Holly Hobbie Skrevet 24. oktober 2005 #1 Skrevet 24. oktober 2005 Hva er den rareste julepresangen du har faatt? Jeg fikk en bok om vanngymnastikk i fjor av svigermor...den var litt unyttig, dessverre. Kan liksom ikke ta med meg en bok i svoemmehallen...
Gjest MrsL Skrevet 24. oktober 2005 #2 Skrevet 24. oktober 2005 For to år siden fikk jeg og mannen hver sin eske med dette inneholdet: *en kaktus *et donaldblad *stringtruse / boxershorts *tape *fyrstikk *penn Det som var mest irriterende (og ja, jeg vet man skal sette pris på det man får) var at det var fra søstra hans og hennes sambo Vi hadde gitt dem skikkelige gaver. Jeg setter min ære i å finne de perfekte gaver til alle, også fikk vi dette til dem. Det hører med til historien at vi hadde blitt bedt om å sette opp ønskeliste og på den stod det: *bil *sydentur *nytt hus *diamant *Cruise i Karibien
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #3 Skrevet 24. oktober 2005 Ifjor fikk jeg faktisk øredobber som hadde fulgt med MAG. (jentebladet), av tanten min. Mon tro hvorfor hun leser mag., og hva som fikk henne til å tro at det var en ålreit gave.
Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2005 #4 Skrevet 24. oktober 2005 Gaven som ga meg størst hakeslepp må ha vært den jeg fikk som ca 15- åring: Stringtruse fra min religiøse, moralens-vokter tante. Dette var før stringtruse ble "vanlig". Ellers har jeg flere ganger fått sånne gratiseksemplarer av pocketbøker som følger med ukebladene, av en person i familien som er ganske knepen med penger.
Skytte Skrevet 24. oktober 2005 #5 Skrevet 24. oktober 2005 Har fått en brukt deo og hårbørste med hår i!!!!!!!!!! Fra en kjip slektning det også! Kunne likesågodt bare latt være å gi noe liksom...Ikke at jeg er utaknemlig, men noe så kvalmt da?!?!?
Gjest lumina Skrevet 25. oktober 2005 #6 Skrevet 25. oktober 2005 Den rareste julegaven jeg har fått.... Jeg har ikke fått rare gaver jeg. Joda, gratis-pocket og slikt, men jeg liker å lese, jeg Det var forresten en eks engang som dukket opp på trappa på julaften (tok en time å kjøre!!) med et nemi-blad.. Jeg liker nemi, så jeg takket pent.. synes det var litt rart for det var over ett år siden sist jeg hadde sett han, og har ikke sett/hørt fra han siden... fire år siden
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2005 #7 Skrevet 25. oktober 2005 Jeg fikk en telysholder laget av krystallisert salt av svigermor... Og ett år fikk typen og jeg vevde bordbrikker. Greit nok det, hadde det ikke vært for at avsenderen nylig hadde besøkt oss og kommentert at vi ikke hadde noe bord... (vi var studenter på den tiden).
Apple- Skrevet 25. oktober 2005 #8 Skrevet 25. oktober 2005 Alle vi voksne barna i familien fikk en pakke med servietter og brukte lysmansjetter (med stearin på) på deling av farmor... Vi har ikke så veldig god eller mye kontakt med henne, men hadde spleiset på en dyr bodylotion (flere hundrelapper) til henne. Hun har ikke vært på julegavelisten til noen av oss etter dette, og vi har også sluttet å få noe av henne. Pappa hadde selvsagt snudd seg i graven hvis han hadde sett de fine gavene
Calla Skrevet 25. oktober 2005 #9 Skrevet 25. oktober 2005 Det eneste jeg kommer på er da jeg som fjortis fikk en bibel i julegave fra min onkel....
Mrs. K Skrevet 25. oktober 2005 #10 Skrevet 25. oktober 2005 Da min datter var 9 måneder fikk hun en oppvaskbørst i julegave av en onkel
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2005 #11 Skrevet 25. oktober 2005 Jeg dør av latter! Tror jeg har nevnt den kjipeste gaven i en annen tråd her, da jeg fikk parfyme av mors tante. Det var brukt ca 1/4 av den, ned til en kant på flasken, sikkert så hun trodde dette skjulte det faktum at den var tatt endel av. På toppen av det hele gjenkjente mamma den som noe hun ga tanten sin året før... Tanten og onkelen er grisegjerrige, men kan også glimte til. Søstrene mine er lure og ønsker seg EN spesiell ting hvert år, så til de har det vanket Baby Born-dukker osv., og de er jo dyre. Så i år skal jeg ønske meg vaffeljern...
Pasha Skrevet 25. oktober 2005 #12 Skrevet 25. oktober 2005 Kjøkkenhåndklær som krympet i vask og en utrolig stygg te-lysestake formet som en lampe i kobbertråd og plastdingser,, begge deler fra farmor og stebestefaren til sambo vi hadde gitt dem en cognac og en dyr vin... ..i år får de en telyse stake til 40 kr.. men den ser faktisk fin og ordentlig ut da
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2005 #13 Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Kommer ikke på noe spesielt selv, men husker min søster var ganske så skuffet da hun hadde kjøpt presanger til sine 3 tanteunger (på den andre siden av familien) for 700,- et år og hennes datter fikk et bilde kjøpt på 10-eren i retur! Endret 25. oktober 2005 av Jane Porter
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2005 #15 Skrevet 25. oktober 2005 Bare kom på; da kusinen min og jeg gikk julebukk da vi var små... Da fikk vi EN peppernøtt på deling... Slå den!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 25. oktober 2005 #16 Skrevet 25. oktober 2005 Bare kom på; da kusinen min og jeg gikk julebukk da vi var små... Da fikk vi EN peppernøtt på deling... Slå den! ← Ikke verst!
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #17 Skrevet 26. oktober 2005 Min familie fikk engang lyspærer tapet sammen som et kors..! Og giveren vet at vi IKKE er kristne... MAKAN til frekkhet!! Vi fikk hakeslep hele gjengen, og mente at det var bedre de ikke sendte noe i det hele tatt - for dette bare irriterte... Grr!!
Titti72 Skrevet 26. oktober 2005 #18 Skrevet 26. oktober 2005 For mange år siden fikk jeg en plastmetall utseende dings med ben til å slå ut (?). Jeg skjønte aldri hva den skulle brukes til. Enten så var det en kjøkkendings eller så var det pyntenips. Mine venninder kom med mange tips, men vi fant faktisk aldri ut hva det var. Syns liksom ikke jeg kunne spørre giveren heller. Men uansett så har jeg hatt meg mange gode latterstunder med venner mens vi løftet, bikket, bendte, og plasserte dingsen.
La Guapa Skrevet 26. oktober 2005 #19 Skrevet 26. oktober 2005 Fikk en forferdelig stygg keramikk-elg. Den hadde et hull oppå hodet sitt til å sette talglys i Den står på hytta og vekker mye latter med et langt, rødt lys stikkende opp fra geviret. Den kom fra tanten til mannen min som alltid har vært så flink med gaver. Reaksjonen til mannen min var å risste frenetisk på elgen for å se om den kunne vær en sparebøsse (med penger i)
Sniglå Skrevet 26. oktober 2005 #20 Skrevet 26. oktober 2005 Foreldrene mine fikk en banan-hengekøye en gang. Veeeeldig praktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå