Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jaja, så da har jeg vert hos frisøren i dag...

faktisk byens beste..

jeg ville klippe håret og gjøre det litt lysere (hadde mørk blond farge fra før...)

de klippet meg og det ble en ganske fin frisyre..

så skulle de stripe hele håret mitt litt lysere.

jeg fikk beskjed om at siden jeg hadde farget håret mitt hjemme fra før så kunne det verr at fargen ikke ble sånn som det skulle..men de skulle prøve og sa det ganske lett i luften..

da hun holdt på virket det merkelig utført, de stripet håret mitt litt her og der med en type stripe kam.

etter jeg hadde ventet lenge på at denne stripingen skulle virke så skylte de ut alt og vasket håret mitt, da jeg fikk se håret mitt i speilet ble jeg helt stum! HÅRET MITT HADDE BLITT GUL/ORANGE!!!!

de sa at dette var normalt og at det ble bedre etter de hadde fønt håret mitt...noe som ikke skjedde..håret lignet fremdeles alle som var med i sesam stasjon...

de sa at det eneste jeg kunne gjøe var og kjøpe en blond shampoo og bare leve med at det ble bedre sånn, eller de kunne prøve om igjen med bleking..men det ville de ikke anbefale..men jeg nektet og gå ifra frisøren med et hår som lignet alfa(?) i sesam stasjon..

vi prøvde en gang tid..enda mer venting med flere kunder mellom meg..

vi skylte ut av håret og håret hadde blitt enda lysere gult (pissegult)...jeg kunne ikke gjøre noe annet enn og vente en måned før jeg gjøre noe mer med håret fordi at nå måtte det slappe av en stund.

så da var det ingenting annet og betale 1035,- for dette og gå...seenedes ut som en fjortiss som har prøvd og bleke håret sitt selv..de sa jeg var heldig fordi at jeg hadde fått dette så billig for klipp,2 (misslykka) bleke behandliger og 1 kur i håret.

jeg kjørte gråtende hjem til mamma og pappa og fikk litt trøst der..

jeg fant ut at jeg ville tilbake til en annen frisør og høre en annen meining om hva som var blitt gjort med håret mitt...

jeg var hos nikita og de mente at jeg burde få oppretning av håret mitt gratis..

jeg gikk på samme frisørsalong som jeg klipte meg på, bare en annen plass i byen, og hun som var der mente at håret mitt så fint ut og at det var en fin jobb de hadde gjort og at dette egentlig bare var min skjyld fodi at jeg kunne ikke ha forventa meg noe bedre resultat fordi at jeg hadde farget håret mitt hjemme før jeg farget håret mitt hos dem.og at det bare var meg som hadde funnet ut at jeg ikke passet bleket hår..men jeg kunne komme tilbake på torsdag og da skulle de farge håret mitt med minicolor og få håret mitt den fargen jeg ville ha igjen..for 200,- kr mer...

så da sitter jeg her og nekter og gå ut av døra før jeg har fått vekk den stygge fargen i håret som jeg aldri ba om..veldig ujevnt er det også...noen plasser er det mørkt, andre plasser pissegult, orange..

og den nette sum av min idioti: 1250,-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville tatt noen grundige bilder, og klagd frisørsalongen inn til forbrukerrådet eller noe sånn. Gjerne fått med en saklig begrunnelse fra Nikita-salongen også. Det er håpløst å ende opp med stygt hår når de tydeligvis har gjort en feilvurdering, og vært lit frekke i kjeften på toppen.

Catzy

Gjest 2324
Skrevet

Jeg hadde ikke betalt om jeg ikke var fornøyd.

Gjest Gjest
Skrevet

:overrasket:

Kan du ikke skrive hvilken salong dette var? Sånn at vi er advart...

Gjest Jalileh
Skrevet

Så utrolig dårlig.

Jeg har før bleket hår mitt i fra nesten svart til platinablondt, og jeg hadde hjemmefarget hår da også.

Det ble ikke pissgult for å si det sånn og hårfarge hos meg sitter veldig godt.

Merkelig at du måtte betale for dette i det hele tatt. Åh...skjønner din frustrasjon.

:frustrert:

Skrevet
:klem: Dette ordner seg. Trenger du hjelp til å formulere klager, så er vi her! (Slemme frisørdamer....)
Gjest Gjest
Skrevet

Du skulle ikke betalt da. Jeg hadde nekta.

Skrevet

Stakkars! Jeg vet hvordan du har det. Slik gikk det med meg:

Jeg var i utlandet i fjor sommer og bleket håret hos en frisør og fargen ble kjeeeemmmmpe fin, syntes jeg. Jeg var så fornøyd at jeg fikk med meg to pakker med blekemiddelet de brukte (L'oreal). Et par måneder senere skulle jeg ta etterveksten og gjorde akkurat slik frisøren anbefalte. Men det skulle jeg ikke ha gjort fordi håret ble en BLÅ-SØLV-FARGE og håret ble stivt som spaghetti. Herregud! Jeg løp til frisøren her i Norge dagen etter og de fikset heldigvis håret ved å vaske det ut med shampo blandet med blekemiddel (eller noe sånt). Det tok i hvertfall bort det meste av blåfargen. Men det var heller ikke en god idé egentlig fordi håret ble utrolig tørt etterpå og er fortsatt umulig å gre :sur:

Håper du får fikset håret ditt! :)

Gjest Capricorn
Skrevet

Hmm.. merkelig at de ikke kunne gjøre noe særlig mer for å få en balanse i håret ditt og minske den dårlige fargen.

Jeg bleka håret mitt hjemme selv en gang og det ble platina til mørk-oransje og frisøren fiksa det. Ingen problemer.

Gjest Fruktfat
Skrevet
(Slemme frisørdamer....)

ikke alle da... :rosaengel:

dette er jo reklamasjon, og burde vært håndtert bedre. dvs ny behandling og produkter som plaster på såret.

Gjest gjest1
Skrevet

Min venninne er frisør og opplevde noe liknende som trådstarter for en tid tilbake. Kunden hadde bleket håret hjemme endel selv, med dårlig resultat. Blondfarger er noe av det vanskeligste å fikse, men min venninne (til tross for at kunen ikke opplyste om dette da hun bestilte time, så det var satt av for liten tid) hjalp henne. Hun fikk til en fin blondfarge, alle andre i salongen kommenterte det. Likevel var ikke kunden fornøyd (hun var på forhånd advart mot at hun ikke kunne garantere noe), og hun satt og bråket en halvtime utover tiden.

Gjest Gjest
Skrevet

Ta med deg noen (mor, ei venninne etc) og gå tilbake og få hjelp til å kreve pengene tilbake + noe som plaster på såret. Ofte enklere å tenke klart når man har med seg noen, eller rett og slett la denne ta seg av pratinga.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg blekte mitt mørkeblonde hår platina for litt siden. det ble først oransje, så tok jeg en omgang til da ble det pissgult.... så ut som en nyklekket kylling! det var kjempelyst men selvsagt helt gal nyanse. så jeg tok hundre omganger med lilla toning, sølvshampoo og lilla balsam (frisørmerker) og det ble til slutt ganske fint. det er litt ujevnt med gul/oransje-skjær enkelte steder (bake i nakken og i underhåret, pigmentene mine er for sterke der + er vanskelig å komme til med blekingen). men nå ser det ganske ok ut. dette er da et par måneder siden men resultatet ble brukbart etter bare et par dager med lilla kjemikalier til mitt hår....

Skrevet
:overrasket:

Kan du ikke skrive hvilken salong dette var? Sånn at vi er advart...

tango frisør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...