Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at øyenskygger er et hett tema her for tiden :ler: , men det jeg lurer på er ikke først og fremst hvilke farger jeg kler men hvordan en legger en god sotet look.

Er det noen som kan forklare uopplyste meg hvordan dette gjøres steg for steg? :sjenert:

Har noen noen gode tips om hvilke farger mine grønnbrune øyne kler? Jeg har hørt lilla, og noen lillatoner funker kjempebra. Andre farger jeg bør utvide min akk så slanke sminkepung med? Øynene mine er som nevnt mest grønne. Har litt brune undertoner, og noen små gule flekker. *Ja, jeg er i grunnen veldig fonøyd med fargen på øynene mine.*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk! :-D

Likte faktisk den første kjempegodt!

Skrevet

I bladet Make Up og hår var det masse tips om slik type sminke.

Skrevet

Har høyrt at oransj passar godt til grøne auge. I det nye Make up og hår er det framgangsmåte på ein sotete look med lilla i.

Skrevet

Takk, jenter.

*skrive seg bak øret at hår og make up må hankes inn*

Har ikke kjøpt det bladet siden den gangen jeg kjøpte det for første gang, og oppdaga at halve bladet mangla. Det som mangla var blitt erstatta av at den første delen kom opp igjen. Gjett om jeg var skuffa da. :tristbla:

Skrevet

Åh, kjedelig da. Jeg har aldri fått feil i bladet make up og hår sånn. Må si at i det nyeste make up og hår er det to steder i bladet det står masse om sota øyne. Den siste reportasjen er den beste spør du meg. Ser litt mer "ordentlig" ut, den første er mere "morro". Leste hvertfall et veldig godt tips der om at du alltid skal legge lyse farger under det mørke, ellers ser det litt billig ut..

Angående hvilke farger du burde ha på øynene kommer det jo an på hvilke farger i øynene du vil fremheve.Litt fargeteori:

Rødlige farger fremhever grønt. Lilla fremhever det gule i dine grønne øyne. Orange/gullaktige farger fremhever det blå i dine grønne øyne.. osv

Lykke til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...