Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #1 Skrevet 31. mars 2006 jeg har brukt garnier soft en stund og vært fornøyd med den men syns den svir litt i det siste. har dere tips til en fuktighetskrem som er veldig mild for sensitiv hud? hudtypen min er blanding/tørr. helst under 100 kr, jeg lever på studentbudsjett..
Gjest Gjesta Skrevet 31. mars 2006 #2 Skrevet 31. mars 2006 Apoteket har endelig fått serien La Roche-Posay, som er en serie som skal være spesielt bra for sensitiv hud. Der finnes det en serie som heter Toleriane, for ekstra sensitiv hud. Husker ikke prisene, men tror kremene ligger mellom 120-150 kroner.
Gjest Tristessa Skrevet 31. mars 2006 #3 Skrevet 31. mars 2006 Og i prisklassen under finner du Cosmica på apoteket, Extra Moist kremen reddet ansiktet mitt i julen da jeg svidde av absolutt alt annet. Koster rundt 80 kroner, er drøy og uparfymert.
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #4 Skrevet 31. mars 2006 åh, tristeessa jeg skulle ha sett det før. jeg kjøpte aqua fusion istedet. prøver cosmica hvis ansiktet fortsatt svir neste uke
Gjest Gjesta Skrevet 31. mars 2006 #5 Skrevet 31. mars 2006 Simple (unnskyld dem navnet) har faktisk også en kjempegod fuktighetskrem, i flaske. Husker ikke helt hva den heter, men den er egentlig kjempegod, kan holde tritt med langt dyrere kremer. Tror den koster rundt femtilappen hos Vita.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå