Gjest Gjest Skrevet 19. november 2005 #1 Del Skrevet 19. november 2005 Kl 23 igår kveld ringte det på døra...Det var nabogutten som lurte på om begge pusene var inne...Det lå en katt i veien og han syntes han kjente den igjen..Klarte først ikke å bli med ut,men samtidig så måtte jeg bare..Og så var det pusen min Han var ikke død,men bare lå der med åpne øyne og pusta..Fikk hjelp til å ringe en dyreklinikk,mens jeg satt sammen med han og kosa og snakka... Desverre anbefalte veterinæren og avslutte livet hans for det var flere brudd i begge bakbena og og i ryggen Det er så trist,men jeg fikk ihvertfall vært hos han til han sovna inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. november 2005 #2 Del Skrevet 19. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 19. november 2005 #3 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Huff, det var leit å høre. Kan ikke forestille meg hvor fælt det må være å se katten sin ha det så vondt. Men nå har han det i alle fall bedre. Endret 19. november 2005 av Rhiakath Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 19. november 2005 #4 Del Skrevet 19. november 2005 Huff så forferdelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2005 #5 Del Skrevet 19. november 2005 Offda, det var vondt å høre. Ble han påkjørt tror du? Godt du fikk beskjed da, så den ikke bare ble liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2005 #6 Del Skrevet 19. november 2005 Ja, han ble nok det..Det var 5-6 gutter som så pusen ligge i veien og stoppa.De hadde allerede ringt politiet før jeg kom dit.Og de hadde kjørt forbi en bil lenger oppe ,hvor det stod noen og studerte panseret på bilen sin.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2005 #7 Del Skrevet 19. november 2005 Ja, han ble nok det..Det var 5-6 gutter som så pusen ligge i veien og stoppa.De hadde allerede ringt politiet før jeg kom dit.Og de hadde kjørt forbi en bil lenger oppe ,hvor det stod noen og studerte panseret på bilen sin.... ← Offda. Trist at ikke folk stopper og sjekker hva det er de kjører på og viser litt ansvar. Men det kommer vel an på om pusen hadde overlevd likevel med de skaden du beskriver... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. november 2005 #8 Del Skrevet 19. november 2005 :cry: Huff så trist for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2005 #9 Del Skrevet 19. november 2005 Så trist! Fint at du var der til det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 22. november 2005 #10 Del Skrevet 22. november 2005 Fint du fikk være med pusen din helt på slutten. Og veldig fint av nabogutten å si fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #11 Del Skrevet 22. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 22. november 2005 #12 Del Skrevet 22. november 2005 Å, stakkars stakkars pusen. Og stakkars deg. :cry: Får helt vondt jeg - og kjempelyst til å dra hjem fra jobb og bare nikose godpusen min...det du opplevde i går kveld er noe av det jeg er mest redd for også, puselusken min er ute noen timer hver dag, og det er traffikert. Men kan jo ikke holde han inne heller når han så inderlig gjerne vil være litt ute også..uff. Tenker på deg og pusen din jeg - og vil gi deg en god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #13 Del Skrevet 22. november 2005 Tusen takk for alle gode ord Savner han så fælt!Skulle ønske det hele bare var en vond drøm,men..Han har nå blitt sendt til kremering og så skal han begraves i hagen vår,sammen med teppet sitt og lekene sine Og så har vi jo lillesøstra hans da som trøster oss masse,og vi henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shagya Skrevet 22. november 2005 #14 Del Skrevet 22. november 2005 Huff, stakkars deg og stakkars pusen...Føler med deg, det er grusomt å miste pusen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. november 2005 #15 Del Skrevet 23. november 2005 En god klem til deg Vi måtte avlive katten vår i sommer, det var tungt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 23. november 2005 #16 Del Skrevet 23. november 2005 Åh nei... så fryktelig trist!! Stakkers deg og stakkers pusen din Det var iallefall godt at du fikk vært der med han til han døde... Huff, nei dette var virkelig trist, jeg føler så inderlig med deg, slik de fleste katte-elskere nok gjør når de hører om noe slikt... *sender maaaange gode tanker til deg* Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 23. november 2005 #17 Del Skrevet 23. november 2005 noe så jævlig... føler med deg vær glad du fikk vært hos han til det siste og all ære til nabogutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 23. november 2005 #18 Del Skrevet 23. november 2005 Stakkars deg! Føler med deg. Og som de andre sier - all honnør til nabogutten som kom og sa ifra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 23. november 2005 #19 Del Skrevet 23. november 2005 Feller tre tårer med deg jeg Det er fryktelig å miste dyra våre, er den store skrekken her i huset også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #20 Del Skrevet 16. desember 2005 ...Det er meg som startet denne tråden...Og nå opplever vi det samme igjen med hans søster ...Hun var ikke ute i mer enn 10 min,og så ringer det en nabo på døra..Takk gud for gode naboer.Jeg skjønner bare ikke at folk klarer å bare kjøre videre når de merker at de kjører på noe!Men hun døde nok med en gang,så hun slapp og ha det vondt...Så nå er de sammen igjen våre to små.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå