Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skal kjøpe et lite og bra digitalkamera som tar bra bilde enkelt og greit. Det er en presang og trenger ikke ha "innviklede finesser".

Fra 1000-3000,- Noen som aner hva som er bra i jungelen idag?

Endret av Murron
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sitter og å leter etter kamera, altfor mye å velge i. Vil maks betale 2000 for et famile-hverdagskamera... Lurer litt på HPr717, leser mye fint om det1

Skrevet

Dinside.no har massevis av kameraer de har testa, som du kan lese igjennom, men sidene deres kan være litt uoversiktlige.

Her kommer du rett til en side hvor de har testet digitalkameraer.

Skrevet

Jeg har canon ixus 40 og er super fornøyd! Har stor skjerm bak, og mange funksjoner og enkel betjening. Anbefales!!!!!!!

Pappa og bror har samme, ixus 50 og 750 tror jeg. De er også fornøyde, men de er litt større en mitt. og dyrere.

Hvis ikke antal pixler er utrolig viktig for deg, så anbefaler jeg ixus 40!

Skrevet

De to nye i den serien er IXUS 60 og 65.

Skrevet

tusen takk for mange bra svar! Jeg skal ta lista med meg ut på butikker :) Men er noen av disse lommevennlige? litt kult med sånne små også da.

Skrevet

ixux 40 er det minste tror jeg!

Skrevet

Jeg kjøpte et Nikon Coolpix P2 i februar, og er veldig fornøyd. Det er lite og greit, er bare å zoome og ta bilde. Trenger ikke stille inn noe særlig. Skjermen er også ganske stor, og det er en fordel. Ser med en gang om bildet ble bra eller ikke.

Gjest Kirsebær
Skrevet

Jeg har et Canon Ixus som jeg er veldig fornøyd med.

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med mitt IXUS kamera. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...