Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2005 #1 Skrevet 8. desember 2005 Jeg har prøvd å brenne filmer jeg har lastet ned over til dvd plater, men hver gang jeg skal brenne ett prosjekt får jeg opp feilmelding om at dvd platen jeg har i er feil og cd luken på laptopen min åpner seg. Jeg har ikke brent dvd på pcen min før, bare vanlig cd og da har det gått helt fint, så jeg skjønner ikke helt hva som er probemet. Noen som har råd? Jeg har lest i brukasnvisningen på pcen at den skal ta alle former for dvd plater (+ og minus, R & RW)
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #3 Skrevet 12. desember 2005 Jeg har prøvd å brenne filmer jeg har lastet ned over til dvd plater, men hver gang jeg skal brenne ett prosjekt får jeg opp feilmelding om at dvd platen jeg har i er feil og cd luken på laptopen min åpner seg. Jeg har ikke brent dvd på pcen min før, bare vanlig cd og da har det gått helt fint, så jeg skjønner ikke helt hva som er probemet. Noen som har råd? Jeg har lest i brukasnvisningen på pcen at den skal ta alle former for dvd plater (+ og minus, R & RW) ← Du kan skrive det på platen som dataplate,men hvis det ikke er dvd filer(wob filer så går det ikke) Da får du plass til fryktelig mange filmer på ei plate også. dix,avi eller andre formater kan ikke gjøres om til dvd filer. Du kan skrive ut dix, avi på cd plater,men da må ikke filmen være større enn diskforbruket også er du nødt til å ha en dvd spiller som også leser cd format. Altså alle filer og formater.
Cronos Skrevet 12. desember 2005 #4 Skrevet 12. desember 2005 Du er sikker på at du har dvd-brenner? Og ikke bare cd-brenner...
Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2005 #5 Skrevet 13. desember 2005 Du er sikker på at du har dvd-brenner? Og ikke bare cd-brenner... ← Øhh, ja....
Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2005 #6 Skrevet 13. desember 2005 Du kan skrive det på platen som dataplate,men hvis det ikke er dvd filer(wob filer så går det ikke) Da får du plass til fryktelig mange filmer på ei plate også. dix,avi eller andre formater kan ikke gjøres om til dvd filer. Du kan skrive ut dix, avi på cd plater,men da må ikke filmen være større enn diskforbruket også er du nødt til å ha en dvd spiller som også leser cd format. Altså alle filer og formater. ← Hmm.... Jeg fikk til å brenne en dvd plate til slutt. Det viste seg at min teite brenner bare tar dvd -
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #7 Skrevet 13. desember 2005 dix,avi eller andre formater kan ikke gjøres om til dvd filer. ← Går fint an det. Divx to DVD er et fint lite program til det formålet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå