Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

jeg har brukt garnier soft en stund og vært fornøyd med den men syns den svir litt i det siste. har dere tips til en fuktighetskrem som er veldig mild for sensitiv hud? hudtypen min er blanding/tørr. helst under 100 kr, jeg lever på studentbudsjett..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Apoteket har endelig fått serien La Roche-Posay, som er en serie som skal være spesielt bra for sensitiv hud. Der finnes det en serie som heter Toleriane, for ekstra sensitiv hud. Husker ikke prisene, men tror kremene ligger mellom 120-150 kroner.

Gjest Tristessa
Skrevet

Og i prisklassen under finner du Cosmica på apoteket, Extra Moist kremen reddet ansiktet mitt i julen da jeg svidde av absolutt alt annet. Koster rundt 80 kroner, er drøy og uparfymert.

Gjest Gjest
Skrevet

åh, tristeessa jeg skulle ha sett det før. jeg kjøpte aqua fusion istedet. prøver cosmica hvis ansiktet fortsatt svir neste uke :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Simple (unnskyld dem navnet) har faktisk også en kjempegod fuktighetskrem, i flaske. Husker ikke helt hva den heter, men den er egentlig kjempegod, kan holde tritt med langt dyrere kremer. Tror den koster rundt femtilappen hos Vita.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...