Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert?

Little sister

Anbefalte innlegg

I morgen har kjæresten min bursdag, og ska feire i dag. Jeg bruker vanligvis ikke få lov å være med på fest fordi han ikke liker å ha meg der. :(

Men jeg hadde trodd at jeg skulle få bli med i kveld, men neida!

Jeg har kyssesyke, og kan ikke drikke, men man må jo ikke drikke for å dra på fest.. (er jo ikke dårlig lengre) Kjenner jeg blir litt frustrert her :grine:

Skal man egentlig godta dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Hvorfor er du sammen med en som ikke lar deg være med på fester fordi han ikke liker ha deg der? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mumfie_*

Du får ikke lov å være med på fest for han liker ikke å ha deg der... Noen ganger sitter jeg her og lurer på om folk bare er stein stokk dumme og fortjener å bli behandla slik. :frustrert::grine: Men heldigvis har jeg vært noen runder i snøen sjæl, så jeg velger å be deg lese ditt eget innlegg s a k t e en gang til, og se om du kanskje greier å finne feilen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier han trenger å være litt sammen med vennene sine. Vi bor sammen så ser hverandre hverdag. Men jeg må inrømme at jeg har litt lyst å gjøre det slutt. dette er det første forholdet mitt, så vet jo ikke hvordan det skal være. (vi har vært sammen snart 4 år) og det er blitt sånn i det siste. har vært sånn også før i perioder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Skjønner at han vil være med venner og men at du ikke får lov å være med blir noe helt annet. Jeg hadde lurt på hvorfor han trengte å være på fester alene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har liksom ikke lyst å trenge meg på heller, når jeg vet han ikke vil ha meg her. Forrige gang jeg dro på en fest ble han sur og syntes jeg kunne sagt i fra slik at han kunne la være å dra dit.

Nei nå når jeg skriver dette ser jeg galskapen.

Trengte vele egentlig bære å få det ut.

Takk for tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Har liksom ikke lyst å trenge meg på heller, når jeg vet han ikke vil ha meg her. Forrige gang jeg dro på en fest ble han sur og syntes jeg kunne sagt i fra slik at han kunne la være å dra dit.

Nei nå når jeg skriver dette ser jeg galskapen.

Trengte vele egentlig bære å få det ut.

Takk for tilbakemeldinger :)

Håper du får ordnet opp i det. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Piper

Jeg er for gammel til å akseptere slik oppførsel, og hadde aldri akseptert at jeg IKKE fikk være med. En sak er at begge behøver tid for seg selv, men at du ikke får være med og feire dagen hans blir helt feil i mine øyne.

Hvorfor skal dere bare ha hverdagen sammen? Hvorfor vil han ikke ha deg med? jeg hadde ikke akseptert at han ville være med kameratene, for jeg tror det ligger mer bak. Han kan vel kose seg sammen emd kameratene, selv om du er med. Eller er det slik at han må flørte og herje rundt, og det er derfor han ikke liker at du er med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Jeg er for gammel til å akseptere slik oppførsel, og hadde aldri akseptert at jeg IKKE fikk være med. En sak er at begge behøver tid for seg selv, men at du ikke får være med og feire dagen hans blir helt feil i mine øyne.

Hvorfor skal dere bare ha hverdagen sammen? Hvorfor vil han ikke ha deg med? jeg hadde ikke akseptert at han ville være med kameratene, for jeg tror det ligger mer bak. Han kan vel kose seg sammen emd kameratene, selv om du er med. Eller er det slik at han må flørte og herje rundt, og det er derfor han ikke liker at du er med?

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får ordnet opp i det. :klem:

Ja, jeg tviler på ting kommer til å forandre seg, og jeg vet jeg fortjener bedre!

Ja jeg er så enig med deg Piper.

Jeg blir så forbanna på han :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Forrige gang jeg dro på en fest ble han sur og syntes jeg kunne sagt i fra slik at han kunne la være å dra dit.

Dette her er oppførsel jeg ikke hadde giddet å finne meg i. Jeg pleier ikke å hyle "dropp ham" med en gang noen forteller om gnisninger i et forhold, men dette her er respektløst av ham og jeg hadde ikke fortsatt med å være sammen med noen som hadde behandlet meg slik.

Du fortjener bedre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lykke til. du har definitivt fortjent bedre!

Dette her er oppførsel jeg ikke hadde giddet å finne meg i. Jeg pleier ikke å hyle "dropp ham" med en gang noen forteller om gnisninger i et forhold, men dette her er respektløst av ham og jeg hadde ikke fortsatt med å være sammen med noen som hadde behandlet meg slik.

Du fortjener bedre!!

Tusen takk :klem:

Følte meg plutselig bedre nå, det var godt å få ut litt frustrasjon!

Vet ikke helt hva jeg skal si til han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Tusen takk  :klem:

Følte meg plutselig bedre nå, det var godt å få ut litt frustrasjon!

Vet ikke helt hva jeg skal si til han..

Si det som det er! Han burde vite at du ikke finner deg i å bli behandlet sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Her skurrer det skikkelig hos meg. En ting er påskuddet om å ville tilbringe tid sammen med kompisene sine, men når han ender opp med å bli SUR fordi dere tilfeldigvis dukka opp på samme fest? Da må det ligge noe mer bak tenker jeg.

Synes forøvrig Piper sa mye fornuftig :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1

Jeg hadde sagt at jeg ikke hadde funnet meg i å kun være kjæresten hans når det passet han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Jeg hadde sagt at jeg ikke hadde funnet meg i å kun være kjæresten hans når det passet han.

God sagt Rosin :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

Henger meg paa denne: veldig godt sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Selvfølgelig skal du ikke godta dette!! Blir skikkelig sint selv når jeg leser dette jeg.. Hva er i veien for at han kan være sammen med vennene sine selv om du er der? Syns dette er respektløst overfor deg.

Forøvrig er jeg veldig enig med Rosin og Piper bl.a..

Du fortjener mye bedre!

Endret av *MissA*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...