stirrende blikk som ødelegger veldig for henne, spør dere meg. Hun har søte ansiktstrekk (kanskje litt vel søt?), men det blikket får henne til å se småsprø ut.

helt enig :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Det der bilde av henne var veldig uheldig og da.. Her ser hun litt mer normal ut.. men forsatt gæærn.. For det første, den høysåta var ukledelig, for det andre de kjedene var litt for digre. Kjolen i seg selv kunne vært kjempefin..

Skrevet

Fra halsen og ned var hun ok.

Gjest Gjest1
Skrevet

Ja hun var virkelig ikke heldig i går. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

:overrasket: Jeg så på bildet i linken til trådstarter, men er dere sikre på at dette er Elin Tvedt??! :forvirret::overrasket:

Altså hun værdamen, som gjorde en bommert ved å bli med i Frokost-TV?

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke kjenner henne igjen på det bildet der! Hadde det ikke blitt opplyst om at det var henne, ville jeg aldri ha gjenkjent henne.

Jeg blåser i hvordan hun ser ut, synes hun stirrer altfor mye, og jeg er meget glad for at hun ikke skal være med i Frokost-TV mer, så kan jeg glede meg til høstens sendinger med de andre oppegående og intelligente, lune programlederne i NRK, og med det faste musikkinnslaget til J. Garbarak/K. Jarreth :):klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...