Gå til innhold

Fising om natta

Hva gjør du?  

33 stemmer

1. 1. Hva gjør du?

• Fiser i vei, vel!
      21
    • "Sniker" den ut og håper han ikke merker det
      9
    • Kniper igjen og håper det går over
      3
    • Står opp, går ut av rommet og fiser
      0
    • Annet
      0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du våkner om natta og ligger og slumrer når du merker at du må fise. Det virker som en som kommer til å lage lyd. Mannen din ligger ved siden av og det virker som om han sover. Hva gjør du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Man fiser jo når man sover, så hvorfor ikke når man er nesten våken også?

Skrevet

Uff , er det noen som har luft? Alle har vi hele 5 liter luft som skal ut i døgnet. Det kommer ut, selv da du ikke merker det.

Mye rart folk er opptatt av i jula da...

Skrevet

Mannen sier; ¨bedre å slippe en fis enn å sprenge en tarm¨...

Så, sånn er det ;)

Skrevet

Fiser aldri så mannen hører det. Det er turn-off og ganske ukvinnelig.

Mine kjærester har heller aldri gjort det så jeg hører. Det er jeg glad for!

Skrevet

Jeg har stomi jeg så jeg fiser enten jeg vil eller ei (dag som natt :ler: ), kjæresten min har et avslappet forhold til fising så han fiser når det passer for ham. Vi er et merkelig par :sjenert:

Skrevet

Når jeg sover knaller jeg så det rister, men jeg nekter å lage lyd når jeg er våken og kan kontrollere det. Da pleier jeg enten å gå ut av rommet, knipe igjen, eller smyge ut en stille (hvis jeg vet de ikke lukter). Jeg har oppdaget av jeg kan gjøre det stille ved å spre kjakane der bak.

Skrevet

Hvis jeg kan kontrollere det, fiser jeg aldri når sambo, eller andre er i nærheten!

Skrevet

Synes det erbedre å holde seg framfor å la kjæresten høre noe..! Tenk så falut da..og han vil garantert miste tenningen! (Gjelder begge veier selvsagt)

Skrevet
og han vil garantert miste tenningen!  (Gjelder begge veier selvsagt)

Jeg tviler på at han trenger tenningen midt på natten når han sover uansett :ler:

Skrevet

Vi fiser i vei begge to.. Han fiser døgnet rundt, heldigvis ikke foran andre enn meg (og kompiser), men om natta ligger jeg definitivt ikke våken i tilfelle jeg skal slippe en så han hører det.. om han mister tenningen på meg fordi jeg fiser når jeg sover, får han bli sammen med oppblåsbare barbra..

Gjest Bellatrix
Skrevet
Vi fiser i vei begge to.. Han fiser døgnet rundt, heldigvis ikke foran andre enn meg (og kompiser), men om natta ligger jeg definitivt ikke våken i tilfelle jeg skal slippe en så han hører det.. om han mister tenningen på meg fordi jeg fiser når jeg sover, får han bli sammen med oppblåsbare barbra..

Men hva om luften gikk ut av henne? :overrasket:

Skrevet

Jeg går i hvert fall ingen steder i den iskulda som hersker på soverommet her vinterstid :ler:

Mister man tenningen fordi partneren fiser når man slumrer/sover midt på natten, så har man kanskje en del annet å ta tak i!?!

Skrevet

Kvinner fiser gjennomsnittlig 14 ggr pr døgn og menn 16.. Noen ganger må vi da få slippe oss!!.. :sjarmor:

Gjest Isabellas
Skrevet

Hm, for meg er det tabu, men det har vel med oppdragelsen å gjøre. Sambo gjorde det høylytt rett foran meg en gang, og jeg ble pottesur for jeg syns det viste mangel på respekt. Men kanskje han bare føler seg helt avslappet sammen med meg (selv om det burde gå an å gå på do!). Jeg gjorde det slutt en gang med en kjæreste som gjorde dette. Jeg syntes det var skikkelig turn-off og minte meg om faren til ei venninne av meg som rapte, bannet og feis døgnet rundt, og på lørdagsmorgenene stekte de vafler i stua foran tven og han hadde barbeinte føtter oppå bordet ved siden av vaffelstabelen.. Æsj...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...