Anglofil Skrevet 17. desember 2005 #1 Skrevet 17. desember 2005 (endret) Hva er dine siste innkjøp? Mine siste innkjøp av DVD'er de siste 3 dager; - Thrill Of It All / Lover Come Back / It Happened to Jane (Anathology Collection) - The Girl In The Cafe (BBC) - Cribb - Complete Series Box Set (6 Discs) - Mansfield Park (2 Discs) (BBC) - Northanger Abbey (BBC) - Cleopatra Special Edition (3 Discs) - Sense And Sensibility (BBC) (Region 2 DVD) - Jane Eyre (1983) (BBC) (2 Discs) - Our Mutual Friend (BBC) (2 Discs) - Middlemarch (BBC) (2 Discs) - Jack And Sarah / When Harry Met Sally / French Kiss Box Set (3 Discs) - The Beautician And The Beast - Skal vi danse? - Jet Lag - Some King of Wonderful - Rabbit-Proof Fence - Anastasia (1958) - Kaptein Corellis Mandolin - Bernadette CD'er; Christmas With The Rat Pack Julen er her - The Real Group Mvh Yvonne Endret 17. desember 2005 av yvonne
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2005 #2 Skrevet 17. desember 2005 Fader Yvonne, du må ha DEN dvd samlingen... Mine siste innkjøp: DVD The Diary of Ellen Rimbauer John Wayne Gift collection(julegave) Session 9 To Be the Best.
Søtpotita Skrevet 17. desember 2005 #3 Skrevet 17. desember 2005 Samleplata til A-ha, samleplata til The Fugees, Timbuktu og den nye til Madonna. Dvdar er vel...Team Antonsen 1 og 2.
Anglofil Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2005 (endret) Fader Yvonne, du må ha DEN dvd samlingen.. Nja, har vel bare 337 dvd'er for øyeblikket som er registrert (i linken min i signaturen min). Men jeg har vel en 340 dvd'er til sammen, med ca. 400 filmer (mange av dem er box-set som teller som én film). Jeg venter 16 av de nevnte filmene i postkassa før og etter jul. Mvh Yvonne Endret 17. desember 2005 av yvonne
nostalgia Skrevet 17. desember 2005 #5 Skrevet 17. desember 2005 (endret) CDer: Ane Brun: Duets, Spending Time With Morgan, A Temporary Dive Siste til Maria Mena (Som jeg ikke husker navnet på i farten) Martha Wainwright - Martha Wainwright Beth Orton - Central Reservation DVDer: Love Me if You Dare Sideways Eternal Sunshine of the Spotless Mind Endret 17. desember 2005 av nostalgia
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2005 #6 Skrevet 17. desember 2005 Sist kjøpte cd: Kate Bush, Aerial. Årets beste plate, uten tvil!
Anglofil Skrevet 20. desember 2005 Forfatter #7 Skrevet 20. desember 2005 Siste kjøpte; In Good Company til 98 kr på Rema 1000. Fikk Wire in the Blood Del 1 i postkassa, samt at jeg var og hentet Doris Day Show Series 2 på posten i dag. Mvh Yvonne
minienthe Skrevet 20. desember 2005 #8 Skrevet 20. desember 2005 hm, var tilbud på mye rart på free record shop... terminator 2 kill bill 2 bram stokers dracula blair witch 2 final fantasy 1492 conquest of paradise stealth house of the dead all a girl wants first daughter boogeyman terminator 3 er vel farlig close 200 dvd`s nå tenker jeg. CD`s kjøper jeg ikke for jeg har null innteresse av musikk.
Gjest gjest1 Skrevet 20. desember 2005 #9 Skrevet 20. desember 2005 Kjøpte Beyond Borders på Rimi av alle steder. Anbefales virkelig!
*Ariel* Skrevet 21. desember 2005 #10 Skrevet 21. desember 2005 Det ble en CD til hver her: Eminen-samleplate til sønnen på 9, jr. grand prix til jenten på 6, Frelsesarmeens juleplate med kvinner på randen og madrugada til gubben.
Gjest gjest1 Skrevet 21. desember 2005 #11 Skrevet 21. desember 2005 Watership Down special edition på dvd (så vakker film). CDer av Falkenbach, Orplid, Bathory og Therion som jeg venter på (har ventet leeenge nå, blir mistenksom, kjøpt på ebay...)
Gjest Spacegirl Skrevet 22. desember 2005 #12 Skrevet 22. desember 2005 I dag har jeg kjøpt CD: Wasp - Inside the Electric Circus og DVD: Rosemary's Baby
Anglofil Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #13 Skrevet 23. desember 2005 (endret) I dag fikk jeg Mansfield Park (BBC mini-serie i posten) i posten. Jippi! Mvh Yvonne Endret 23. desember 2005 av yvonne
RaraAvis Skrevet 23. desember 2005 #14 Skrevet 23. desember 2005 Ohh.. eg kjøpte faktisk en dvd i dag *hviske* Pokemon film nummer 4 *hviske* har hele sesong 1 og no alle 4 filmene på dvd! *barnslig*
Anglofil Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #15 Skrevet 23. desember 2005 Du er deg selv Annie! Mvh Yvonne
Gjest Gjesta Skrevet 23. desember 2005 #16 Skrevet 23. desember 2005 Lenge siden jeg har kjøpt noe nå, men Coldplays siste er den sist anskaffede!
Miracl3 Skrevet 23. desember 2005 #17 Skrevet 23. desember 2005 CD: Madonna DVD. Polarekspressen og UNO.
Anglofil Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #18 Skrevet 16. januar 2006 I dag brente jeg av en hel masse penger; Dvd'er; To Catch A Thief Victoria And Albert Solo - TV Series Box Set Second Thoughts - Complete Series 1 The Pallisers - The Complete Box Set Pavilion Of Women As Time Goes By: Series 1 & 2 As Time Goes By: Series 3 As Time Goes By: Series 4 Everybody Loves Raymond: Complete Series 1 Yes Minister - Complete Series 1 - 3 Box Set Yes Prime Minister: Series 1 Yes Prime Minister: Series 2 Charade Sweet Charity Wuthering Heights You Only Live Once A Hole In The Head Japanese Story A Month In The Country Pride & Prejudice - 2005 Priest of Love The Funny Ladies of British Comedy The Funny Blokes of British Comedy Rosamunde Pilcher's Coming Home Cd'er; Jamie Cullum - Twentysomething (Special Edition) My Blue Heaven - Frank Sinatra A Fine Romance: The Love Songs - Frank Sinatra Boys Night Out - The Ratpack Mvh Yvonne
Gjest gjesta Skrevet 16. januar 2006 #19 Skrevet 16. januar 2006 I dag brente jeg av en hel masse penger; Dvd'er; To Catch A Thief Victoria And Albert Solo - TV Series Box Set Second Thoughts - Complete Series 1 The Pallisers - The Complete Box Set Pavilion Of Women As Time Goes By: Series 1 & 2 As Time Goes By: Series 3 As Time Goes By: Series 4 Everybody Loves Raymond: Complete Series 1 Yes Minister - Complete Series 1 - 3 Box Set Yes Prime Minister: Series 1 Yes Prime Minister: Series 2 Charade Sweet Charity Wuthering Heights You Only Live Once A Hole In The Head Japanese Story A Month In The Country Pride & Prejudice - 2005 Priest of Love The Funny Ladies of British Comedy The Funny Blokes of British Comedy Rosamunde Pilcher's Coming Home Cd'er; Jamie Cullum - Twentysomething (Special Edition) My Blue Heaven - Frank Sinatra A Fine Romance: The Love Songs - Frank Sinatra Boys Night Out - The Ratpack Mvh Yvonne ← Det første som slår meg Yvonne er at du er veeeldig rik Men det er vel kanskje snakk om prioritering.. Tror iallefell at du må ha litt av en samling Siste cd jeg kjøpte tror jeg var den Big Bang-cd'en med to cd'er i Var på supertilbud i jula, og jeg trengte cd til bilen
Gjest 1111 Skrevet 16. januar 2006 #20 Skrevet 16. januar 2006 Kjøpte "A Beautiful Mind" for litt siden og den var så absolutt verdt pengene. Kjøper svært lite filmer og musikk dog..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå