Holly Hobbie Skrevet 13. mars 2006 #1 Skrevet 13. mars 2006 Legen sa i en mail til meg at jeg kanskje burde vurdere aa sjekke egglederne foer jeg begynner med pergo. Men hvor sannsynlig er det at de er tette/har andre problemer? Har saavidt jeg vet aldri hatt noen sykdom i underlivet.
IdaC Skrevet 13. mars 2006 #2 Skrevet 13. mars 2006 Vet ikke hvor vanlig det er, men du behøver ikke å ha hatt noe underlivssykdom for å få tette eggledere. Ei vennine av meg har en tett eggleder, dette ble oppdaget ved laparaskopi, og legene sa at de ikke visste grunnen til hvorfor den er blitt tett.
Holly Hobbie Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2006 hmm...Skal spoerre legen i kveld. takk for svar!
Litle Lady Skrevet 13. mars 2006 #4 Skrevet 13. mars 2006 Jeg har til tider noe tette eggleder pga cyster... PCO... Kan d være noe sånt legen ønsker å undersøke kanskje?
Freyja Skrevet 16. mars 2006 #5 Skrevet 16. mars 2006 Jeg har muligens tett eggeleder på den ene siden, fordi jeg fikk blindtarmbetennelse da jeg var 5 år, det ble ikke oppdaget, og blindtarmen sprakk. Etter operasjonen fikk jeg betennelse i såret. Legen tror at jeg muligens er tett på høyre side.. Jeg er jo så babysyk, og blir stresset ved tanken på det, for jeg har hørt at tett eggleder øker sannsynligheten for SA - i tillegg til at det blir vanskeligere å bli gravid. Men legen vil ikke sjekke det, fordi han sier den undersøkelsen kan gjøre begge egglederne tette. Skal ikke være enkelt...!
Holly Hobbie Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2006 Har naa vaert hos legen, og han vil sjekke eggelederne om vi ikke har lykkes i aa bli gravide innen seks maaneder. Men jeg faar clomid foer det. Skal bare ta en innvendig Ul foerst for aa se om jeg har noen cyster (han sa jeg har med 80% sikkerhet pcos..).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå