Gå til innhold

C og E gifter seg 22.07.06


C

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!

Aner ikke om dette går, men etter å ha fått tips om hvordan jeg skal gjøre dette, prøver jeg nå endelig å få opprettet en Bryllupsdagbok!! :vinke:

Starter med å fortelle litt om oss :

Jeg er 29 år og min tilkommende er 31.

Vi har nå vært sammen i 2 år og 3 mnd. Bostedet vårt er i Horten der vi trives veldig godt!

Frieriet ( her burde det vært lydeffekter med fioliner og slikt... :-D

Kvelden 13.februar i år kjørte jeg på vei til jobben min der jeg skulle jobbe nattevakt. Min kjære ringte og ba meg stoppe på en plass i nærheten. Han måtte snakke med meg sa han. Hvorfor han ikke kunne si det han skulle på telefon ville han ikke svare på...

Jeg stanset bilen og satte meg inn i hans bil der han sto og ventet. Han ba meg kjøre hjem igjen for jeg skulle ikke på jobb i natt alikevel.. Etter en stund da jeg faktisk forsto at han mente det, kjørte vi hjem i følge. Han hadde altså ordnet meg fri fra jobben uten at jeg visste det!

Da vi kom hjem ba han meg pakke kofferten for en uke til et klima som bare var litt varmere enn her. Jeg skjønte jo da at vi skulle på en tur, men hadde ingen aning om hva som ventet.. Så fikk jeg beskjed om at nå kunne jeg sove tre timer.. Klokka var da ca 24, men å sove var selvfølgelig helt umulig. Lå bare å funderte og prøvde å få han til å forsnakke seg. ;)

Vi sto opp og kjørte til Gardermoen. Jeg visste fortsatt ikke hvor vi skulle og E ordnet det slik at da vi kom til innskjekkingen hadde de fjernet stedet der flyet skulle og det sto bare "Sterling" der.. Prøvde å få hun som satt der til å røpe noe, men hun var informert på forhånd..

Vi ankom Kjøbenhavn og jeg ble kjempeglad! En overaskelsestur til Kjøben på Valentinesday! Men vi skulle videre... Satte oss på et fly igjen og landet i Roma!!

På kvelden spiste vi picknic utenfor Colosseum. Så fridde han...

Helt sinnsykt fantastisk!

Vi hadde en kjempe fin uke i Roma og gifter oss 22.07.2006. Og vi planlegger baby... :babysmokk:

Klemmer fra C.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehh... Ser nå at jeg ikke klarer å legge til bryllupsdagbok-linken min

til profilen min...

Kan noen hjelpe meg?? ;)

(jada, jada, jeg ER blond..)

Klem,C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!! :hjerte: Så romantisk da :hjerte:

Dere er også prøvere...? ;) Vi også..

Blir spennende å følge med!

:klem:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmefrieri dette jo, du er ei heldig jente som har en sånn romantisk kjæreste/snart ektemann! Hørtes ut som en fantastisk tur.

Lykke til med planlegginga fram mot den store dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nevèsta

Gratulerer med frieri. Det hørtes ut som en fantastisk overraskelse, og et romantisk frieri.

Kos deg med bryllupsdagbok! Velkommen til oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

For et fantastisk frieri!!!

Velkommen hit til oss forresten. Blir spennende å følge med på planleggingen din/deres. Dere bryllup er jo bare 1 uke etter vårt :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

Grattis med frieri, det var jo et kjempeherlig frieri da :)

Velkommen til oss , kos deg masse her -mye kjekke folk på k.g

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen for koselig velkomst!! :klem1:

Gleder meg til å bli kjent med dere som er her!

Tror kanskje jeg fikk til å legge inn adr. til bryllupsdagboka i signaturen min også..

Morsomt å treffe på andre som skal gifte seg på samme dag som oss, da BecomingBride! Greit å ha noen å dele bryllupsnervene med!! :kgblunk:

Klem, C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nevèsta

Hvordan går det med bryllupsplanleggingen? Er det mye som er i boks? Spennende med babyplanlegging også :) Vi tar nok den delen etter bryllupet... Har veldig lyst på, men samtidig er det en skremmende tanke (på en god måte, forsåvidt)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei søta!!! :kys_2: Lenge siden sist! Koss står det til med deg? Eg har endeleg fått juleferie (dvs. arbeid på matbutikken kvar dag), så eg skal nok få tid til litt meir KG og bryllupsplanlegging i løpet av jula tenker eg! Gledar meg! Har vore fælt med KG-nekt.. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...