Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere om gutter med midtskill?

Klem Camilla :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At de stort sett er som resten av guttestanden?

Skrevet

Selve sveisen er ikke spesielt fin, men det betyr ikke at det er noe galt med gutten!

Gjest Gjest_sprettball_*
Skrevet

Sikkert noen som kan kle det.. men jeg synes ikke noe om det.

Feks Martin Andresen (han fotballspilleren) hadde nok vært finere med en annen frisyre... ;)

Skrevet

Det er en frisyre som jeg ennå har tilgode å se at noen faktisk kler

Skrevet

Mysan, synes du det gjelder for jenter også? Midtskill altså.

Skrevet

Min store ungdomsForelskelse (med stoooor F) hadde midtskill, så pga dette har jeg (fremdeles) gode assosiasjoner til det. :) Men som alle andre hårfrisyrer ser det ikke bra ut på alle.

Skrevet
Mysan, synes du det gjelder for jenter også? Midtskill altså.

Ikke nødvendigvis - det er noe med at den sveisen jeg forbinder med midtskill på gutter bare er utrolig ukledelig.. på alle

Sveisen jeg mener er forholdsvis kortklipt i nakken.. men så har de langt overhår, som rekker til rett over eller rett under øret (eller omtrent der) .... og midtskill....

Eller alt håret rekker til haka, hele veien rundt... og midtskill.. jeg får skikkelig angst - skikkelig dritseriøst angst... :sprettoy:

Skrevet

Jeg føler at det er veldig 90-talls. Mange kaller sveisen for Nick Carter-sveis.. Men nei, jeg synes ikke det er noe fint. Se på han ene frieren i Jakten på kjærligheten..

Gjest LoisLane
Skrevet

Helst ikke. Hadde nok lurt meg til å flytte skillen hans om natta.

Skrevet

;)

Jeg føler at det er veldig 90-talls. Mange kaller sveisen for Nick Carter-sveis.. Men nei, jeg synes ikke det er noe fint. Se på han ene frieren i Jakten på kjærligheten..

Hehe... Tenkte med en gang på han jeg å! Sitter å irriterer meg over sveisen hans hver gang jeg ser programmet! Tenk så kjekk han kunne vært bare han hadde fått vekk den stygge midtskillen... Nei, midtskill er noe av det styggeste på gutter! Skikkelig turn-off... ;)

Skrevet

Jeg synes ikke noe særlig om det. Det er ikke så mange gutter som kler det.

Skrevet

:sur:

Hva mener dere om gutter med midtskill?

Klem Camilla :)

:sur: For ike å snakke om jenter med sideskill.Mye skal en henge seg opp i da?

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Er midtskill bare en frisyre da? Jeg liker gutter med langt hår, og de har jo som regel det. (Langt hår og sideskill ser derimot ut som en slags hentesveis eller noe sånt...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...