Gjest grr Skrevet 17. januar 2006 #1 Skrevet 17. januar 2006 har aldri hatt dette... så en på elkøp til 1700 kr... med 6GB!! merket på z..og ipod til 1700 på komplett.no..apple...tør man stole på denmed 6gb?noen som har prøvd?? hva vil dere anbefale..til en som er uerfaren..
Gjest Spacegirl Skrevet 18. januar 2006 #2 Skrevet 18. januar 2006 Jeg har en Creative Zen Sleek, og er veldig fornøyd med denne. Den koster 2095 kr. på Komplett.no, her, og har 20 Gb lagringsplass. I tillegg har den radio, noe jeg ikke tror (er ikke helt sikker her) at Ipod har.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #3 Skrevet 18. januar 2006 den fra elkjøp heter forresten det samm 1 745,- CREATIVE CREATIVE ZEN MICRO 6GB BLÅ Slank og lekker MP3-spiller fra Creative med hele 6 GB lagringskapasitet men den du har koster altså 2200 og med 20 GB???? trenger man så mye..
Gjest Spacegirl Skrevet 18. januar 2006 #4 Skrevet 18. januar 2006 Tja, om man trenger så mye vet jeg ikke. Kommer vel helt an på hvordan du bruker den. Fordelen er at du kan ha hele musikksamlinga inne på spilleren, så du slipper å planlegge hva du vil høre på og overføre musikk til stadighet. Dersom du ikke vil fylle den med musikk, kan du bruke opp til 16 Gb som en vanlig flyttbar harddisk. Og det er jo praktisk. Grunnen til at jeg valgte denne, er for det er denne spilleren som gir mest lagringsplass for pengene (var iallefall det da jeg kjøpte den). Dessuten har den veldig god batterilevetid. Men Creative Zen Micro med 6 Gb virker som en bra spiller det også, så du må nesten vurdere hvor mye lagringsplass du trenger. 6 Gb er jo ikke akkurat lite det heller.
Polluela Skrevet 19. januar 2006 #5 Skrevet 19. januar 2006 Jeg hadde creative zen micro før (min hadde bare 5 gb), og den ble ødelagt to ganger bare ved å ligge og lade... Plutselig kunne jeg ikke slå den ordentlig på! Syntes også det ble alt for liten plass etterhvert. Trist å måtte slette musikk man egentlig vil ha. Tror ikke enda en gb hadde hjulpet så veldig på den følelsen heller. Men det varierer jo. Folk har jo forskjellige krav. Og forskjellig antall CDer osv. Men creative zen sleek, som jeg har nå, har jeg ikke hatt noen problemer med hittil. Koster ikke så mye mer heller i forhold til at det er 4 ganger så stor plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå