Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #1 Skrevet 5. april 2006 Skal på tax free. Har lyst på en ny parfyme, og trenger tips! Vurderer L'eau D'Issey eller Aqua di Gio. Tips til andre parfymer som er lette på sommeren?
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #3 Skrevet 5. april 2006 Jeg ville droppet begge de, men det er fordi "alle" bruker de og jeg er så lei av lukten Hva med Gucci, Envy? En sånn rosa sak. Jeg synes ihvertfall den er veldig god
nita26 Skrevet 5. april 2006 #4 Skrevet 5. april 2006 Jeg kjøpte meg akkurat Valentino, syns den er kjempegod
Arwen Skrevet 5. april 2006 #5 Skrevet 5. april 2006 Den rosa Lacoste parfymen er god. Tror jeg skal kjøpe meg den hvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #6 Skrevet 5. april 2006 Jeg elsker gucci eau de pafume II, men kanskje ikke akkurat sommerparfyme. Men synst den nye til Davidoff er veldig god, lett og sommerlig!
lillesky Skrevet 5. april 2006 #8 Skrevet 5. april 2006 Vurderer L'eau D'Issey eller Aqua di Gio. ← Den første lukter skikkelig vondt og tungt (synes jeg), mens den andre vet jeg bare hvordan lukter på mann, og den lukter godt. Hva med Gucci, Envy? En sånn rosa sak. Jeg synes ihvertfall den er veldig god ← Når det gjelder lette parfymer, er faktisk rosa parfyme et godt valg! Alle rosa parfymer jeg har kjøpt er lette og friske, og det liker jeg. Og den Gucci Envy lukter godt! Den rosa Lacoste parfymen er god. Tror jeg skal kjøpe meg den hvertfall. ← Den lukter også deilig. Lett parfyme. Selv er jeg spent på den nyeste til Britney Spears (Fantasy), og kommer nok til å kjøpe den neste gang jeg skal ha parfyme.
Arwen Skrevet 6. april 2006 #9 Skrevet 6. april 2006 Selv er jeg spent på den nyeste til Britney Spears (Fantasy), og kommer nok til å kjøpe den neste gang jeg skal ha parfyme. ← Den var sinnsykt søt.. ikke god i det hele tatt
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #10 Skrevet 6. april 2006 jeg syns L'eau D'Issey er kjempe god sommerduft.. lett å frisk, minner meg sjikkelig om sommeren.. men egentlig går d ikke ann å spør om råd når d gjelder parfyme,for d lukter forskjellig på folk og alle har forskjellig smak, jeg syns fks ikke darvidoff er noe god...til meg riktig nok.
*CHOUCHOU* Skrevet 6. april 2006 #11 Skrevet 6. april 2006 Jeg har Isabella Rossellini's Manifesto som min friske og lette duft.
Gjest Vinga Skrevet 6. april 2006 #12 Skrevet 6. april 2006 Fikk DetNye i posten i går, i bladet fulgte det ned en liten lapp med prøve på Britney`s Fantasy. Ble kvalm, så søt var den. Ikke bra! DKNY Women er fin, ganske lett og veldig frisk. Den har jeg, anbefales.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #13 Skrevet 6. april 2006 Er en parfyme som heter ChampsElysee (vet ikke helt hvordan det skrives, men uttales fransk som "sjans e lysé"). Vanvittig god!
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2006 #14 Skrevet 6. april 2006 Fikk DetNye i posten i går, i bladet fulgte det ned en liten lapp med prøve på Britney`s Fantasy. Ble kvalm, så søt var den. Ikke bra! DKNY Women er fin, ganske lett og veldig frisk. Den har jeg, anbefales. ← Er en parfyme som heter ChampsElysee (vet ikke helt hvordan det skrives, men uttales fransk som "sjans e lysé"). Vanvittig god! ← Det er den eneste parfymen min mor har kjøpt gjentatte ganger
Nilma Skrevet 6. april 2006 #15 Skrevet 6. april 2006 Lauren Style er lett og litt søtlig, jeg synes den lukter veldig "sommer".
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #18 Skrevet 6. april 2006 Takk for mange tips! Rosa parfymer skal sjekkes ut.
Gjest Tuppelure Skrevet 6. april 2006 #19 Skrevet 6. april 2006 Slenger med mitt tips, som er Chance fra Chanel. Elsker den, er i gang med den tredje flaska nå! For øvrig er esken rosa....
lillesky Skrevet 6. april 2006 #20 Skrevet 6. april 2006 Lukta Britney-parfymen i dag, og den var veldig søt, jeg hadde sikkert spist den opp! Og Gucci Envy me lukter nyyyyydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå