snagglepusnos Skrevet 25. november 2005 #1 Skrevet 25. november 2005 Jeg gikk tidligere på trio netta,men var ikke fornøyd med de i det hele tatt. Noen som er fornøyd med sine, og kan "anbefale" noen?
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #2 Skrevet 25. november 2005 Jeg har også brukt Trionetta, og fikk masse gråtetokter og annet hormontullball. Nå har jeg brukt Yasmin et års tid og er godt fornøyd med dem.
Gjest Milah Skrevet 25. november 2005 #3 Skrevet 25. november 2005 Jeg bruker Yasmin, og er veldig fornøyd med dem!
snagglepusnos Skrevet 25. november 2005 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2005 Jeg bruker Yasmin, og er veldig fornøyd med dem! ← Hvilke bivirkninger har de?
Gjest Milah Skrevet 25. november 2005 #5 Skrevet 25. november 2005 Jeg merker ingen bivirkninger, men har hørt mange som har opplevd de klassiske p-pille bivirkningene. Men som sagt, jeg har ingen.
Malama Skrevet 25. november 2005 #6 Skrevet 25. november 2005 Hvilke bivirkninger man får av ulike p-piller varierer fra kvinne til kvinne. De potensielle bivirkningene er omtrent de samme fra merke til merke, men ulike kvinner reagerer ulik på dem. Derfor er det veldig vansleig å anbefale et merke, da noen har null bivirkninger på A, men masse på B, og en annen tvert motsatt...
Beam Skrevet 25. november 2005 #7 Skrevet 25. november 2005 Tror en bare må prøve seg fram. Jeg har byttet merke flere ganger før jeg nå endelig har funnet noe som passer kroppen min.
Gjest Gjesta Skrevet 25. november 2005 #8 Skrevet 25. november 2005 Jeg har brukt Trinordiol, og nå Cerazette. Jeg har aldri opplevd noen bivirkninger. Det er umulig å finne ut på egenhånd hva slags merke som vil funke for en, for hver person er forskjellig. Legg heller fram for legen hva slags bivirkninger du opplever, så kan h*n som fagperson anbefale det som vil passe best for deg. Alt annet blir bare synsing.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 25. november 2005 #9 Skrevet 25. november 2005 Jeg bruker Trinordiol og har brukt disse i nesten 10 år (kun med 2 opphold på et par måneder). Jeg har aldri hatt problemer med disse, er kjempefornøyd fordi jeg kun har opplevd positive bivirkninger som mer stabilt humør, kortere mens med mindre blødninger og ingen menstruasjonssmerter.
lillesky Skrevet 25. november 2005 #10 Skrevet 25. november 2005 Jeg bruker Yasmin, og har gjort det i mange år. Ingen bivirkinger. Og det som jeg synes er kjekt med Yasmin, er at man kan hoppe over mensen flere ganger på rad.
Gjest Gitte Skrevet 25. november 2005 #11 Skrevet 25. november 2005 Trionetta Fornøyd bortsett fra at det er ekstremt bortkasta brett når jeg utsetter mens. skulle gjerne begynt på en-fase-piller istedet, kun for å hoppe over mensen.
Tusseline Skrevet 25. november 2005 #12 Skrevet 25. november 2005 Det er jo veldig individuelt, dvs. at vi reagerer ulikt. Jeg har vært innom en del merker; Trionetta, Synfase, Loette og Yasmin. Det er sistenevnte jeg har endt opp med. Har ikke merket noen plagsomme bivirkninger til nå, unntatt litt humørsvingninger av og til, men det er til å leve med.
Gjest Virvel Skrevet 25. november 2005 #13 Skrevet 25. november 2005 Microgynon. De har ganske høyt hormoninnhold i forhold til en del nyere merker, men jeg må nesten ha det for at de skal ta knekken på menssmertene mine. Bivirkninger har jeg ikke merket noe særlig til, det er mulig huden min har blitt litt mer ustabil og at jeg har lagt på meg et par kilo, men det kan like gjerne skyldes det jeg putter i munnen. Jeg er kjempefornøyd med dem, dessuten er de jo veldig billige! (90 kroner per pakke.)
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #14 Skrevet 25. november 2005 Jeg bruker Cerazette. Det er riktignok ikke en p-pille, men jeg er kvitt både blødninger og smerter.
Gjest Ingrid78 Skrevet 25. november 2005 #15 Skrevet 25. november 2005 Jeg bruker microgynon. Har tidligere prøvd Yasmine, men ble veldig dårlig av den. Microgynon har jeg til dagsdato ikke hatt en eneste bivirkning på.
Nella Skrevet 25. november 2005 #16 Skrevet 25. november 2005 Cerazette er klassifisert som p-pille på leverandørens hjemmeside ihvertfall. Brukte Trionetta mange år, greit nok. Byttet over til Yasmin fordi jeg ville teste noe nytt. Det var ikke noe for meg. Fikk humørsvingninger som bare det. Så gikk jeg over til Cerazette som er østrogenfritt og trives godt med de uten noen bivirkninger.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #17 Skrevet 25. november 2005 Ser det er mange som anbefaller Yasmin. Dersom du har migrene bør du holde deg langt unna dem. Slik er det i alle fall i mitt tilfelle, hyppigheten på migreneanfallene økte voldsomt! Men som sagt dette er jo individuelt.
Trampe Skrevet 25. november 2005 #18 Skrevet 25. november 2005 Jeg bruker Trionetta. Har brukt dem i snart seks år, og er godt fornøyd med dem. Det har jeg alltid vært.
Dødspingvinen Skrevet 25. november 2005 #19 Skrevet 25. november 2005 Synfase. Billige og reie. Har heller andri hatt noen bivirkninger, tror jeg i hvertfall
Lille Ballerina Skrevet 25. november 2005 #20 Skrevet 25. november 2005 Brukt Yasmin i mange år. Jeg sluttet på grunn av økt antall av migreneanfall, fikk plutselig vannvittige humørsvigninger, og vekten økte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå