Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #1 Skrevet 24. november 2005 Hva mener dere om gutter med midtskill? Klem Camilla
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2005 #2 Skrevet 24. november 2005 At de stort sett er som resten av guttestanden?
Gjest Milah Skrevet 24. november 2005 #3 Skrevet 24. november 2005 Selve sveisen er ikke spesielt fin, men det betyr ikke at det er noe galt med gutten!
Gjest Gjest_sprettball_* Skrevet 24. november 2005 #4 Skrevet 24. november 2005 Sikkert noen som kan kle det.. men jeg synes ikke noe om det. Feks Martin Andresen (han fotballspilleren) hadde nok vært finere med en annen frisyre...
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2005 #5 Skrevet 24. november 2005 Det er en frisyre som jeg ennå har tilgode å se at noen faktisk kler
Gjest Dilla Skrevet 24. november 2005 #6 Skrevet 24. november 2005 Mysan, synes du det gjelder for jenter også? Midtskill altså.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #7 Skrevet 24. november 2005 Min store ungdomsForelskelse (med stoooor F) hadde midtskill, så pga dette har jeg (fremdeles) gode assosiasjoner til det. Men som alle andre hårfrisyrer ser det ikke bra ut på alle.
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2005 #9 Skrevet 24. november 2005 Mysan, synes du det gjelder for jenter også? Midtskill altså. ← Ikke nødvendigvis - det er noe med at den sveisen jeg forbinder med midtskill på gutter bare er utrolig ukledelig.. på alle Sveisen jeg mener er forholdsvis kortklipt i nakken.. men så har de langt overhår, som rekker til rett over eller rett under øret (eller omtrent der) .... og midtskill.... Eller alt håret rekker til haka, hele veien rundt... og midtskill.. jeg får skikkelig angst - skikkelig dritseriøst angst...
Svart Katt Skrevet 25. november 2005 #10 Skrevet 25. november 2005 Jeg føler at det er veldig 90-talls. Mange kaller sveisen for Nick Carter-sveis.. Men nei, jeg synes ikke det er noe fint. Se på han ene frieren i Jakten på kjærligheten..
Gjest LoisLane Skrevet 25. november 2005 #11 Skrevet 25. november 2005 Helst ikke. Hadde nok lurt meg til å flytte skillen hans om natta.
En som vet Skrevet 25. november 2005 #12 Skrevet 25. november 2005 Jeg føler at det er veldig 90-talls. Mange kaller sveisen for Nick Carter-sveis.. Men nei, jeg synes ikke det er noe fint. Se på han ene frieren i Jakten på kjærligheten.. ← Hehe... Tenkte med en gang på han jeg å! Sitter å irriterer meg over sveisen hans hver gang jeg ser programmet! Tenk så kjekk han kunne vært bare han hadde fått vekk den stygge midtskillen... Nei, midtskill er noe av det styggeste på gutter! Skikkelig turn-off...
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #13 Skrevet 27. november 2005 Det er ikke pent hvis ikke det er langt hår.
Saeria Skrevet 27. november 2005 #14 Skrevet 27. november 2005 Jeg synes ikke noe særlig om det. Det er ikke så mange gutter som kler det.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #15 Skrevet 27. november 2005 Hva mener dere om gutter med midtskill? Klem Camilla ← For ike å snakke om jenter med sideskill.Mye skal en henge seg opp i da?
Gjest Varg-Menja Skrevet 27. november 2005 #16 Skrevet 27. november 2005 Er midtskill bare en frisyre da? Jeg liker gutter med langt hår, og de har jo som regel det. (Langt hår og sideskill ser derimot ut som en slags hentesveis eller noe sånt...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå