Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

han sa "marius carlsen" i stedet for magnus carlsen.. (han lille, søte sjakkgutten)

Ikke at det hadde noe med saken å gjøre.. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes han var helt ufattelig dum da han snakket med sjakkgutten. Han lo av alt han sa, og tok han ikke alvorlig på en flekk - av en eller annen merkelig grunn. :frustrert:

Skrevet
Jeg synes han var helt ufattelig dum da han snakket med sjakkgutten. Han lo av alt han sa, og tok han ikke alvorlig på en flekk - av en eller annen merkelig grunn.  :frustrert:

dette reagerte jeg også på.

Skrevet
Jeg synes han var helt ufattelig dum da han snakket med sjakkgutten. Han lo av alt han sa, og tok han ikke alvorlig på en flekk - av en eller annen merkelig grunn.  :frustrert:

Gutten var jo nervøs stakkar, men han fortjener å bli tatt på alvor. Han er jo 15 år og ikke dum akkurat. Han ligger an til å bli verdensmester i løpet av veldig kort tid. Målet han er altså ikke å bli verdensmester, men å bli verdensmester i løpet av 3(er ikke helt sikker) år eller noe. Tror han vil bli verdens yngste verdensmester i sjakk(er ikke så sikker på sjakkhistorien jeg).. Uansett jeg heier på han! Go Magnus! :klappe:

(jeg synes han er så søøøt! vil ha han til lillebror.. hihi)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...