Gjest Erik Skrevet 17. januar 2006 #1 Skrevet 17. januar 2006 Jeg er en godt voksen mann som har hatt et godt og meget aktiv sexliv siden jeg var ungdom. Jeg har fortsatt ofte sex med unge kvinner og nesten alle de unge kvinnene jeg har hatt sex med de siste årene er totalt barbert i skrittet. Dette er nok svært aktive jenter seksuelt og representerer nok ikke noe gjennomsnitt, men når jeg går 20-30 år tilbake i tid var det nesten ingen av mine seksualpartnere som var barbert. Nå jeg ved et par anledninger den gangen antydet dette med barbering var det liten interesse å spore. De var redd for utslett, at det skulle klø og ikke minst hva ville andre jenter si som så dem i dusjen. I dag er tydeligvis dette noe helt annet og jenter synes ikke lenger det er flaut å vise frem et barbert kjønn. Flott synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #2 Skrevet 17. januar 2006 Det du skriver, bekrefter jo hvilken stor motebølge denne hel- og glattbarberingen er blitt. Alle kroppsmoter, hårmoter og klesmoter, har sin periode. En begynnerfase, en topp, og siden utflating. Om ti år er det blodharry å ha et helt glattbarbert kvinnekjønn.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #3 Skrevet 17. januar 2006 Om ti år er det blodharry å ha et helt glattbarbert kvinnekjønn. ← men oh så godt å ta på :D
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #4 Skrevet 17. januar 2006 Og grusomt synes jeg, så jeg tilhører vel de gammeldagse. Hva har skjedd med de røde prikkene og kløen? For ikke å snakke om hvor ofte man må barbere for å holde det ved like? Hvorfor gidder dere, jenter? Men for all del, hvis dere har glede av det...
Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2006 #5 Skrevet 17. januar 2006 Fordi jeg barberer ikke, jeg napper med pinsett! Ei uke siden sist nå, og ingen antydning til hår! In your face, gorillagutt :D
Våken Skrevet 17. januar 2006 #6 Skrevet 17. januar 2006 Fordi jeg barberer ikke, jeg napper med pinsett! Ei uke siden sist nå, og ingen antydning til hår! In your face, gorillagutt :D ← Iautch det hørtes forferdelig vondt ut...
Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2006 #7 Skrevet 17. januar 2006 De første 3-4 gangene ja, men nå kjenner jeg ikke noe mer Tror huden er vant til det nå!
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #8 Skrevet 17. januar 2006 Fordi jeg barberer ikke, jeg napper med pinsett! Ei uke siden sist nå, og ingen antydning til hår! In your face, gorillagutt :D ← Men tar ikke det forferdelig lang tid da Jeg begynte en gang å nappe på bikinilinjen, men jeg kan ikke sette av en hel ettermiddag til å stelle kjønnshårene mine. Har trosa alt annet å bruke fritida mi på.
Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2006 #9 Skrevet 17. januar 2006 Om du har litt tid å slappe av etter skole/jobb før du skal ut på farta igjen, er jo det like greit å gjøre som tv! Eller, jeg gjør det jo samtidig som jeg ser på tv. Tar ikke lengre tid enn en lam sitcom.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #10 Skrevet 17. januar 2006 Tar tid å holde vedlike, og et halvskjeggete kjønnsorgan er vel ikke særlig sexy En dag hos meg, så er det halvskjeggete...Så dette har jeg absolutt ikke tid til. Og røde prikker er ikke særlig sexy heller, for det får jeg nemlig, uansett hvor ofte jeg gjør dette. Så jeg gir opp, han får ta meg som jeg er Og forresten; sikkert godt å ta på, men ikke særlig pent spør du meg
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2006 #11 Skrevet 18. januar 2006 Fordi jeg barberer ikke, jeg napper med pinsett! Ei uke siden sist nå, og ingen antydning til hår! In your face, gorillagutt :D ← Aaaa, smerte!!!
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #12 Skrevet 18. januar 2006 Henger meg på disse andre her; AAAAAU!!!
salsera Skrevet 18. januar 2006 #13 Skrevet 18. januar 2006 Har også prøvd pinsett, men det var ikke noe for meg. Au, au. Kom ikke så veldig langt heller, det tok fryktelig lang tid. Innser ikke helt hvorfor jeg skulle utsette meg slike kvaler bare for at enkelte synes underlivet mitt ser penere ut på den måten.
Gjest Bellatrix Skrevet 18. januar 2006 #14 Skrevet 18. januar 2006 (endret) AU! De første 3-4 gangene ja, men nå kjenner jeg ikke noe mer Tror huden er vant til det nå! ← Har du ødelagt følsomheten i underlivet? Endret 18. januar 2006 av Bellatrix
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #15 Skrevet 18. januar 2006 Jeg har bvare forsterket smerteterskelen min. Dessuten napper jeg jo ikke inni, men trodde ikke det var det det var snakk om her heller (røde prikker blir det aldri på kjønnsleppene hos meg iallfall). Og til du andre: ja så klart napper jeg dem og utsetter meg selv for smerte BARE pga at noen andre vil jeg skal det
Gjest GreenSky Skrevet 18. januar 2006 #16 Skrevet 18. januar 2006 (endret) Da foreslår jeg at trådstarter starter en ny trend ved å nappe fjærdusken med pinsett. Endret 18. januar 2006 av GrønnSky
LilleMy28 Skrevet 18. januar 2006 #17 Skrevet 18. januar 2006 Vokser bikinilinjen på salong, men tar gjerne litt ekstra med pinsett hjemme etterpå. Og det gjør mindre vondt etterhvert som det blir vane. Men lurer på hvordan ialledager Towelie klarer å gjøre det overalt... Slangemenneske? Skulle gjerne tatt en brazilian wax, men tør ikke.... Auuuu! I forhold til moter, ser like mange "landingsstriper" som helt glatte i dusjen på treningssenter. Ellers har jeg faktisk notert at i utlandet har de begynt med tendenser til å være litt "dusk" igjen, leser mange utenlandske glossy magasiner (f.eks. Cosmopolitan og Marie Claire). Så dette er nok noe som kommer og går i perioder, men tilbake til 70-tallet med å la det vokse både her og der på kroppen tror jeg er passé. Ulik frisering til ulik tid Men lurer på hva menn egentlig foretrekker.....
Gjest Gjest_Tormod_* Skrevet 18. januar 2006 #18 Skrevet 18. januar 2006 Men lurer på hva menn egentlig foretrekker..... ← Nå kan jeg ikke uttale meg på vegne av alle menn, men jeg foretrekker en "kontrollert" hårmengde, ikke fullstendig glatt. Syns faktisk det er litt sexy med en liten trekant på kvinner. Helt ribbet er etter min mening ikke så veldig "pent".
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #19 Skrevet 18. januar 2006 Smak og behag... Men barbering av skrittet er ikke noe jeg ser på som en moteting akkurat... Jeg gjør det kun for mitt eget velvære.. samtidig så gir det meg fordeler ved at sambo liker det... ingen liker hår i maten!!
Gjest HanDerJa Skrevet 18. januar 2006 #20 Skrevet 18. januar 2006 ingen liker hår i maten!! ← Det argumentet der er i høyeste grad VIKARIERENDE. Har aldri sett et lite hår som et problem ved oralsex. Et ikke-problem. Mye bedre at hun er PEN der nede, enn å se ut som et ribbet kalkunskinn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå