Gjest Bellatrix Skrevet 2. november 2005 #1 Skrevet 2. november 2005 :grine2: Hva legger dere i denne smilyen? Jeg har alltid tenkt at den ler så tårene triller, men jeg så nettopp noen brukte den i en veldig seriøs sammenheng der hun skrev at hun var lei seg(eller noe i den duren).
LilleBille Skrevet 2. november 2005 #4 Skrevet 2. november 2005 Jeg har også ment at den ler så den griner - og mange bruker den i den sammenhengen. Men jeg har også sett at den blir brukt i sorgsammenheng - og synes det ser utrolig rart ut. Prøvde meg med en tråd om å bytte plass på disse.. - men fikk ikke noe respons fra forumledelsen... - og så engasjerte det heller ikke mange andre enn meg .... Skrev: Kunne vi fått på forsiden i stedet for :grine2: - denne oppfatter jeg (og tydeligvis mange med meg i enkelte tåder ) - som ler så jeg griner - (mener den het grinele eller noe sånt tidligere) - og det ser jo også mer ut som om den ler enn griner - når man ser på munnen ... - men i og med at det er den som står på forsiden er det den som brukes. For meg blir det rart når det står Hunden min døde :grine2: - synes det ser mye mer "riktig ut" med Hunden min døde
Gjest Bellatrix Skrevet 2. november 2005 #5 Skrevet 2. november 2005 For meg blir det rart når det står Hunden min døde :grine2: - synes det ser mye mer "riktig ut" med Hunden min døde ← Ja."Hunden min døde. :grine2: " Ser rett og slett litt groteskt ut.
LilleBille Skrevet 2. november 2005 #6 Skrevet 2. november 2005 Og det ser enda mer grotesk ut i noen tråder på vi sørger - når det er snakk om kjære familiemedlemmer
Gjest Vindelspev Skrevet 2. november 2005 #7 Skrevet 2. november 2005 Smileyer i seg selv ser igrunn litt malplasserte ut i sørgeinnlegg o.l. Jeg har alltid tenkt at den ler så den griner og bruker den deretter.
Gjest Violetta Skrevet 2. november 2005 #8 Skrevet 2. november 2005 Kunne egentlig vært fjernet for å unngå flere misforståelser.
Elodi Skrevet 2. november 2005 #9 Skrevet 2. november 2005 Jeg synes absolutt at denne ler så den griner! Har aldri tenkt tanken at noen ser den annerledes...
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #10 Skrevet 3. november 2005 Jeg tror de som bruker :grine2: om å gråte ikke har lagt merke til Kan ikke skjønne hvorfor noen ellers skulle bytte om på dem
Gjest Chrizzy Skrevet 3. november 2005 #11 Skrevet 3. november 2005 Ser på den som at man ler så man gråter
Gjest Milah Skrevet 3. november 2005 #12 Skrevet 3. november 2005 Jeg mener at den ler så den griner..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå