Gjest tine og erik Skrevet 24. mars 2006 #1 Skrevet 24. mars 2006 Jeg [Tine] og erik satt nettopp og diskuterte hvorfor det som regel er det mest attraktive som ikke har kjærester. Man ser og møter uttalige av damene/mennene som er av den mindre pene kaliberen med kjærester. og de pene og attraktive damene/mennene de er ofte uten kjærester. hvordan kan det ha seg? burde det ikke vært omvendt? og hvis dere vil ha definisjonen på hva som er en pen person så får dere ta opp det i en annen diskusjon.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #2 Skrevet 24. mars 2006 Jeg er både pen og smart, og har kjæreste (samboer på 5. året) Men - pene jenter kan ofte "velge og vrake" og har derfor ofte veldig høye krav og forventninger til guttene. Mens mindre pene jenter "tar det de får". Nei, det var klysete! Jeg har både pene og mindre pene venninner og bekjente, og kan ikke se noe mønster i hvem som har kjæreste eller ikke. Det eneste er at de pene jentene stort sett alltid har mye kjekkere kjærester enn de mindre pene. Men på den andre siden er det ganske mange av disse "kjekkasene" jeg aldri kunne vært sammen med, de er alt for forfengelige og selvopptatte.. Men ingen regler uten unntak da...
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #3 Skrevet 24. mars 2006 Jeg tror det kan være mange grunner til at de "pene" ikke har kjærester. Folk har fordommer ovenfor dem, og tenker at de kan få hvems som helst, de horer rundt eller de er overlegne. Noen tør ikke å ta initiativ ovenfor de "pene" fordi de regner med å få avslag på grått papir (de tror ikke de er gode nok for de "pene").
Arkana Skrevet 24. mars 2006 #4 Skrevet 24. mars 2006 Eller kanskje de som ikke har kjæreste trenger noe å trøste seg med og innbiller seg derfor at de er penere enn de som har kjæreste? Jeg har i allefall ikke sett noen slik sammenheng.
Gjest tine og erik Skrevet 24. mars 2006 #5 Skrevet 24. mars 2006 (endret) Eller kanskje de som ikke har kjæreste trenger noe å trøste seg med og innbiller seg derfor at de er penere enn de som har kjæreste? Jeg har i allefall ikke sett noen slik sammenheng. ← tror du ikke har fått med deg det rett og slett. vi kan jo ramse opp mange folk som ikke har kjærester men som burde ha hatt det til tross for sitt vakre ytre. Idol Sandra, Idol Tone, Aylar kommentar slettet, Mie (mod) BB Carina, Elin Tvedt, Celina Middelfart, Pia Haraldsen kommentar slettet, Mie (mod) Elin Sogn, Triana Iglesias, Mira Craig, BB Angelica, Dansefeber-Adil, Cornelis Eliander og mange andre. vi kan også nevne noen mindre pene [ikke alle det er jo så mange av dem] som har kjærester. Cecilie Kjensli, BB Therese, Anja Dalen, Kurt Nielsen, Aksel Hennie, Idolparet Vivian og Aleksander, Idol Marita, Thomas Numme, Petter Stordalen, og mange andre. Endret 25. mars 2006 av Mie
Gjest 2324 Skrevet 24. mars 2006 #6 Skrevet 24. mars 2006 (endret) Aylar [sitat slettet, Mie ( mod) rart← Hey!!! Endret 24. mars 2006 av Mie
Gjest tina og erik Skrevet 24. mars 2006 #7 Skrevet 24. mars 2006 Hey!!! ← hva? du som er "kjendis" kjenner henne eller hva? blåst er hun. jeg [tine] kjenner henne.
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2006 #8 Skrevet 24. mars 2006 Synes de mindre pene med kjærester dere nevnte er ganske pene mange av de jeg da...
vixen Skrevet 24. mars 2006 #9 Skrevet 24. mars 2006 Det er sikkert flere enn meg som ikke syns idolparet dere nevner er av de mindre pene, så jeg skjønner ikke helt poenget deres. Hvem bestemmer hvem som er pene eller ikke? Det er vel like individuelt som øyefargen vår..
Gjest tine og erik Skrevet 24. mars 2006 #10 Skrevet 24. mars 2006 Det er sikkert flere enn meg som ikke syns idolparet dere nevner er av de mindre pene, så jeg skjønner ikke helt poenget deres. Hvem bestemmer hvem som er pene eller ikke? Det er vel like individuelt som øyefargen vår.. ← skrev ikke vi i hovedinnlegget at hvis dere vil diskutere hva definisjonen av pen er så kunne dere ta opp dette i et annet innlegg???
Gjest tine og erik Skrevet 24. mars 2006 #11 Skrevet 24. mars 2006 Synes de mindre pene med kjærester dere nevnte er ganske pene mange av de jeg da... ← ja for thomas numme, kurt nielsen, bb-therese og petter stordalen blandt annet er jo virkelig billedskjønne.
