Gå til innhold

Kvinneguidens regjering

Fremhevede innlegg

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet (endret)

Et øyeblikk var jeg i tvil selv, det tar tross alt tid å administrere en 13-14 profiler. Men så leste jeg et par innlegg og fant ut at det ikke er meg. Eller *meg* Eller "meg," for den saks skyld.

En ting er at h*n ikke deler mine meninger (noe som strengt tatt ikke er noe godt argument for at vi ikke er samme person), en annen ting er at jeg ikke hadde klart å kamuflere budskapet i såpass dårlig oppbygde setninger.

Nei, jeg nøyer meg fremdeles med å administrere meg og fruen, Bønna, 12 muslimhatende gjester og et par av moderatornickene.

Endret av barne- og familiemedister
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan godt få administrere meg :sminkedokke:

Skrevet
Du kan godt få administrere meg :sminkedokke:

Beklager, sympatiske og smarte profiler er ikke min greie.

:ler:

Skrevet
Beklager, sympatiske og smarte profiler er ikke min greie.

Skal jeg bli fornærma nå?

Skrevet (endret)
Skal jeg bli fornærma nå?

Bare hvis du insinuerer at jeg administrerer deg.

Jeg ser at jeg som vanlig uttrykte meg litt i overkant kort og brutalt, poenget mitt er selvsagt at jeg ikke er i stand til å late som at jeg er både smart og sympatisk. På en god dag kanskje én av delene, men aldri begge. Dermed har tuji (og de aller flesta andre, deg selvsagt inkludert) alt å tape på å bli administrert av meg.

Skrevet

Hm... burde jeg søke om å bli administrasjonsmedister?

:sjarmor:

Skrevet

Så kan tuji ta seg av kirke og kultur, og fruen blir av naturlige årsaker Justismedister.

Skrevet

Hvem får da bli Statsmedister? Kan det være noen annen enn Hege?

Skrevet
Hvem får da bli Statsmedister? Kan det være noen annen enn Hege?

Ja.

Skrevet

Rekrutterer herved LoisLane som Utdanningsmedister, forresten.

Skrevet

Av naturlige årsaker blir Hege fornyelsesmedister. Jeg liker også forslaget på LoisLane, bare hun ikke overeagerer igjen (for ordens skyld, til alle uvitende lesere: Stavefeilen er gjort med hensikt).

Skrevet

Sikker på at ikke Hege burde være modereringsmedister?

Hei! Folkens! Vi trenger en statsmedister? Frivillige? :sjarmor:

Utenriksmedister har vi jo. Noen gode finansmedisterkandidater?

Skrevet
Nei, jeg nøyer meg fremdeles med å administrere meg og fruen, Bønna, 12 muslimhatende gjester og et par av moderatornickene.

OK.. Greit å få det oppklart!

Skrevet
Utenriksmedister har vi jo. Noen gode finansmedisterkandidater?

Det er ikke nok med et nick (jf. trådens opprinnelse), så vi har vel strengt tatt ikke en utenriksmedister. JEg kunne tenke meg aline, som både har vært litt i utlandet og som i tillegg faktisk er positiv til ganske mange utlendinger.

Skrevet
Noen gode finansmedisterkandidater?

Man skulle jo tro at Orkla hadde noe(n) å bidra med.

Skrevet

Aline var et særdeles godt forslag. Som administrasjonsmedister ser jeg et ansvar for å administrere dette her, så jeg headhunter henne herved.

Men du - jeg jobber jo i Orkla, for pokker. Kan jeg være finans- og administrasjonsmedister i stedet?

Skrevet

Jeg venter på at Statsmedisteren skal ringe med en offentlig forespørsel om å bli kirke- og kulturmedister.

Skrevet (endret)

Selvsagt, Champagnepiken.

Skrevet
Jeg venter på at Statsmedisteren skal ringe med en offentlig forespørsel om å bli kirke- og kulturmedister.

Som du ser av tråden, er Statsmedisteren foreløpig ikke på plass. Dessuten er vel nicket ikke tilgjengelig, siden jeg allerede har brukt det opp. Så det kan ta sin tid før telefonen kommer.

Skrevet

Men da må vi jo skaffe oss en statsmedister først. Det har vi foreløpig ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...