Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere forstår ikke selv hvordan dere tester menn. Disse testene har mange meninger og hensikten er at de avslører mannens personlighet på en effektiv måte. Testene har ofte flere hensikter. Hun kan teste flere ting med bare en test. Det under er bare eksempler og variasjonene er uendelige. Grunnen til at kvinner tester er for å se om han er en alpha-hann og om han bærer de beste genene.

Her er noen eksempler:

1) Kvinnen har alltid en annen mening enn mannen. Dette er en test på om han har selvtillit og tør si i mot henne. Det kan samtidig være en test for å se om mannen er voldelig eller aggressiv. Testen kan også vise om mannen har egne meninger i det hele tatt.

2) Kvinne: "Du komplimenterer meg aldri"

Mann: "Du er en fantastisk kvinne"

Kvinne: (stille. komplimenterer ikke mannen tilbake)

3) Komplimentere mennen, og putte han over alle andre i enhver situasjon. Formålet er å finne ut om mannen er avhengig av hennes bedømmelse. Det er også en måte å finne ut om han er svak når han blir utsatt for manipulerende oppførsel.

4) Hun svarer ikke på telefon, sms, epost o.l. Formålet er å se om mannen er usikker på seg selv og hvor ivrig han er etter hennes oppmerksomhet. Videre om mannen har et liv på egenhånd, har andre kvinner i sitt liv og er fornøyd med seg selv. Denne testen er veldig interessant fordi de fleste kvinner sier de vil være i et forpliktende forhold, men med sine tester sikter de etter å velge menn som knuller andre kvinner. Når kvinner tester på denne måten bli mannen frustrert, og begynner å ringe henne hele tiden. Hun får svaret hun lette etter: Han er ikke en alpha-hann. Paradokset er at den mest repeterende testen går på å finne ut om mannen er i stand til å være uten henne. Hvor ble det av forpliktende forhold?

5) Komme sent eller ikke komme i det hele tatt til avtaler. Formålet er å finne ut om mannen lar henne behandle han respektløst uten å reagere. Det er også en måte å ta makt i forholdet på. "Jeg gjør hva jeg vil og du godtar det".

6) Forsøke å gi mannen dårlig samvittighet for alt han sier og gjør. Formålet med dette er at dersom han ikke bryr seg så tror han på seg selv.

7) Hele tiden spørre om tjenester, help eller gaver. Formålet er å finne ut om mannen vil gjøre alt for henne etter hennes kommando. For å finne ut om mannen er villig til å selge seg selv for enhver pris.

8) Si pene ting om andre menn i mannens nærvær. Formålet er å finne ut om mannen ser på seg selv over eller under andre menns nivå.

9) Flørte med andre menn i mannens nærvær Formålet er som over. Dette kan også være en test for å se hvor lang mannen lar henne gå uten at det får konsekvenser.

10) Gi han ordre på en direkte og uhøfflig måte

Formålet er å finne ut om han vil la henne behandle henne dårlig. Finne ut om han lar seg lede til å gjøre hva som helst. Et hemmelig ønske i alle kvinner at mannen leder henne, men generelt vil hun gjøre alt for å unngå at han gjør det.

11) Snakke i evigheter om ting som kunne vært løst på to minutter. Formålet er å se om mannen avbryter henne og forteller henne hva hun skal gjøre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
1) Kvinnen har alltid en annen mening enn mannen. Det kan samtidig være en test for å se om mannen er voldelig eller aggressiv.

Mener du i fullt alvor at en kvinne skal tie og samtykke? Ville ikke du ønske at samboeren din ikke var voldelig? Og er ikke det å sjekke om han har egne meninger et tegn på at kvinner har behov for et selvstendig tenkende menneske? Eller er det galt av oss og ønske at en mann tenker selv?

Kommer ikke komplimentene uoppfordret kan han sannelig få holde dem for seg selv.

3) Komplimentere mennen, Det er også en måte å finne ut om han er svak når han blir utsatt for manipulerende oppførsel.

Gir kun velfortjente komplimenter ønsker jeg å tro, men innrømmer at det hender man blir blind av forelskelse. Akkurat det siste tjener jo deres formål ellers ville færre få seg partnere, dersom vi skulle se objektivt på saken. :ler:

4) Hun svarer ikke på telefon, sms, epost o.l.

Alminnelig høflighet tilsier at man svarer når man får en henvendelse. Hva slags damer er det du kjenner?

5) Komme sent eller ikke komme i det hele tatt til avtaler.

Trodde ærlig talt det var et større problem for gutta å lære seg klokka? Er selv alltid på plass til korrekt tid når jeg har en avtale.

6) Forsøke å gi mannen dårlig samvittighet for alt han sier og gjør. Formålet med dette er at dersom han ikke bryr seg så tror han på seg selv.

Du vet at mennesker uten samvittighet er psykopater? Mangel på empati er et fremtredende trekk. Mener du at alle kvinner jakter på psykopater?

7) Hele tiden spørre om tjenester, help eller gaver.

:overrasket: Hvem spør om gaver? Har du opplevd det? Kan nok hende jeg spør om hjelp til å løfte den kassa på 30 kilo ja. Men bare dersom jeg tror han er man nok til å gjøre jobben, ellers får jeg gjøre det selv.  :ler:

8) Si pene ting om andre menn i mannens nærvær. Formålet er å finne ut om mannen ser på seg selv over eller under andre menns nivå.

Her er vi tilbake på allminnelig god oppførsel og manerer igjen. Hva slags venner og bekjente har du?

9) Flørte med andre menn i mannens nærvær Formålet er som over. Dette kan også være en test for å se hvor lang mannen lar henne gå uten at det får konsekvenser.

:forvirret: I så fall er ikke damen ute etter en mann, men en far! Vi setter våre egne grenser. Overlater ikke den jobben til kjæresten. Se forøvrig svar over.

Formålet er å finne ut om han vil la henne behandle henne dårlig. Finne ut om han lar seg lede til å gjøre hva som helst. Et hemmelig ønske i alle kvinner at mannen leder henne, men generelt vil hun gjøre alt for å unngå at han gjør det.

Neida ikke noe hemmelig ønske i det hele tatt. Han må gjerne lede, det er jeg åpen om. Men han må ikke dominere. Og jeg har intet ønske om å dominere ham. Ordre har ikke noe å gjøre i et forhold utenfor arbeidslivet i det hele tatt.

11) Snakke i evigheter om ting som kunne vært løst på to minutter. Formålet er å se om mannen avbryter henne og forteller henne hva hun skal gjøre.

:klø:  :klaske: Nei vi snakker i evigheter for å få ham til å forstå hva vi virkelig mener fordi han som regel ikke har snøring. Og fordi han tolker alt vi sier feil.  :ler:

John Gray: Kvinner er fra Venus og menn er fra Mars; har en del å tilby de som nå følger doktor Valentino's teorier og føler seg like forvirret som meg.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Valentino: hvilke damer har du vært utfor som gjør alle disse tingene?

Skrevet

Det er helt sikkert mange som er slik du beskriver. Men hva når menn er slik? Er det også for å teste, eller er det av helt andre årsaker?

Skrevet

For det første er du så mistenksom at det grenser til det sykelige.

For det andre har du svært lite kunnskap om kvinner.

Skrevet
Dere forstår ikke selv hvordan dere tester menn. Disse testene har mange meninger og hensikten er at de avslører mannens personlighet på en effektiv måte. Testene har ofte flere hensikter. Hun kan teste flere ting med bare en test. Det under er bare eksempler og variasjonene er uendelige. Grunnen til at kvinner tester er for å se om han er en alpha-hann og om han bærer de beste genene.

Her er noen eksempler:

1) Kvinnen har alltid en annen mening enn mannen. Dette er en test på om han har selvtillit og tør si i mot henne. Det kan samtidig være en test for å se om mannen er voldelig eller aggressiv. Testen kan også vise om mannen har egne meninger i det hele tatt.

Joda, vi kan nok innta denne posisjonen, forutsatt at vi på forhånd føler at mannen sier seg enig i alt vi sier. Da må vi teste om han har egne meninger, eller om han bare prøver å si det han tror vi vil høre.

Mann: "Du er en fantastisk kvinne"

Kvinne: (stille. komplimenterer ikke mannen tilbake)

Komplimenter skal komme uoppfordret, hvis vi klager over at han ikke gir komlimenter, ønsker vi ikke et kompliment der og da, men spontane komplimenter hver dag resten av livet!

3) Komplimentere mennen, og putte han over alle andre i enhver situasjon. Formålet er å finne ut om mannen er avhengig av hennes bedømmelse. Det er også en måte å finne ut om han er svak når han blir utsatt for manipulerende oppførsel.

Kjærlighet gjør blind, og det går forhåpentligvis begge veier, ellers er det noe galt med forholdet.

4) Hun svarer ikke på telefon, sms, epost o.l. Formålet er å se om mannen er usikker på seg selv og hvor ivrig han er etter hennes oppmerksomhet. Videre om mannen har et liv på egenhånd, har andre kvinner i sitt liv og er fornøyd med seg selv. Denne testen er veldig interessant fordi de fleste kvinner sier de vil være i et forpliktende forhold, men med sine tester sikter de etter å velge menn som knuller andre kvinner. Når kvinner tester på denne måten bli mannen frustrert, og begynner å ringe henne hele tiden. Hun får svaret hun lette etter: Han er ikke en alpha-hann. Paradokset er at den mest repeterende testen går på å finne ut om mannen er i stand til å være uten henne. Hvor ble det av forpliktende forhold?

Trakkasering og mas er plagsomt, men normale mennesker svarer på telefoner og meldinger så sant de kan. Gjør ikke de jentene du møter det, oppfører de seg som furtende fjortisjenter, og er uansett ikke noe å samle på!

5) Komme sent eller ikke komme i det hele tatt til avtaler. Formålet er å finne ut om mannen lar henne behandle han respektløst uten å reagere. Det er også en måte å ta makt i forholdet på. "Jeg gjør hva jeg vil og du godtar det".

Komme sent er en ting man gjør fordi det faktisk skjedde noe som gjorde at man ikke klarte å komme presis. Det er vanlig høflighet at man gir beskjed til den eller de som venter når man blir forsinket.

Menn tenker noen ganger lite gjennom hva de sier. De lever i nuet, og bruker ikke gamle saker mot noen. Kvinner tenker, analyserer, og overanalyserer... Spesielt tidlig i et forhold når hun ikke vet hvor hun står. Vær litt oppmerksom på dette i nye forhold!

7) Hele tiden spørre om tjenester, help eller gaver. Formålet er å finne ut om mannen vil gjøre alt for henne etter hennes kommando. For å finne ut om mannen er villig til å selge seg selv for enhver pris.

Det hender vi trenger hjelp til ting, men som regel så klarer vi oss selv. Hyggelig om han tilbyr seg å hjelpe, men ikke noe krav. Tjenerster spør vi om fra både venner og kjærester, og regner med at de spør oss hvis det er noe vi kan hjelpe med!

Dette gjør man bare ikke! Hvertfall ikke før man vet at det er greit! Og da etter å ha snakket om temaet på nøytral måte på forhånd! Fjortisoppførsel!

Dette er det også kun fjortisjenter som gjør, og da kun de som ikke er klare for en fast kjæreste ennå. Dette er et tegn på at hun egentlig ikke vil være sammen med deg, men å være fri til å flørte med hvem hun vil!

Dette gjør man bare ikke!

Jenter ønsker å snakke om følelser! Vi ønsker ikke at dere skal løse problemet vårt, vi ønsker at dere skal forstå hvordan det får oss til å føle oss. Gutter antar automatisk at det er forventet av dem å finne en løsning på problemet. Dersom du foreslår løsninger mens hun forteller om problemet sitt, vil hun automatisk oppfatte det som at du ikke forstår hvor vanskelig dette er for henne, og snakke til hun tror du forstår!

Vis forståelse, la henne snakke ferdig, sett deg inn i hvordan du hadde følt deg i hennes situasjon. Og etter at hun har snakket ferdig, kan du spørre om hun vil ha forslag til hvordan hun kan løse problemet! Men kun ETTER at hun har snakket av seg frustrasjon og irritasjon!

Du har et syn på jenter som etter min mening kanskje kan stemme på tenåringer som forsøker å være kule og tøffe seg overfor venninner.

Våkn opp og innse at kvinner ikke er fjortiser hele livet, og finner fort ut at disse måtene å oppføre seg på ikke er akseptable i samfunnet!

Skrevet

Duverden, det var ikke småtterier !

Jeg er ikke sånn, Valentino.

Har ikke tenkt i de baner i det hele tatt.

Skrevet
John Gray: Kvinner er fra Venus og menn er fra Mars; har en del å tilby de som nå følger doktor Valentino's teorier og føler seg like forvirret som meg.

Haha :) Fra asken til ilden.

• Liker 1
Skrevet

Jeg sier ikke at alle jenter er sånn hele tiden. Av de tingene jeg har listet opp er f.eks. dama mi kun skyldig i 8 og 9 og 4 i prioritert rekkefølge.

Skrevet
Duverden, det var ikke småtterier !

Jeg er ikke sånn, Valentino.

Har ikke tenkt i de baner i det hele tatt.

Du har garantert gjort en eller flere av de tingene en eller flere ganger bevisst eller ubevisst.

Skrevet
Våkn opp og innse at kvinner ikke er fjortiser hele livet, og finner fort ut at disse måtene å oppføre seg på ikke er akseptable i samfunnet!

Hva som er akseptabelt er en ting. En annen ting er hva kvinner faktisk responderer på.

Skrevet
Valentino: hvilke damer har du vært utfor som gjør alle disse tingene?

Forskjellige damer gjør forskjellig av noen av disse tingene med ulik frekvens. Jeg har jo ikke møtt noen som gjør alle tingene.

Skrevet

Jeg er sikker på at alle menn er enig i at deres kjærester og ekser har gjort seg skyldig i en eller flere situasjoner som ligner på de jeg skrev i hovedinnlegget.

Gjest regine
Skrevet

nå fikk jeg meg en god latter. :grine2: Dette er noe av det dummeste selv valentino har klart å lire av seg - og det sier ikke lite :ler:

jeg må bare si at jeg syns oppriktig synd på den som har et så forkvaklet syn på kvinner og kvinners forhold til menn som valentino åpenbart har.

Den aller minst tiltrekkende egenskapen jeg vet om - både hos kvinner og menn - er bitterhet og selvmedlidenhet. Så hvis denne valentino framstår på samme måte i virkeligheten som her på nett, ja da skjønner jeg godt at han ikke har drag på damer.

Det er heller ikke spesielt attraktivt med menn som vet hvordan jeg er bare fordi jeg er dame..... Like lite som jeg tror at de fleste menn opplever det som positivt at jeg vet hvordan de er bare fordi de er menn.....

Skrevet
Jeg sier ikke at alle jenter er sånn hele tiden. Av de tingene jeg har listet opp er f.eks. dama mi kun skyldig i 8 og 9 og 4 i prioritert rekkefølge.

Hvis dama di er slik du sier, synes jeg faktisk du skal kutte henne ut. Da fortjener du bedre.

Gjest Gjest
Skrevet
Den aller minst tiltrekkende egenskapen jeg vet om - både hos kvinner og menn - er bitterhet og selvmedlidenhet.

Der har du faktisk et veldig godt poeng.

Like lite som jeg tror at de fleste menn opplever det som positivt at jeg vet hvordan de er bare fordi de er menn.....

Ja litt generalisering rundt hvem han er fordi han er mann hadde nok slått an som tema på en date. :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)
Hvis dama di er slik du sier, synes jeg faktisk du skal kutte henne ut. Da fortjener du bedre.

Jeg vet ikke helt. Hvis han er så mistenksom så spørs det om han får noe bedre. Hvem vil ha en som overanalyserer alt en gjør og tolker alt som en maktkamp?

Endret av Bellatrix
Skrevet

Enig det Bellatrix. Men jeg mente at hvis hun var så "slem" og han så "snill" så burde han kutte henne ut i stedet for å klage.

Gjest Gjest
Skrevet
Haha :) Fra asken til ilden.

:flau: Jeg vet det. Da jeg først leste boken tenkte jeg; hvordan er det mulig at denne mannen klarer å lure kvinner til å lese boken og fremheve den som brukbar. :overrasket: Men så tenkte jeg over noen av poengene igjen og fant ut at det var ting der jeg kunne leve med. Fyren er jo ikke helt borte. Men det er en annen her som er alvorlig på viddene!

Skrevet

Da synes jeg du burde sjekke om hun virkelig er interessert i deg, eller om du bare er en "trygg" midlertidig kjæreste hun kan fortelle andre at hun har.

Kanskje du gir henne den bekreftelsen hun trenger for å føle seg bra?

Du vet vi gjerne er mer attraktive når vi er opptatt enn når vi er single, for da gir vi ikke så desperate signaler....? :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...