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2006 #12 Skrevet 24. mars 2006 ja for thomas numme, kurt nielsen, bb-therese og petter stordalen blandt annet er jo virkelig billedskjønne. ← Øh, dust, jeg skrev "mange av de"
vixen Skrevet 24. mars 2006 #13 Skrevet 24. mars 2006 skrev ikke vi i hovedinnlegget at hvis dere vil diskutere hva definisjonen av pen er så kunne dere ta opp dette i et annet innlegg??? ← Ohkey, jeg er tydeligvis ikke at samme oppfatning av hva som er pent som dere så da har jeg vel ikke forutsetning for å diskutere videre her. Lykke til, håper dere får noe konstruktivt ut av "diskusjonen" med alle (de) som deler deres oppfatning!
Seigdama Skrevet 24. mars 2006 #14 Skrevet 24. mars 2006 Jeg vet at dere skrev at vi ikke skulle diskutere definisjonen av pen, men uansett er det øyet som ser. Kan ikke si at jeg har lagt merke til at det er de mindre pene som har kjærester, tror nok det er like mange pene og mindre pene som har det. De eksemplene du nevnte holder jo ikke helt mål. Celina feks har jo vært sammen med både Røkke og Donald Trump. Elin Tvedt var vel sammen med Kristian Valen i flere år, og de andre har helt sikkert hatt kjærester tidligere de også. Når det gjelder de dere ramser opp som mindre pene er nok det også tilfeldig at de har kjærester. De har sikkert vært single de også, som alle oss andre.
Gjest Elfrida Skrevet 24. mars 2006 #15 Skrevet 24. mars 2006 Aksel Henie er da ganske kjekk syns jeg. Men stemmer det virkelig at det er flere 'pene' som er single? Jeg vet ikke helt om jeg kjøper den. I lengden tror jeg faktisk både pene, stygge og normale folk har omtrent like mye kjærester og langvarige forhold.
punktom Skrevet 24. mars 2006 #16 Skrevet 24. mars 2006 HJELP!!! 17 år gamle idoldeltakere er single!!! Og det har de vært sånn i tre måneder? Ja, dette underbygger jo trådstarters teori. Nei, tror nok det er lite hold i denne teorien. For Tom Cruice og Katie Holmes har jo kjærester, og de begge er jo pene mennesker. Bare for å komme med et tilsvarende lite uvitenskaplig argument.
Gjest Binna Skrevet 24. mars 2006 #17 Skrevet 24. mars 2006 Det er jo en tanke at de som er svært heldige utseendesmessig ikke trenger å jobbe like mye som mindre pene for å bli likt som de mindre heldige. De mindre heldige er kanskje litt mer jordnære og mindre naive? Dette innlegget passer kanskje bedre inn på skråblikk og generaliseringer..
Gjest gjesta Skrevet 24. mars 2006 #18 Skrevet 24. mars 2006 mange rare svar her... bare fordi man ikke synes kurt nilsen er attraktiv, betyr jo ikke det at han kan klassifiseres som mindre pen. Han er sikkert pen i manges øyne. Man kan kanskje si at det er flest pene jenter some er single om man er på byen en lørdagskveld, men er nok like stor andel pene og ikk fullt så pene som sitter hjemme med kjæresten også, de "pene" er mer synlig fordi det er veldig mange av dem på byen. Personlig skal det mye til før jeg kaller en person stygg eller mindre pen. Men nå får jeg vel så hatten passer en en eller annen gjest som mener at slikt er det bare stygge folk som sier.... jaja hver for mene det man vil
Gjest ~Ronja~ Skrevet 24. mars 2006 #19 Skrevet 24. mars 2006 Er da inviduelt hvem man synes er pene eller ikke da,så den teorien er det nok lite hold i!
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #20 Skrevet 24. mars 2006 At enkelte kjendiser ikke har kjæreste synes jeg ikke er så rart. Et jet-set liv kan være vanskelig å kombinere med et stabilt parforhold. Siden Kurt Nilsen ble nevnt her, så havarerte jo hans ekteskap etter han fikk kjendisstatus. Men at utseendet påvirker hvordan vi blir behandlet gjennom hele livet er det jo ingen tvil om. Pene mennesker blir lettere likt og kommer seg lettere til mye her i verden. (det har blitt gjort forsøk på dette som har vist hvordan vi bedømmer folk utfra utseendet). Men så kjenner jeg jo jenter som er middels pene (typisk grå mus utseedet) med dårlig selvtillit. Enkelte har kjæreste for å få bekreftelse på seg selv. Mens pene mennesker hele livet får bekreftelse på sitt utseendet av andre og kanskje har større vennekrets, og ikke trenger en kjæreste for å få en slik bekreftelse. Men dette er jo bare antagelser. Tviler vel egentlig på at det er noen særlig sterk sammenheng...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå