Gjest godgutten Skrevet 5. desember 2005 #1 Del Skrevet 5. desember 2005 Jenter, hvilken deodorant/after shave synes dere gutter bør bruke? Hvilket merke lukter best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. desember 2005 #2 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg holder en knapp på parfymefri roll on. Får lett vondt i hodet og blir uvel av sterke herreparfymer. Gjelder forsåvidt for dameparfymer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ramy Skrevet 5. desember 2005 #3 Del Skrevet 5. desember 2005 Enig med lunacia om parfymefri roll on. Og en mild after shave med lite lukt synes jeg er bra. Bruk parfyme i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickeline Skrevet 5. desember 2005 #4 Del Skrevet 5. desember 2005 En mann skal lukte MANN. Mine favoritter er (ikke heng dere opp i skrivemåten takk..): *Jean Paul Gautier *Lagerfeld *Sergio Tacchini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. desember 2005 #5 Del Skrevet 6. desember 2005 Altså - jeg foretrekker parfymefritt generelt. Jeg er for naturlig, ren lukt. Såpe er helt OK. "Kjemiske" lukter liker jeg ikke. Og hold deg for all del langt unna ting som Old Spice og Axe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. desember 2005 #6 Del Skrevet 6. desember 2005 Min favoritt om dagen er Boss Soul. Lukter himmelsk på min mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #7 Del Skrevet 6. desember 2005 georgio armani!! mmmmmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 6. desember 2005 #8 Del Skrevet 6. desember 2005 Tennisspilleren Agassi har en after shave/parfyme som lukter mildt og utrolig godt på mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. desember 2005 #9 Del Skrevet 6. desember 2005 Min favoritt er Boss Elemental Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D&G Skrevet 7. desember 2005 #10 Del Skrevet 7. desember 2005 D&G har knallgode lukter både i deo og parfyme...mmmmmm:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 7. desember 2005 #11 Del Skrevet 7. desember 2005 Liker litt friske parfymer på menn. Ikke sånne sterke a la bestefar. Boss in motion og Happy lukter deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frua Skrevet 8. desember 2005 #12 Del Skrevet 8. desember 2005 *Jean Paul Gautier Full tenning da ja................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå