Cilla Skrevet 27. januar 2006 #1 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg har fått meg mange av de nye albumene som er kommet ut i det siste, og det slår meg at de er så korte. Hører nå på Idol- Tone sitt album, det varer i nesten 39 minutter Er dette den nye trenden?? Dersom HVER ENESTE sang er dritbra så trenger jeg ikke mere enn 40 minutter, men som regel synes jeg flere av sangene er "plate-fyll" og ikke engang da klarer de å få platen til å vare i 50-60 minutter?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #2 Del Skrevet 27. januar 2006 Etter mitt syn er 39 minutter med tone sitt album 39 minutter for langt. Men uansett så finnes det mange plater som varer i 50-60 min har en god del cder som varer i nesten 75 min. Jeg tror ikke det er noen ny trend. Men et album på 39 min er faktisk et langt album siden gjenomsnittet er på 32 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 27. januar 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 27. januar 2006 Etter mitt syn er 39 minutter med tone sitt album 39 minutter for langt. Men uansett så finnes det mange plater som varer i 50-60 min har en god del cder som varer i nesten 75 min. Jeg tror ikke det er noen ny trend. Men et album på 39 min er faktisk et langt album siden gjenomsnittet er på 32 min. ← Her er noen av de platene jeg har liggende på jobb: Robert Post: 40,40 min Alejandro Fuentes: 41,52 min Ane Brun:42,24 min og 37,54 min (prisen er verdt hver minutt mener jeg) Marion Ravn:57,34 Men ikke særlig bra for det..... David Grey: 44,52 Alanis Morrisette: 76,29 Marte Wulff:40,28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå