Gå til innhold

crusli frokostblanding hver dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er saken, prøver å gå ned i vekt, derfor kutter jeg ut den frokosten jeg pleier å spise. den er ikke spesielt sunn. heller ikke godteri

men smakte noe kjempe godt idag. crusli frokost med havre og nøtter. blandet dette med keffir.. mmmm knall godt!!!! dette kan tilog med knaskes istedenfor godteri..

men hvor sunt er det?

Skrevet

Den er ikke mye sunn, ihvertfall ikke ifølge test i I Form-magasinet, hvis det er vektredusering man har som mål.

Altfor mye sukker. Har lest at den blir anbefalt som dessert.

Jeg spiser Axa Go'Mix hver morgen. Den er ihvertfall litt sunnere(men jeg slanker meg ikke).

Nestle's Shredded Wheat og Weetabix fikk god omtale.

Jeg kan anbefale Weetabix, men det er kanskje fordi jeg får slike nostalgiske følelser, da jeg alltid fikk det som liten.....

Mange synes den er vond.

Skrevet

Sjekk innholdsfortegnelsen, særlig antall kcal pr 100g og mengde tilsatt sukker, og du vil nok få deg en overraskelse er jeg redd....:icon_frown:

Skrevet

Er Kelloggs Special K bra?

Skrevet

Veldig mye sukker, men du kan jo unne deg det av og til. Det kommer jo veldig an på hvor stor porsjon du tar da.

Gjest lilletroll
Skrevet
her er saken, prøver å gå ned i vekt, derfor kutter jeg ut den frokosten  jeg pleier å spise. den er ikke spesielt sunn. heller ikke godteri

men smakte noe kjempe godt idag. crusli frokost med havre og nøtter. blandet dette med keffir.. mmmm knall godt!!!! dette kan tilog med knaskes istedenfor godteri..

men hvor sunt er det?

Dette er "kåret" til en av de mest usunne frokostblandingene som er på markedet, så med tanke på slanking burde du nok finne noe annet, ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...