Gå til innhold

Gnir seg til orgasme på buss og T-bane

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg har opplevd akkurat dette, men jeg har stått som sild i tønne på t-banen og kjent kroppsdeler inntil låret. Forhåpentligvis var det like ufrivillig for han som for meg, men jeg opplevde det som ekkelt. Det verste er jo at man faktisk ikke kan flytte seg så mye som en centimeter.

Skrevet (endret)

Ja. Jeg har opplevd dette på en buss. Dvs jeg tror det var det jeg opplevde...

Bussen var så full at jeg måtte stå, men det var god plass blandt de som sto slik at ingen sto oppå hverandre. Plutselig kjenner jeg at personen bak meg kommer nærmere, og etter en stund kjenner jeg noe hardt som dunker meg i baken/ryggen og presser seg mot meg ved hver lille bevegelse i bussen. Jeg flyttet meg lenger og lenger bort, men var litt vanskelig å komme unna på en fullstappet buss. Det var skikkelig ekkelt. Turte ikke kikke bak meg, men fikk med meg at det var en mann i 40-50årene. Gikk av bussen med en skikkelig uggen følelese.

Grunnen til at jeg bare tror det var dette jeg kom over, er fordi jeg ikke så noe konkret, bare følte. Men jeg kjenner da forskjellen på en hard en og en beltespenne?

Endret av Majka
Gjest Binna
Skrevet

Æsj, ja jeg har opplevd dette. men ikke "her hjemme"..

Jeg var i Barcelona og stoppet opp for å se på de som "opptrer" på gata. Jeg sto som sild i tønne da jeg plutselig merka at det var en mann som drev og gnei seg på meg, rytmisk og med reisning. :hår: Kom meg unna i en fart...

Skrevet

Vil tro dette er et meget overdrevent "problem". Og at "problemet på kartlegges" er jo også litt snålt. Tviler på at folk som eventuelt gnikker og gnikker er organisert i "undergrunnsklubber".. :lol:

Skrevet
Vil tro dette er et meget overdrevent "problem". Og at "problemet på kartlegges" er jo også litt snålt. Tviler på at folk som eventuelt gnikker og gnikker er organisert i "undergrunnsklubber"..  :lol:

Enig med deg jeg :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Æsj.... har ikke opplevd AKKURAT dette, men har flere ganger blitt tatt på rompa eller i skrittet av menn på sprengfulle busser / trikker. Det er skikkelig ekkelt, og man ser ofte ikke hvem som tar, for det er stappfult, og det er vanskelig å 'forsvare seg'.

Skrevet

Tror Espen Esther drar den der litt langt, ja.... Bor i Oslo og tar offentlig transport til og fra jobb hver dag. Dette er ikke Tokyo-metroen og jeg klarer alltids å flytte meg hvis folk kommer litt for nær. Jeg tar kanskje feil linjer, men jeg opplever skjeldent at det er så tettpakket med folk at man står klint inntil hverandre......

Gjest Gjest_Ester_*
Skrevet
Tror Espen Esther drar den der litt langt, ja.... Bor i Oslo og tar offentlig transport til og fra jobb hver dag. Dette er ikke Tokyo-metroen og jeg klarer alltids å flytte meg hvis folk kommer litt for nær. Jeg tar kanskje feil linjer, men jeg opplever skjeldent at det er så tettpakket med folk at man står klint inntil hverandre......

Samme her. Dette høres overdrevet ut. Og skulle det være noen som opplever uønsket gnikking, så er det da bare å lange ut et kne eller en albu? Det er da ikke noe å gjøre seg til offer for!

Gjest Gjest
Skrevet

Opplevde det i New York på t-banen der for mange år siden. Jeg skjønte ikke først hva som foregikk, men hoppet fort av på neste stasjon.

Det var en kvalm opplevelse, og ja kanskje burde jeg slått til fyren, men jeg må si at jeg var veldig overrasket og det å komme meg unna var viktigere enn å slå.

Skrevet

Ja, jeg har opplevd det i et arabisk land. Vi stod og så på en oppvisning på et marked da en mann stod og gned seg oppetter meg. Jeg flyttet meg og han flyttet etter. Jeg flyttet meg videre og så gjorde han. Måtte bare forlate markedet. :roll:

Skrevet
Vil tro dette er et meget overdrevent "problem". Og at "problemet på kartlegges" er jo også litt snålt. Tviler på at folk som eventuelt gnikker og gnikker er organisert i "undergrunnsklubber"..  :lol:

-Hei, jeg heter Nils og er en gnikker...

-Heeei Niiiils.

:ler:

Gjest Shadowlyn
Skrevet
-Hei, jeg heter Nils og er en gnikker...

-Heeei Niiiils.

:ler:

:hoho:

Skrevet

Glad jeg ikke har opplevd slike ting.. Vet ikke helt hvordan jeg skulle reagert. Bare gå vekk uten å se seg tilbake? Vil jo helst ikke se på fyren etterpå.. Kanskje gi finger'?

Gjest Bodillen
Skrevet

Fra spøk til revolver - jeg synes det er skikkelig ekkelt. Hadde jeg opplevd det ville jeg nok kommet meg kjapt unna. Tror sjelden det er så innmari stappa på buss/trikk/bane her at man ikke har mulighet til å flytte seg.

Det er vel en slags fetisj, da? Enkelte finner store gleder ved det mest utrolige.

Skrevet

Jeg har heldigvis aldri opplevd det og vet ikke hvordan jeg ville reagert, men en velplassert albue hadde vel vært på sin plass om noen hadde tatt seg slike friheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...