Gjest Hans Skrevet 28. november 2005 #1 Skrevet 28. november 2005 Må liksom lette mitt hjerte til fremmede om en vanskelig sak. For mange år siden var jeg sammen med en dame der sex fungerte greit, men hun var nok ganske utydelig og vinglete. Hun hadde derimot tydelig utbytte av det vi hadde. Så var det en dag da jeg var meget kåt og trengte å oppleve litt heftig sex og følelsen av at hun var min. Jeg løfter henne opp, drar av henne klærne og gjennomfører et samleie mens jeg holder henne rundt håndleddene. Uvanlig til på være meg da jeg ellers er bruker mye tid og er opptatt av sensualitet og å gi. Vel, damen fikk orgasme og jeg følte alt var vellykket inntil hun begynte å gråte og sa hun var blitt voldtatt. Jeg fikk sjokk, men klarte å ta meg sammenn for å finne ut av dette. Etter langt om lenge kommer det frem at hun hadde blitt holdt fast av en gutt en gang mens en annen lå med henne. Hun var da 14. Jeg har enda mareritt for hva som kunne skjedd hvis hun gråtende hadde flydd til krisesenter, legevakt og politi!!! At jeg altså ikke hadde vært i stand til å ta den psykologiske oppfølgingen av episoden. Er det noen damer som skjønner min angst og at jeg i ettertid venter til damene nærmest trygler om å få pikk? Vil dere høre om en annen historie der en bekjent av meg ble dømt for voldtekt og jeg kjenner til begge partene og ikke er i tvil om vilken versjon som gir meg den rette magefølelsen? Denne historien er med på å forsterke min egen angst. Vil dere høre om en annen gang i forkant av min opplevelse der en tilsvarende handling der "besluttsomhet" og noe machooppførsel ble en stor og ubetinget suksess? (Jeg tør ikke å snakke med kjæresten min om slike følsomme emner)
Gjest Milah Skrevet 28. november 2005 #2 Skrevet 28. november 2005 (endret) Så var det en dag da jeg var meget kåt og trengte å oppleve litt heftig sex og følelsen av at hun var min. Jeg løfter henne opp, drar av henne klærne og gjennomfører et samleie mens jeg holder henne rundt håndleddene. Uvanlig til på være meg da ← OK! Så du bare begynner et samleie med henne, uten noen som helst oppvarming først? Er du klar over hvor smertefullt det kan være? Man skal alltid forsikre seg om at den andre er med på leken, selv om man er kåt og trenger litt heftig sex.. Endret 28. november 2005 av Milah
Gjest Hans Skrevet 28. november 2005 #3 Skrevet 28. november 2005 Uten at jeg må beskrive sekund for sekund så var det kanskje et poeng at damen fikk orgasme - som jeg skrev. Og var ikke mitt innlegg en oppfordring til å kommentere min opplevelse og de konsekvenser dette har medført for et ganske følsomt sinn!!
Gjest Hans Skrevet 28. november 2005 #4 Skrevet 28. november 2005 Forøvrig viste det seg at damen var kåt. Jeg holdt på å hjelpe henne med flytting og vi hadde klint litt i trappene underveis. Selvfølgelig hadde smertefull inntrenging vært et vesentlig poeng poeng i min historie. (og spesielt siden jeg er ekstra observant da min størrelse er godt over det normale)
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #5 Skrevet 28. november 2005 Du kan da ikke forvente at vi skal ta din side utifra det du skriver. Orgasme er beviset? Du mener hun fikk det, men hun opplevde kanskje ikke det samme som deg? Du ville ha henne, men ville hun ha deg?
Lilith Skrevet 28. november 2005 #6 Skrevet 28. november 2005 Hvorfor tør du ikke snakke med kjæresten din om disse tingene? Det er vel greit å få ting på det rene så dere begge vet hva som er greit og ikke? Så slipper du en gjentagelse av denne episoden ...
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #7 Skrevet 28. november 2005 "Forsikre seg", Milah! Er du klar over at det er endel damer som lider av menns behov for forsikringer til enhver tid. Kanskje du mener man burde ha et kontraktsforslag liggende klar.
Gjest Milah Skrevet 28. november 2005 #8 Skrevet 28. november 2005 "Forsikre seg", Milah! Er du klar over at det er endel damer som lider av menns behov for forsikringer til enhver tid. Kanskje du mener man burde ha et kontraktsforslag liggende klar. ← Hva??? :klø: Så du synes altså at det er drøyt å vaære sikker på at den du har sex med, faktisk ønsker det?? Ingen som har sagt noe om kontrakter.. Men man merker i de aller fleste tilfeller, veldig fort om den andre er med på det eller ikke..
Gjest Hans Skrevet 28. november 2005 #9 Skrevet 28. november 2005 Her ble det mye dumt. Har vært sammen med min kjæreste i et år, og hennes eneste uttalte seksuelle frustrasjon er min hensynsfullhet. Hun sier rett ut "at savnet å bli brukt av deg er stort" Og når det gjelder motet til å ta opp detaljerte tidligere seksuelle episoder med en kjæreste, spesielt vanskelige og sære, så er det vel ikke rart at betenkelighetene kommer inn i bildet. Derfor skriver jeg i hvertfall først her
Lilith Skrevet 28. november 2005 #10 Skrevet 28. november 2005 Greit nok. Jeg skjønner bare ikke helt hva du håper å få ut av dette innlegget? Vil du starte en debatt om voldtekt i fast forhold? For det er jo fsv et interessant og ikke minst vanskelig tema.
Gjest Hans Skrevet 28. november 2005 #11 Skrevet 28. november 2005 VEL I KLARTEKST: SEXEN VAR VELLYKKET BÅDE ETTER MINE OG HENNES VURDERINGER. Poenget var at vår samtale i ettertid avdekket at den reaksjonen som kom ETTER samleiet var over hadde bakgrunn i hennes tidligere traumatiske opplevelser. Vi snakker om litt tung psykologi her mao. (Forøvrig traff jeg denne damen tilfeldig på et utested femten år etter og hun gråt mens hun unnskyldte sin oppførsel den gangen og de konsekvenser dette kunne medført for meg. Hun hadde da gått til psykolog i flere år!)
Lilith Skrevet 28. november 2005 #12 Skrevet 28. november 2005 Jeg forsto det Jeg skjønner bare ikke helt hva du vil vi skal svare/kommentere ...
Nelle Skrevet 28. november 2005 #13 Skrevet 28. november 2005 Jeg har vel egentlig ikke noe bedre svar å gi annet enn at det er så veldig individuelt hva man opplever som voldtekt og ikke. Jeg har også en historie: Var ung, bodde langt fra byen - hadde vært på fest, kom meg ikke hjem. En kamerat (som var forelseket i meg på den tiden) sa jeg kunne overnatte hos han, og det gjorde jeg (jeg er vant til å overnatte litt her og der - også hos kompiser, uten at det skjer noe). Mens jeg sov, oppdaget jeg plutselig at han tok på meg (vi sov ikke i samme seng, han hadde kommet bort til meg). Jeg ble (ufrivillig?) kåt, prøvde å dytte han vekk -var veldig trøtt, han bare fortsatte. Han begynte å slikke meg, jeg prøvde fremdeles å dytte han vekk -men han holdt meg fast. Til slutt "ga jeg etter" -det var nemlig sinnsykt deilig, og det hele endte i en orgasme. Dette er en av de beste sexopplevelsene jeg noen gang har hatt. Ordet voldtekt falt meg ikke inn i det hele tatt i ettertid, selvom mange nok ville ha definert det som en voldtekt. Jeg har snakket med han om dette siden, vi har ledd av det -og begge er enige om at det var en ubeskrivelig deilig sexopplevelse. Jeg vil på ingen måte råde gutter til å bare "gyve løs", men tenker også at jenter ofte kan være raske med å rope voldtekt. Ofte også berettighet, men jeg tror mye av årsaken til at jenter tenker voldtekt i stedet for nytelse er de definisjoner samfunnet som sådan har vedrørende jenters seksualitet. Noen som skjønte hva jeg mener? Hm... Altså, jeg synes på ingen måte det er riktig av menn å forsyne seg av en jentes kropp mot hennes vilje - selv fantaserer jeg ofte om å bli voldtatt, det er ikke dermed sagt at jeg ønsker at dette skal skje. Var til eksempel i en veldig skummel situasjon en gang, der det var uhyre nære på at det virkelig skjedde, og det var på INGEN måte behagelig for meg, snarere tvert i mot! Typen min har "lekevoldtatt" meg en gang, i sommer var det vel. Jeg sov, han begynte å ta på meg, jeg ble kåt -men latet som om jeg ikke var det og ikke ville. Han holdt meg fast, og "brukte" meg. Noen vil sikkert synes dette er rart, men det også er en av mine beste sexopplevelser (og en av de beste hans). Nelle
Lilith Skrevet 28. november 2005 #14 Skrevet 28. november 2005 Jeg vil på ingen måte råde gutter til å bare "gyve løs", men tenker også at jenter ofte kan være raske med å rope voldtekt. Ofte også berettighet, men jeg tror mye av årsaken til at jenter tenker voldtekt i stedet for nytelse er de definisjoner samfunnet som sådan har vedrørende jenters seksualitet. Noen som skjønte hva jeg mener? Hm... Altså, jeg synes på ingen måte det er riktig av menn å forsyne seg av en jentes kropp mot hennes vilje - selv fantaserer jeg ofte om å bli voldtatt, det er ikke dermed sagt at jeg ønsker at dette skal skje. Var til eksempel i en veldig skummel situasjon en gang, der det var uhyre nære på at det virkelig skjedde, og det var på INGEN måte behagelig for meg, snarere tvert i mot! Nelle ← Skjønner hva du mener, og er enig
Gjest Også mann Skrevet 28. november 2005 #15 Skrevet 28. november 2005 Hans ønsker tydelig kommentarer på: 1. Sin egen angst og konsekvenser 2. Temaet "voldtekt i parforhold" generelt. (han har mer å fortelle for å underbygge hvis noen ønsker det) Selv har jeg ikke mer å si enn at jeg generelt er opptatt av psykologi og kjenner godt til justismord fra en periode med mange feilaktige incestdommer!
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #16 Skrevet 28. november 2005 Jeg synes det er en interessant problemstilling. Dersom jenta ikke hadde hatt den ubehagelige opplevelsen (den "egentlige" voldtekten?) fra før ville hun kanskje ikke reagert på din "besluttsomhet" den dagen. Jeg ville trolig ikke opplevd det som et overgrep selv, i hvert fall, så lenge jeg hadde muligheten til å stoppe deg. Men man må jo også ta høyde for at folk har forskjellige erfaringer - det kan være andre grunner enn tidligere overgrep som gjør at noen ikke liker å bli holdt og tatt slik du beskriver. Derfor bør man nok, i hvert fall med en partner man ikke kjenner spesielt godt, se og spørre etter signaler på at den andre vil/ikke vil. Når det gjelder din angst for å bli anmeldt for voldtekt så er det i ditt tilfelle sannsynlig at jenta tenkte på det hun hadde opplevd som 14-åring, at disse to episodene på en måte ble blandet litt følelsesmessig og hun dermed var usikker på om hun ble voldtatt denne gangen. Derfor gikk hun ikke til politiet.
Gjest Very Victoria Skrevet 28. november 2005 #17 Skrevet 28. november 2005 (og spesielt siden jeg er ekstra observant da min størrelse er godt over det normale) ← Og det skjønte hvertfall jeg at dette var et tulleinnlegg
Nelle Skrevet 28. november 2005 #18 Skrevet 28. november 2005 Hvorfor må det være et tulleinnlegg bare fordi mannen sier han har stor pikk? Jeg har en sinnsykt deilig kropp, noen ganger har jeg vel skrevet det i et innlegg eller to også -men ingen av mine innlegg har noen gang vært tulleinnlegg. Og -spiller det egentlig noen rolle? Problemstillingen som tas opp i denne tråden er i aller høyeste grad relevant!!
Gjest Bellatrix Skrevet 28. november 2005 #19 Skrevet 28. november 2005 Vel, når det gjelder voldtekt, lekevodtekt og hard sex o.s.v. Jeg mener at skal man utføre hard og rå sex eller lekevoldtekter så skal dette ha vært snakket om på forhånd og begge skal være enige om at de liker det. Å komme busende som det trådstarter gjorde er ikke greit.
Gjest Hans Skrevet 29. november 2005 #20 Skrevet 29. november 2005 Jeg ser at noen tar poenget mitt her. Videre ser jeg hvor lett andre fargelegger episoden etter egne erfaringer og preferanser og oppfatter det jeg prøver å formidle anderledes enn intensjonene mine. Jeg er den første til å fordømme overgrep, men jeg prøver samtidig å være litt nyansert. Min historie handlet ikke om normale reaksjoner. Det var ingenting i det seksuelle som tilsa at damen hadde noen motvilje - heller tvert i mot. Noe hun også bekreftet i ettertid. Problemet var å møte et menneske med betydelige psykiske problemer og at dette viste seg til fulle i denne situasjonen. Jeg ser min episode i et videre perspektiv. Hvordan to mennesker kan oppleve samme situasjon helt forskjellig. Og hvor går grensene mellom det normale og det sykelige! Skal man virkelig gå rundt og ta høyde for at kjæresten kan ha alvorlige psykiske problemer? Jeg hadde en gang med noen damer i båt. Hun ene reagerte på at en fisk jeg hadde tatt opp så på henne. Jeg lo, selvfølgelig og tenkte at hun der likte jeg. Feil, hun mente det, og ble helt hysterisk. Skal man også miste sin humoristiske sans fordi noen promille mener det som høres humoristisk ut!! Det er noe som heter å være på feil sted til feil tid. Og jeg kjenner til en episode der det seksuelle gikk riktig så galt. Jeg kjenner mannen som ble dømt for voldtekt i et forhold. Tilfeldigvis vet jeg også at damen har en tung psykiatrisk diagnose som aldri kom frem under rettsaken. Uansett kan hun jo blitt voldtatt for det. Poenget er at jeg virkelig er overbevist om at denne mannen opplevde episoden som forsoningssex, mens hun følte seg voldtatt og slik ble også dommen. Jeg kan kun ta stilling til hans liv som i ettertid har vært lite verd. Jeg tar ikke stilling til "virkeligheten", men prøver å formidle at to menneskers oppfatning av en situasjon kan få alvorlige konsekvenser. En annen episode som gikk bra: En litt nerdete og full mann er på byen og tar med seg en dame på hotellrommet. Hun er prostituert, noe han ikke har skjønt, og ber om penger slik at de kan ha sex. Han vil ikke, hvorpå hun tar frem en kniv og stikker han i sinne. Han ringer politi og ambulanse. Damen blir pågrepet og anmelder mannen for voldtektsforsøk. Mannen sitter i avhør og politimannen sier: "Du er heldig. Hadde vi ikke visst at damen er helt sprø, ville du garantert blitt buret inn en god stund" Er det noen som skjønner at jeg prøver å være litt nyansert og ikke bare lettvint plassere alt man hører i trygge båser?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå